Obsługa - informacje o zasadach korzystania z usług w placówkach

Czy mogę prywatnie skorzystać z usług Medicover?

Tak. Nawet jeżeli nie posiadasz już pakietu w Medicover, nadal możesz korzystać z prywatnych konsultacji i badań. Możesz wykupić prywatną usługę w sklepie internetowym www.medistore.com.pl lub zadzwonić do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500 w celu umówienia prywatnej wizyty.

Jak mogę umówić wizytę?

Wizytę możesz umówić:

  • korzystając z aplikacji Medicover OnLine (zakładka Wizyty i porady>> umów wizytę),
  • dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500.

Jak mogę odwołać wizytę?

Wizytę możesz odwołać:

  • korzystając z aplikacji Medicover OnLine (zakładka Wizyty i porady>> odwołaj wizytę),
  • wysyłając SMS o treści: NIE na numer 500 100 808,
  • odpowiadając na wiadomość e-mail z przypomnieniem o wizycie,
  • dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500.

Czy mogę umówić wizytę przez Internet?

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover możesz skorzystać z wygodnej aplikacji Medicover OnLine dostępnej pod adresem mol.medicover.pl.

Jak mogę otrzymać pomoc w nagłej sytuacji?

Dla Pacjentów z opieką w Medicover dostępna jest całodobowa pomoc w nagłych przypadkach – Hot Line Medicover pod numerem 500 900 999.

Jak sprawdzić cennik usług w placówkach Medicover?

Cennik usług w Centrach Medicover sprawdzisz dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500.

Gdzie mogę sprawdzić grafik przyjęć lekarzy?

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover grafik lekarza możesz sprawdzić po zalogowaniu do aplikacji Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl. Z zakładki Wizyty i porady wybierz Godziny pracy lekarzy.

Jeżeli nie posiadasz opieki medycznej w Medicover grafik lekarza sprawdzisz dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500.

Jak sprawdzić zakres posiadanej opieki?

Zaloguj się do Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl i z poziomego menu wybierz opcję Mój Profil a następnie Zakres karty. Wprowadź nazwę usługi i sprawdź czy występuje ona w Twoim pakiecie opieki.

Jeżeli korzystasz z opieki medycznej z ramienia firmy informacje o zakresie usług oraz ogólnych warunkach uzyskasz także u pracodawcy.

Czy mogę skorzystać z usług, których nie obejmuje mój pakiet medyczny?

Tak. Jeżeli Twój pakiet nie obejmuje danej usługi, możesz z niej skorzystać odpłatnie. Płatności możesz dokonać przed wizytą w danej placówce Medicover.

W jaki sposób mogę zamówić wizytę domową internisty/pediatry?

Wizytę domową zamówisz dzwoniąc na całodobowy numer Pogotowia Hot Line Medicover 500 900 999

Gdzie znajdę informacje na temat przygotowania do badań?

Informacje na temat przygotowania do badań znajdziesz:

  • na stronie Medicover
  • po zalogowaniu się do aplikacji Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl. W zakładce Strefa Zdrowia wybierz Przygotowanie do badań

Jak zamówić dokumentację medyczną?

Dokumentację medyczną zamówisz na recepcji dowolnego Centrum Medicover lub dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500. Zapytaj Recepcjonistę lub Konsultanta o koszt dokumentacji.

Jak przenieść dokumentację medyczną od dotychczasowego dostawcy usług medycznych do Medicover?

Jeżeli posiadasz opiekę w Medicover wykupioną przez pracodawcę:

Jeżeli Twój pracodawca zmienia dostawcę usług medycznych na Medicover, nasi Pracownicy zajmą się przeniesieniem Twojej dokumentacji z badań wykonanych w ramach medycyny pracy. Pozostałą dokumentację możesz zamówić osobiście u dotychczasowego dostawcy usług medycznych i złożyć ją w dowolnej placówce Medicover.

Jeżeli samodzielnie wykupujesz indywidualny pakiet opieki medycznej w Medicover:

Dokumentację możesz zamówić osobiście u dotychczasowego dostawcy usług medycznych i złożyć ją w dowolnym Centru Medicover.

Czy inna osoba może odebrać dokumentację medyczną w imieniu pacjenta Medicover?

Osoba trzecia może odebrać dokumentację medyczną w imieniu Pacjenta Medicover.

Możesz upoważnić osobę trzecią do odbioru dokumentacji. Osoba upoważniona zgłasza się po odbiór dokumentacji medycznej wraz z dokumentem tożsamości. Aby osoba trzecia mogła odebrać dokumentację, możesz złożyć upoważnienie stałe lub jednorazowe:

  • stałe - wypisywane przez Pacjenta dla osoby trzeciej w obecności Pracownika recepcji Centrum Medicover na określonym druku Medicover

  • jednorazowe - wypisywane przez Pacjenta dla osoby trzeciej, które powinno zawierać:

    • dane osobowe Pacjenta i osoby przez niego upoważnianej
    • informację, jaka dokumentacja ma zostać wydana
    • numer telefonu kontaktowego Pacjenta, pod który dzwoni Pracownik recepcji, aby potwierdzić informacje zawarte w upoważnieniu.

Czy w przypadku spóźnienia na wizytę zostanę przyjęty?

Jeżeli przewidujesz spóźnienie na wizytę, zadzwoń do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500. Nasz Konsultant pomoże Ci w znalezieniu dogodnego rozwiązania.

Jakie dane są potrzebne do wystawienia zwolnienia lekarskiego?

Do wystawienia zwolnienia lekarskiego potrzebne są:

  •  Twoje imię, nazwisko, data urodzenia, PESEL
  •  Twoje dane adresowe z kodem pocztowym, zgodne z Twoim miejscem pobytu w czasie trwania zwolnienia lekarskiego
  •  dane dotyczące ubezpieczenia (czy jesteś ubezpieczony jest w ZUS czy KRUS)
  •  Twój NIP lub numer dowodu osobistego, ewentualnie numer paszportu
  •  NIP płatnika, czyli pracodawcy
  •  W przypadku zatrudnienia równoległego u dwóch pracodawców na ten sam okres, zwolnienia wystawiane są na dwóch drukach z dwoma różnymi numerami NIP

Czy lekarz może wystawić receptę bez obecności Pacjenta na konsultacji?

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover i od ostatniego wypisania leku na wizycie lekarskiej nie minęło 12 miesięcy, możesz złożyć zapotrzebowanie na receptę:

  • po zalogowaniu do aplikacji Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl. W zakładce Moje Zdrowie wybierz Leki i recepty
  • dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500

Jak mogę zmienić swoje dane zapisane w systemach Medicover?

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover możesz zmienić:

  • numer telefonu
  • adres e-mail
  • adres zamieszkania i korespondencyjny
  • po zalogowaniu się do aplikacji Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl

Powyższe dane możesz zmienić również na recepcji dowolnego Centrum Medicover po okazaniu dokumentu tożsamości ze zdjęciem.

Jak mogę zweryfikować informację o zgodach na przetwarzanie danych?

Zaloguj się do aplikacji Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl i z zakładki Mój Profil wybierz Twoje dane. W części Oświadczenia i zgody zweryfikujesz, jakie zgody zostały zaznaczone.