Dzień dobry, dziękuję za przyjęcie zaproszenia do rozmowy. Chciałabym porozmawiać o Pani doświadczeniach związanych z aplikacją e- Member 2.0 Proszę powiedzieć od jak dawna korzysta Pani z tego rozwiązania wspierającego zarządzanie opieką medyczną pracowników?

Z e-Member korzystam od kwietnia tego roku. To platforma obsługiwana przez każdą przeglądarkę internetową. Jest prosta w obsłudze, a praca z nią jest intuicyjna – wszystkie potrzebne informacje są dostępne w jednym miejscu, nikogo nie muszę prosić o pomoc, ani dopytywać o informacje.

Program prowadzi mnie za rękę, jest bardzo czytelny.

Które z rozwiązań najbardziej usprawnia Pani pracę?

Najczęściej dodaję nowe osoby do grupy pracowników uprawnionych do korzystania z opieki medycznej. Sposób dodawania nowych osób w e-Member jest bardzo prosty i wygodny.

Na jednej stronie, bez przechodzenia pomiędzy zakładkami widzę wszystkie rubryki dotyczące konkretnej osoby – dane osobowe, dane kontaktowe, program opieki, termin jego rozpoczęcia. W tym miejscu mogę przypisać członków rodziny. Wszystko odbywa się na jednej stronie, bez zbędnego klikania. Gdy o czymś zapomnę program przypomina mi o uzupełnieniu danych. Całość kończę jednym kliknięciem „zapisz” i gotowe.

Dzięki wykorzystaniu modułu e-faktura możliwe jest zdalne skoordynowanie kwestii związanych z fakturami, ich pobieranie z aplikacji i przeglądanie wystawionych dokumentów. Dzięki temu faktury są przechowywane w jednym miejscu i oszczędza się czas jaki należy poświęcić na przekazywanie ich drogą pocztową. Czy korzysta Pani z rozwiązań jakie oferuje aplikacja w zakresie zarządzania fakturami?

Oczywiście. Co miesiąc otrzymuję od Medicover e-mail z informacją o nowej fakturze. Loguję się do platformy e-Member i w jednym miejscu mam zgromadzone wszystkie faktury – to wygodne. Bez zaglądania w poszczególne dokumenty mogę sprawdzić na jakie kwoty były wystawione poprzednie faktury – mogę w ten sposób porównać rozwój grupy, którą obsługuję. Jednym kliknięciem mogą pobrać fakturę lub jej specyfikację.

Niektórzy pracodawcy obawiają się, że korzystanie z rozwiązań jakie oferuje platforma będzie dla nich trudne. Jakie były Pani doświadczenia w tej kwestii? Czy otrzymała Pani odpowiednie wsparcie w zakresie obsługi tego nowoczesnego rozwiązania?

Przeszłam szkolenie w Medicover dotyczące obsługi platformy e-Member.

Pamiętam, że podczas szkolenia zastanawiałam się „po co mi to szkolenie?”. Platforma jest prosta i czytelna, nie ma w niej żadnych zagadek, żadnych niedomówień, żadnych ukrytych funkcji.

Wszystko jest oczywiste. Mimo tego cieszę się, że mogłam przejść szkolenie – mogłam porównać funkcjonalność starej i nowej odsłony platformy e-Member. Stara platforma była czytelna, ale nieco toporna. Wizualnie i obsługowo przypominała stare programy księgowe, dużo klikania i szukania informacji. Nowa odsłona e-Member jest nowoczesna, szybka, prosta. Praca z nią to przyjemność.

Czy platforma e-Member ułatwia i przyspiesza codzienną pracę?

O tak. Wszystko jest dostępne – w takiej formie jaką sobie wybiorę. Mam stały dostęp do wszystkich informacji, których potrzebuję. Pracę ułatwia też możliwość prostego i szczegółowego filtrowania danych.

Wygodne w użyciu są raporty, które mogę online pobrać. Dużym ułatwieniem jest przeglądanie historii zmian, których dokonałam.

Co by Pani doradziła osobom, które dziś są niechętne by korzystać z rozwiązań dostępnych w platformie e-Member?

A są takie osoby? Jeżeli tak, to mogę powiedzieć jedno – dużo tracą nie korzystając z platformy e-Member. To proste, wygodne narzędzie, w którym jest wszystko czego potrzebuję w codziennej pracy.  Wszystkie informacje mogę sprawdzić szybko i wygodnie. Bardzo polecam e-member do codziennej pracy przy obsłudze grup.

Serdecznie dziękuję za rozmowę i poświęcony czas. Cieszę się, że rozwiązania jakie dostarczamy naszym klientom sprawiają, że pracuje się im łatwiej i wydajniej. A uproszczenie procesów administracyjnych bezpośrednio przekłada się na zadowolenie  z codziennej pracy.

A ja dziękuję za ułatwienie mi pracy.