Medicover przykłada ogromną wagę do jakości i bezpieczeństwa świadczonych usług 

Certyfikowany System Zarządzania Jakością (pobierz)

Podejście do jakości w Medicover Polska odzwierciedla nasza polityka jakości oparta na misji oraz wartościach organizacji –  pracy zespołowej, samodzielnym podejmowaniu decyzji, wiarygodności, przedsiębiorczości i pasji do  o jakość.

Wysokie standardy medyczne oraz standardy zarządzania organizacją potwierdza certyfikat zgodności systemu jakości z wymaganiami normy ISO 9001. To sprawdzony i najbardziej rozpoznawalny standard zarządzania organizacją na świecie. 

Poziom jakości w Medicover jest także stale monitorowany poprzez audyty wewnętrzne, coroczne audyty nadzoru oraz zewnętrzne audyty recertyfikacyjne, które odbywają się co trzy lata.

Najwyższa jakość  ochrony danych osobowych i medycznych 

Certyfikowany System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (pobierz)

W działaniach Medicover Polska fundamentalne znaczenie ma ochrona danych osobowych i danych medycznych naszych pacjentów i klientów. Dlatego wdrożyliśmy System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, który jest certyfikowany zgodnie z międzynarodową normą ISO 27001:2013.

W 2023 przeszliśmy pomyślnie audyt recertyfikacyjny, który przedłużył ważność certyfikatu. Dzięki temu mamy pewność, że wszystkie dane, które przetwarzamy są odpowiednio chronione, a naszym pacjentom i klientom gwarantujemy właściwą ochronę prywatności.

Co roku poddajemy nasz system niezależnym audytom, kontrolując między innymi:

  • wewnętrzne procedury i standardy związane z zarządzaniem bezpieczeństwem informacji,
  • zabezpieczenie systemów informatycznych,
  • dostęp do pomieszczeń służbowych, w których przetwarzane są dane osobowe,
  • współpracę z dostawcami usług – bezpieczeństwo komunikacji oraz przekazywania i przetwarzania danych,
  • proces szkoleń oraz poziom świadomości bezpieczeństwa i ochrony danych wśród naszych pracowników i współpracowników.