Jak zamówię e-Receptę?

E-Receptę lekarz może wystawić na wizycie w Centrum Medicover lub podczas porady telefonicznej. Możesz ją również zamówić w aplikacji Medicover OnLine.

Jak zamówię e-Receptę w aplikacji Medicover OnLine?

  1. Zaloguj się do Aplikacji Medicover OnLine. Jeśli jeszcze nie posiadasz hasła do aplikacji zrobisz to w kilku prostych krokach za pośrednictwem bezpiecznego systemu bankowości internetowej (obecnie: PKO BP, Pekao S.A. i ING Bank Śląski, wkrótce zostaną dodane inne duże banki). Wejdź na stronę mol.medicover.pl i kliknij „Chcę odebrać hasło”.
  2. W zakładce „Moje zdrowie” wybierz pozycję „Leki i recepty” lub z menu bocznego wybierz „Leki i recepty”.
  3. Wybierz lek, na który chcesz otrzymać e-Receptę i kliknij „Zamów e-Receptę”. E-Receptę możesz zamówić tylko na lek związany z kontynuacją leczenia.
  4. Potwierdź zamówienie leku.

Instrukcja jak zamówić e- Receptę

Jak pobiorę e-Receptę?

Jeśli e-Recepta została wystawiona podczas wizyty:

  1. Zaloguj się do Aplikacji Medicover OnLine. Jeśli jeszcze nie posiadasz hasła do aplikacji zrobisz to w kilku prostych krokach za pośrednictwem bezpiecznego systemu bankowości internetowej (obecnie: PKO BP, Pekao S.A. i ING Bank Śląski, wkrótce zostaną dodane inne duże banki). Wejdź na stronę mol.medicover.pl i kliknij „Chcę odebrać hasło”.
  2. W zakładce „Wizyty i porady” wybierz pozycję „Moje wizyty”
  3. Wyświetl swoje zrealizowane wizyty
  4. Przy wizycie, podczas której wystawiono e-Receptę kliknij „Więcej”, a następnie „Szczegóły”
  5. Na ekranie z podsumowaniem wizyty znajdziesz sekcję „Przypisane leki”. Kliknij przycisk „Pobierz e-Receptę”
  6. Na ekranie zobaczysz e-Receptę, którą możesz pobrać z przeglądarki. Sprawdź 4- cyfrowy kod podany na e-Recepcie.

Jeśli e-Recepta została zamówiona poprzez Medicover OnLine:

  1. Oczekuj na informację e-mail potwierdzającą wystawienie e-Recepty. Mail potwierdzający wystawienie e-Recepty wysyłany jest od razu po jej wystawieniu przez lekarza na adres e-mail, który jest przypisany do pacjenta w bazie danych Medicover.
  2. Zaloguj się do aplikacji Medicover OnLine
  3. Przejdź do zakładki ” Leki i recepty”
  4. Kliknij przycisk „Pobierz” umieszczony przy leku, na który była zamawiana  e- Recepta
  5. Sprawdź 4-cyfrowy kod podany na e-Recepcie.

Jeśli e-Recepta została zamówiona przez Centrum Kontaktu z Klientem 500 900 500:

  1. Oczekuj na sms potwierdzający wystawienie e-Recepty. SMS wysyłany jest od razu po wystawieniu przez lekarza e- Recepty i wysyłany na numer telefonu, który jest przypisany do pacjenta w bazie danych Medicover.
  2. Sprawdź 4-cyfrowy kod podany w SMS


Instrukcja jak pobrać e- Receptę

E-Receptę możesz zrealizować w dowolnej aptece. Korzystając z e-Recepty nie musisz posiadać jej papierowej wersji. Wystarczy, że podczas wizyty w aptece podasz swój numer PESEL oraz 4-cyfrowy kod dostępu podany na e-Recepcie.

Jeśli posługujesz się paszportem i nie posiadasz numeru PESEL musisz odebrać wydruk e-Recepty w recepcji Centrum Medicover.