- Szanujemy różnorodność w naszej organizacji.
- Jesteśmy uczciwi.
- Jesteśmy otwarci, szczerzy i świadomi naszych możliwości i ambicji.
- Dostarczamy tylko zweryfikowane i prawdziwe informacje.
- Jesteśmy dokładni i precyzyjni.
- Potrafimy nadawać priorytety naszym zadaniom.
- Stale rozwijamy naszą wiedzę i umiejętności.
- Dotrzymujemy obietnic danych naszym kolegom, koleżankom i klientom.
- Nasi menadżerowie są przykładem dla swoich zespołów, określają swój styl zarządzania, który niepodważalnie nacechowany jest wiarygodnością.
WIARYGODNOŚĆ
PASJA DLA JAKOŚCI
- Chcemy poszerzać naszą wiedzę, aby pracować jeszcze bardziej efektywnie.
- Szukamy najlepszych praktyk rynkowych i wprowadzamy je w życie, by podwyższać jakość naszych usług.
- Jakość i efekty to kluczowe wyznaczniki naszego działania.
- Prezentujemy pozytywną postawę pełną wiary w realizację zadań.
- Akceptujemy, rozumiemy i doceniamy naszą współodpowiedzialność za jakość dostarczanych usług.
- Chętnie podejmujemy dodatkowy wysiłek, aby dostarczyć usługę o jeszcze wyższej jakości.
- Jesteśmy realistyczni i praktyczni w planowaniu działań pozwalających nam na realizację ambitnych, długoterminowych celów.
- Minimalizujemy straty i zbędne działania, aby dostarczać klientom lepsze usługi w przystępnej cenie.
- Wyważamy jakość do ceny.
- Wspólnie wypracowujemy najlepsze rozwiązania.
- Jesteśmy otwarci na przyjmowanie i udzielanie informacji zwrotnej, aby stale ulepszać nasze działania.
- Wspieramy się nawzajem, by uzyskiwać najlepsze możliwie efekty.
- Nasi menadżerowie stale dbają o jakość pracy zespołów oraz nagradzają za pracę w najwyższych standardach jakościowych.
- Łączymy nasze kompetencje i umiejętności, aby poszerzać nasze możliwości działania.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
- Akceptujemy, rozumiemy i doceniamy odpowiedzialność, jaka wiąże się z naszymi rolami w organizacji.
- Stale poszukujemy nowych sposobów zwiększania efektywności naszej pracy i działalności całej firmy poprzez innowacje, kreatywność i współpracę –w ramach naszych obowiązków, a także poza nimi.
- Nie ustajemy w poszukiwaniach nowych pomysłów i sposobów przezwyciężania trudności.
- Jesteśmy kreatywni.
- Dokonujemy realistycznej oceny efektów każdej podejmowanej decyzji i jesteśmy gotowi jej bronić.
- Rozważamy koszty i korzyści dla całej grupy, a nie tylko naszych pojedynczych firm lub krajów.
- Korzystamy z informacji zwrotnych od naszych klientów, aby stale ulepszać i poszerzać zakres naszych usług.
- Bacznie monitorujemy konkurencję: uczymy się od niej i szybko reagujemy na jej działania.
- Nie pozwalamy na to, aby wewnętrzne nieporozumienia, negatywnie wpływały na jakość dostarczanych przez nas usług.
- Lubimy naszą pracę.
- Dzielimy się dobrymi praktykami wewnątrz naszej organizacji.
- Stawiamy i osiągamy cele wymagające wykorzystania naszej wyobraźni i innowacyjnego podejścia.
- Nasi menadżerowie zachęcają pracowników do proponowania i wprowadzania pozytywnych zmian w firmie.
- Nasi menadżerowie doceniają pracowników za innowacyjną i efektywną pracę.
SAMODZIELNE PODEJMOWANIE DECYZJI
- Każdy pracownik ma poczucie, że jego działanie ma znaczenie i wpływ na sukces organizacji.
- Akceptujemy naszą odpowiedzialność za rezultaty działań i znamy jej zakres.
- Jesteśmy uczciwi.
- Uczymy się na popełnianych błędach.
- Jesteśmy lojalni w stosunku do siebie, firmy i naszych klientów.
- Podejmujemy wyważone ryzyko.
- Jesteśmy zaangażowani w pracę i angażujemy innych.
- Doceniamy i wspieramy decyzje zespołowe.
- Wierzymy w możliwości pracowników, udzielamy im wsparcia.
- Motywujemy się wzajemnie.
- Utrzymujemy dialog z naszymi koleżankami, kolegami, przełożonymi.
- Nasi menażerowie z najwyższym profesjonalizmem zachęcają pracowników do samodzielności i decyzyjności oraz wzmacniają samodzielność i decyzyjność pracowników w swoich zespołach.
PRACA ZESPOŁOWA
- Współpracujemy, aby realizować zadania w najwyższej jakości.
- Słuchamy się nawzajem.
- Rozumiemy się i swoje punktu widzenia.
- Jesteśmy zgodni.
- Razem wprowadzamy zmiany i oceniamy ich efektywność.
- Szanujemy się nawzajem i doceniamy wspólny udział w realizacji zadań.
- Wspieramy się poprzez dzielenie się naszą wiedzą i doświadczeniami.
- Pomagamy sobie nawzajem w codziennej pracy.
- Współpracujemy ze sobą i rozumiemy nasze wspólne cele.
- Tworzymy pozytywną atmosferę.
- Zadania realizujemy z dbałością o jakość, efektywność i terminowość.
- Rozumiemy nasz wpływ na firmę i jej wynik finansowy.
- Staramy się, bo firma jest dla nas ważna.
- Nasi menadżerowie uosabiają w swoim postępowaniu ideę pracy zespołowej, promują ją i stale zachęcają pracowników do współdziałania.