Medicover przykłada ogromną wagę do jakości i bezpieczeństwa świadczonych usług
Certyfikowany System Zarządzania Jakością (pobierz)
Podejście do jakości w Medicover Polska odzwierciedla nasza polityka jakości oparta na misji oraz wartościach organizacji – pracy zespołowej, samodzielnym podejmowaniu decyzji, wiarygodności, przedsiębiorczości i pasji do o jakość.
Wysokie standardy medyczne oraz standardy zarządzania organizacją potwierdza certyfikat zgodności systemu jakości z wymaganiami normy ISO 9001. To sprawdzony i najbardziej rozpoznawalny standard zarządzania organizacją na świecie.
Poziom jakości w Medicover jest także stale monitorowany poprzez audyty wewnętrzne, coroczne audyty nadzoru oraz zewnętrzne audyty recertyfikacyjne, które odbywają się co trzy lata.
Najwyższa jakość ochrony danych osobowych i medycznych
Certyfikowany System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (pobierz)
W działaniach Medicover Polska fundamentalne znaczenie ma ochrona danych osobowych i danych medycznych naszych pacjentów i klientów. Dlatego wdrożyliśmy System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, który jest certyfikowany zgodnie z międzynarodową normą ISO 27001:2013.
W 2020 roku przeszliśmy pomyślnie audyt recertyfikacyjny, który przedłużył ważność certyfikatu na kolejne trzy lata. Dzięki temu mamy pewność, że wszystkie dane, które przetwarzamy, są odpowiednio chronione, a naszym pacjentom i klientom gwarantujemy właściwą ochronę prywatności.
Co roku poddajemy nasz system niezależnym audytom, kontrolując między innymi:
- wewnętrzne procedury i standardy związane z zarządzaniem bezpieczeństwem informacji,
- zabezpieczenie systemów informatycznych,
- dostęp do pomieszczeń służbowych, w których przetwarzane są dane osobowe,
- współpracę z dostawcami usług – bezpieczeństwo komunikacji oraz przekazywania i przetwarzania danych,
- proces szkoleń oraz poziom świadomości bezpieczeństwa i ochrony danych wśród naszych pracowników i współpracowników.