• Koronawirus (COVID-19). Zostań w domu: ćwiczenia rozciągające

    Koronawirus (COVID-19). Zostań w domu: ćwiczenia rozciągające

    Ćwiczenia rozciągające, które możemy wykonać w domu podczas epidemii koronawirusa SARS-CoV-2, pomogą nam nie tylko złagodzić ból pleców. Regularne ćwiczenia w domu pozwolą zachować dobrą formę, ale także się zrelaksować. W czasie izolacji liczy się każdy ruch. Zobacz, jak łatwo możesz zacząć ćwiczyć w domu.
  • Koronawirus SARS-C0V-2. Ćwiczenia w domu dla osób wykonujących pracę siedzącą

    Koronawirus SARS-C0V-2. Ćwiczenia w domu dla osób wykonujących pracę siedzącą

    Podczas epidemii COVID-19 wiele osób pozostało w domu. Po tym jak rząd ogłosił stan epidemii i ograniczenia w przemieszczaniu się, możliwości uprawiania ulubionych aktywności jeszcze bardziej się zmniejszyły. Do tego, wiele osób pracuje zdalnie i często jest to praca przy komputerze, w wymuszonej pozycji przez wiele godzin. Przygotowaliśmy zestaw ćwiczeń dla osób wykonujących pracę siedzącą, które...
  • Ćwiczenia - zabawy z dziećmi w domu podczas epidemii koronawirusa

    Ćwiczenia - zabawy z dziećmi w domu podczas epidemii koronawirusa

    Zgodnie z zaleceniami rządu podczas epidemii koronawirusa SARS-COV-2, spędzamy większość czasu w domu. Dotyczy to nie tylko dorosłych, ale także dzieci. Rodzice pracują zdalnie, z kolei ich pociechy mają czas nie tylko na naukę, jak również inne aktywności. Bardzo ważnym elementem codziennego dnia powinny być regularne ćwiczenia fizyczne. Jak zachęcić do tego dziecko? Przedstawiamy kilka propozycji. ...
  • Koronawirus a aktywność fizyczna

    Koronawirus a aktywność fizyczna

    Aktywność fizyczna służy nie tylko przyjemności. Jest także niezbędna w budowaniu odporności, pomaga w walce ze stresem. Dlaczego szczególnie teraz sport powinien być dla nas tak ważny? Jak bezpiecznie trenować w czasie epidemii koronawirusa? Rozmawiamy o tym z Jackiem Wichowskim, biegaczem i trenerem biegania, promotorem aktywnego trybu życia.
  • Zabiegi na twarz - jakie najlepiej wykonywać zimą?

    Zabiegi na twarz - jakie najlepiej wykonywać zimą?

    Trwa sezon na zabiegi na twarz. Po pierwsze, niskie temperatury i  niższy kąt padania promieni słonecznych sprzyjają regeneracji i powodują mniejsze ryzyko podrażnień związanych z nadmierną ekspozycją na słońce niż latem.Po drugie, skóra o tej porze roku potrzebuje więcej troski. Co warto wziąć pod uwagę? Przejrzyj propozycje zabiegów odpowiednich do wykonania właśnie teraz.
  • Spierzchnięte usta - jak o nie dbać?

    Spierzchnięte usta - jak o nie dbać?

    Wiatr i mróz mogą powodować pękanie, pieczenie, a nawet krwawienie warg. Spierzchnięte usta stanowią problem nie tylko jesienią i zimą, lecz także latem, kiedy narażone są na silne działanie słońca. Czy czynniki atmosferyczne to jedyna przyczyna spierzchniętych ust? Jak temu zapobiegać?
  • Jak leczyć kontuzje?

    Kontuzje - jak uniknąć kontuzji?

    Kiedy kończy się zima, przybywa nam energii i zaczynamy intensywniej uprawiać sport na świeżym powietrzu. Wyciągamy buty biegowe, rolki i rowery. Niestety, to czas, w którym kontuzje zdarzają się częściej niż zwykle. Co zrobić, aby urazy nas nie unieruchomiły?
  • Ćwiczenia na stopę i staw skokowy [WIDEO]

    Ćwiczenia na stopę i staw skokowy [WIDEO]

    Nasze stopy bez przerwy narażone są na duże obciążenia. O stawach skokowych powinniśmy pamiętać zarówno podczas uprawiania sportów jak i podczas zwykłej wycieczki. Dobór odpowiedniego obuwia może nas uchronić przed niepotrzebnym bólem. Nie zapominajmy też o ćwiczeniach.
  • Ćwiczenia na stawy kolanowe [WIDEO]

    Ćwiczenia na stawy kolanowe [WIDEO]

    Ludzkie kolana każdego dnia narażone są na działanie dużych sił. Chodzenie, bieganie, taniec, podskakiwanie, a nawet wstawanie może doprowadzić stawy kolanowe do urazu. Odpowiednie ćwiczenia mogą nam pomóc w uniknięciu niepotrzebnego bólu i dyskomfortu.
  • staw barkowy, bark, ból, ćwiczenia

    Ćwiczenia na stawy barkowe [WIDEO]

    Najbardziej istotnym czynnikiem wpływającym na poprawę i utrzymanie sprawności stawu barkowego są regularne ćwiczenia wzmacniające mięśnie wokół stawu. Warto o nich pamiętać aby uniknąć długiej rehabilitacji i innych problemów wynikających z urazu stawu.