Medicover Polska z tytułem „Marka Godna Zaufania” w kategorii opieka medyczna dla pracowników

Stephen Covey, autor bestsellerów na temat rozwoju osobistego, podkreśla, że w wielu instytucjach zaufanie podnosi jakość pracy, poprawia jej wydajność i pomaga ograniczać koszty.

Niemal każda umowa zawiera element zaufania. Jest ono szczególnie ważne w przypadku usług związanych z życiem i zdrowiem człowieka. Dotyczy to zarówno opieki medycznej nad pacjentami, jaki i współpracy biznesowej pomiędzy firmami.

Ogromne znaczenie ma więc właściwy dobór partnerów biznesowych. Sprawdzenia, które marki darzone są największym zaufaniem przedsiębiorców, podjął się magazyn „My Company”. Dlatego już po raz czwarty przeprowadził badanie, w którym zapytał ponad 4,5 tys. właścicieli firm o produkty i usługi biznesowe godne zaufania.

Wśród marek medycznych Medicover został wskazany jako marka, która wzbudza największe zaufanie pracodawców. To szczególne wyróżnienie, ponieważ liczba przedsiębiorców, którzy wskazują w tym badaniu na Medicover z roku na rok rośnie.

Tytuł Marka Godna Zaufania to ogromne wyróżnienie dla firmy Medicover. To również duże zobowiązanie, aby nieustannie wsłuchiwać się w opinie naszych klientów i pacjentów, jak najlepiej rozumieć ich potrzeby i oferować im produkty oraz rozwiązania szyte na miarę ich oczekiwań. Działalność w segmencie usług zdrowotnych opiera się przede wszystkim na zaufaniu. Dlatego niezwykle cieszy nas fakt, że klienci, którym od ponad 20 lat zapewniamy pełną opiekę medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną i obrazową, stomatologię oraz kompleksową opiekę szpitalną, w tym roku przyznali nam ten prestiżowy tytuł. Dziękujemy za to ogromne zaufanie i zobowiązujemy się do jeszcze większego wysiłku. Chcę podziękować wszystkim kolegom i koleżankom, którzy codziennie pracują na sukces marki Medicover – od konsultantów infolinii, pracowników działu obsługi klienta, sprzedaży, poprzez personel medyczny, aż po kadrę zarządzającą – to wam należą się specjalne słowa uznania – komentuje Piotr Dreszer, Dyrektor Marketingu Medicover Polska.