Pacjenci, których pakiet medyczny zawiera moduł ubezpieczenia w podróży, w sytuacji wystąpienia nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku, mogą skorzystać z pomocy medycznej za granicą.
W sytuacji wystąpienia nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku, należy skontaktować się z Centrum Assistance:
Colonnade Insurance S.A w Polsce,
+ 48 22 483 39 70
(zgłoszenia w języku polskim i angielskim)
Centrum Assistance poprosi o imię i nazwisko, numer pacjenta Medicover (tzw. MRN) oraz datę urodzenia, następnie potwierdza uprawnienia do ochrony ubezpieczeniowej bezpośrednio z Medicover.
Po zgłoszeniu i potwierdzeniu uprawnień Centrum Assistance udzieli wszelkiej niezbędnej i dostępnej w miejscu pobytu pomocy zgodnie z zakresem umowy ubezpieczenia.
W przypadku braku kontaktu z Centrum Assistance, Ubezpieczony ubiegający się o zwrot poniesionych kosztów, powinien skontaktować się w formie pisemnej z:
Departament Likwidacji Szkód
Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce
Ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa