Aplikacja e-Member służy firmom, które wykupują opiekę medyczną w Medicover w wygodnym administrowaniu całością opieki.
Aplikacja jest dostępna pod adresem: Portal klienta e-member
Spis treści:
Aplikacja e-Member służy firmom, które wykupują opiekę medyczną w Medicover w wygodnym administrowaniu całością opieki.
Aplikacja jest dostępna pod adresem: Portal klienta e-member
Dzięki e-Member:
W celu uzyskania dostępu do e-Member skontaktuj się z Opiekunem Administracyjnym firmy.
Aby dodać lub wypisać Pracownika do/z opieki medycznej skorzystaj z odpowiedniej funkcji w zakładce Osoby objęte opieką:
W części e-Faktury możesz pobrać faktury za pakiety opieki medycznej wystawione przez Medicover
Jeśli nie pamiętasz hasła do aplikacji e-Member możesz samodzielnie wygenerować nowe. W tym celu na stronie logowania kliknij w Nie pamiętasz hasła?.
System poprosi o podanie Indywidualnego Numeru Klienta, adresu mailowego oraz o przepisanie kodu z obrazka w celu zachowania bezpieczeństwa.
Na wskazany wcześniej adres e-mailowy zostanie wysłana instrukcja w celu ustawienia nowego hasła do zalogowania się w aplikacji e-Member.