Czy mogę prywatnie skorzystać z usług Medicover?

Tak. Nawet jeżeli nie posiadasz już pakietu w Medicover, nadal możesz korzystać z prywatnych konsultacji i badań. Możesz wykupić prywatną usługę w sklepie internetowym www.medistore.com.pl lub zadzwonić do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500 w celu umówienia płatnej wizyty.

Jak mogę umówić wizytę?

Wizytę możesz umówić:

  • korzystając z Medicover OnLine,
  • dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500.

Jak mogę odwołać wizytę?

Wizytę możesz odwołać:

  • korzystając z Medicover OnLine,
  • wysyłając SMS o treści: NIE na numer 500 100 808,
  • odpowiadając na wiadomość e-mail z przypomnieniem o wizycie,
  • dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500.

Czy mogę umówić wizytę przez Internet?

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover możesz skorzystać z  Medicover OnLine dostępnej pod adresem mol.medicover.pl.

Jak mogę otrzymać pomoc w nagłej sytuacji?

Jeśli masz opiekę w Medicover możesz skorzystać z całodobowej Pilnej Pomocy Medycznej  Hot Line Medicover pod numerem 500 900 999.

Jak sprawdzić cennik usług w placówkach Medicover?

Cennik usług w Centrach Medicover sprawdzisz dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500.

Gdzie mogę sprawdzić grafik przyjęć lekarzy?

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover grafik lekarza możesz sprawdzić po zalogowaniu do Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl.

Jeżeli nie posiadasz opieki medycznej w Medicover grafik lekarza sprawdzisz dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500.

Jak sprawdzić zakres posiadanej opieki?

Zaloguj się do Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl i z poziomego menu wybierz opcję Mój Profil a następnie Zakres karty. Wprowadź nazwę usługi i sprawdź czy występuje ona w Twoim pakiecie opieki.

Jeżeli korzystasz z opieki medycznej z ramienia firmy informacje o zakresie usług oraz ogólnych warunkach uzyskasz także u pracodawcy.

Czy mogę skorzystać z usług, których nie obejmuje mój pakiet medyczny?

Tak. Jeżeli Twój pakiet nie obejmuje danej usługi, możesz z niej skorzystać odpłatnie. Płatności możesz dokonać przed wizytą w danej placówce Medicover.

W jaki sposób mogę zamówić wizytę domową internisty/pediatry?

Wizytę domową zamówisz dzwoniąc na całodobowy numer Pilnej Pomocy Medycznej Hot Line Medicover 500 900 999

Gdzie znajdę informacje na temat przygotowania do badań?

Informacje na temat przygotowania do badań znajdziesz:

  • na stronie Medicover
  • po zalogowaniu się do Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl. W zakładce Strefa Zdrowia wybierz Przygotowanie do badań

Jak pobrać online swoją dokumentację medyczną?

Dokumentację medyczną powstałą w wyniku wizyty w Centrum Medicover:

  • możesz pobrać online w aplikacji Medicover OnLine, kiedy tylko chcesz.

Elektroniczna dokumentacja medyczna jest zgodna z oryginałem.

  • możesz zamówić w Medicover OnLine i odebrać osobiście w formie wydruku w Centrum Medicover.
    • Zaloguj się do aplikacji Medicover OnLine
    • Wybierz „Dokumentacja medyczna”
    • Zaznacz interesujące Cię konsultacje oraz wyniki badań i kliknij przycisk „Odbierz w Centrum Medicover”
    • Wybierz szczegóły odbioru dokumentacji medycznej i kliknij „Zamów”
    • Odbierając zamówioną dokumentację, pamiętaj, aby zabrać ze sobą dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość (urzędowy dokument stwierdzający tożsamość osoby, np. paszport lub kartę pobytu).

Dokumentację możesz zamówić także w recepcji dowolnego Centrum Medicover lub kontaktując się z Centrum Kontaktu z Klientem 500 900 500.

Jak przenieść dokumentację medyczną od dotychczasowego dostawcy usług medycznych do Medicover?

Jeżeli posiadasz opiekę w Medicover wykupioną przez pracodawcę:

Jeżeli Twój pracodawca zmienia dostawcę usług medycznych na Medicover, nasi Pracownicy zajmą się przeniesieniem Twojej dokumentacji z badań wykonanych w ramach medycyny pracy. Pozostałą dokumentację możesz zamówić osobiście u dotychczasowego dostawcy usług medycznych i złożyć ją w dowolnej placówce Medicover.

Jeżeli samodzielnie wykupujesz indywidualny pakiet opieki medycznej w Medicover:

Dokumentację możesz zamówić osobiście u dotychczasowego dostawcy usług medycznych i złożyć ją w dowolnym Centrum Medicover.

Czy inna osoba może odebrać dokumentację medyczną w imieniu pacjenta Medicover?

Osoba trzecia może odebrać dokumentację medyczną w imieniu Pacjenta Medicover.

Możesz upoważnić osobę trzecią do odbioru dokumentacji. Osoba upoważniona zgłasza się po odbiór dokumentacji medycznej wraz z dokumentem tożsamości. Aby osoba trzecia mogła odebrać dokumentację, możesz złożyć upoważnienie stałe lub jednorazowe:

  • stałe - wypisywane przez Pacjenta dla osoby trzeciej w obecności Pracownika recepcji Centrum Medicover na określonym druku Medicover
  • jednorazowe - wypisywane przez Pacjenta dla osoby trzeciej, które powinno zawierać:
    • dane osobowe Pacjenta i osoby przez niego upoważnianej
    • informację, jaka dokumentacja ma zostać wydana
    • numer telefonu kontaktowego Pacjenta, pod który dzwoni Pracownik recepcji, aby potwierdzić informacje zawarte w upoważnieniu.

Czy w przypadku spóźnienia na wizytę zostanę przyjęty?

Jeżeli przewidujesz spóźnienie na wizytę, zadzwoń do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500. Nasz Konsultant pomoże Ci w znalezieniu dogodnego rozwiązania.

Jakie dane są potrzebne do wystawienia zwolnienia lekarskiego?

Do wystawienia zwolnienia lekarskiego potrzebne są:

  •  Twoje imię, nazwisko, data urodzenia, PESEL
  •  Twoje dane adresowe z kodem pocztowym, zgodne z Twoim miejscem pobytu w czasie trwania zwolnienia lekarskiego
  •  dane dotyczące ubezpieczenia (czy jesteś ubezpieczony jest w ZUS czy KRUS)
  •  Twój NIP lub numer dowodu osobistego, ewentualnie numer paszportu
  •  NIP płatnika, czyli pracodawcy
  •  W przypadku zatrudnienia równoległego u dwóch pracodawców na ten sam okres, zwolnienia wystawiane są na dwóch drukach z dwoma różnymi numerami NIP

Czy lekarz może wystawić receptę bez obecności Pacjenta na konsultacji?

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover i od ostatniego wypisania leku na wizycie lekarskiej nie minęło 12 miesięcy, możesz złożyć zapotrzebowanie na e-Receptę:

  • po zalogowaniu do Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl. W zakładce Moje Zdrowie wybierz Leki i recepty
  • dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500

Jak mogę zmienić swoje dane zapisane w systemach Medicover?

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover możesz zmienić:

  • numer telefonu
  • adres e-mail
  • adres zamieszkania i korespondencyjny
  • po zalogowaniu się do Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl

Powyższe dane możesz zmienić również na recepcji dowolnego Centrum Medicover po okazaniu dokumentu tożsamości ze zdjęciem.

Jak mogę zweryfikować informację o zgodach na przetwarzanie danych?

Zaloguj się do Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl i z zakładki Mój Profil wybierz Twoje dane. W części Oświadczenia i zgody zweryfikujesz, jakie zgody zostały zaznaczone.