Opinię dotyczącą usług świadczonych przez Medicover możesz złożyć:
- elektronicznie
- po zalogowaniu do Medicover OnLine wybierając ikonę „Twoje sugestie” (z prawej strony ekranu) – Medicover OnLine dostępne na naszej stronie internetowej www.medicover.pl
- wypełniając ankietę elektroniczną na stronie www.medicover.pl zakładka: „Kontakt”, następnie „Podziel się z nami Twoimi sugestiami i opiniami”
- wysyłając wiadomość e-mail na adres dok@medicover.pl
- pisemnie - przesyłając korespondencję do biura Medicover na adres: Medicover Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa
W treści zgłoszenia podaj:
- imię i nazwisko
- nr karty Medicover bądź numeru PESEL
- telefon lub adres e-mail, na który skontaktujemy się z wyjaśnieniami
- szczegółowego opisu zdarzenia
- osobiście - w recepcji Centrum Medicover
- telefonicznie - dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod numer 500 900 500
Rozpatrywanie zgłoszeń:
- Każde zgłoszenie, niezależnie od jego formy, jest niezwłocznie przekazywane do Działu Obsługi Klienta i tam rozpatrywane.
- Odpowiedzi staramy się udzielać średnio w ciągu 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia, chyba że do rozwiązania sprawy konieczne jest uzyskanie dodatkowych dokumentów.