WIARYGODNOŚĆ

  • Szanujemy różnorodność w naszej organizacji.
  • Jesteśmy uczciwi.
  • Jesteśmy otwarci, szczerzy i świadomi naszych możliwości i ambicji.
  • Dostarczamy tylko zweryfikowane i prawdziwe informacje.
  • Jesteśmy dokładni i precyzyjni.
  • Potrafimy nadawać priorytety naszym zadaniom.
  • Stale rozwijamy naszą wiedzę i umiejętności.
  • Dotrzymujemy obietnic danych naszym kolegom, koleżankom i klientom.
  • Nasi menadżerowie są przykładem dla swoich zespołów, określają swój styl zarządzania, który niepodważalnie nacechowany jest wiarygodnością.

PASJA DLA JAKOŚCI

  • Chcemy poszerzać naszą wiedzę, aby pracować jeszcze bardziej efektywnie.
  • Szukamy najlepszych praktyk rynkowych i wprowadzamy je w życie, by podwyższać jakość naszych usług.
  • Jakość i efekty to kluczowe wyznaczniki naszego działania.
  • Prezentujemy pozytywną postawę pełną wiary w realizację zadań.
  • Akceptujemy, rozumiemy i doceniamy naszą współodpowiedzialność za jakość dostarczanych usług.
  • Chętnie podejmujemy dodatkowy wysiłek, aby dostarczyć usługę o jeszcze wyższej jakości.
  • Jesteśmy realistyczni i praktyczni w planowaniu działań pozwalających nam na realizację ambitnych, długoterminowych celów.
  • Minimalizujemy straty i zbędne działania, aby dostarczać klientom lepsze usługi w przystępnej cenie.
  • Wyważamy jakość do ceny.
  • Wspólnie wypracowujemy najlepsze rozwiązania.
  • Jesteśmy otwarci na przyjmowanie i udzielanie informacji zwrotnej, aby stale ulepszać nasze działania.
  • Wspieramy się nawzajem, by uzyskiwać najlepsze możliwie efekty.
  • Nasi menadżerowie stale dbają o jakość pracy zespołów oraz nagradzają za pracę w najwyższych standardach jakościowych.
  • Łączymy nasze kompetencje i umiejętności, aby poszerzać nasze możliwości działania.

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

  • Akceptujemy, rozumiemy i doceniamy odpowiedzialność, jaka wiąże się z naszymi rolami w organizacji.
  • Stale poszukujemy nowych sposobów zwiększania efektywności naszej pracy i działalności całej firmy poprzez innowacje, kreatywność i współpracę –w ramach naszych obowiązków, a także poza nimi.
  • Nie ustajemy w poszukiwaniach nowych pomysłów i sposobów przezwyciężania trudności.
  • Jesteśmy kreatywni.
  • Dokonujemy realistycznej oceny efektów każdej podejmowanej decyzji i jesteśmy gotowi jej bronić.
  • Rozważamy koszty i korzyści dla całej grupy, a nie tylko naszych pojedynczych firm lub krajów.
  •  Korzystamy z informacji zwrotnych od naszych klientów, aby stale ulepszać i poszerzać zakres naszych usług.
  • Bacznie monitorujemy konkurencję: uczymy się od niej i szybko reagujemy na jej działania.
  • Nie pozwalamy na to, aby wewnętrzne nieporozumienia, negatywnie wpływały na jakość dostarczanych przez nas usług.
  • Lubimy naszą pracę.
  • Dzielimy się dobrymi praktykami wewnątrz naszej organizacji.
  • Stawiamy i osiągamy cele wymagające wykorzystania naszej wyobraźni i innowacyjnego podejścia.
  • Nasi menadżerowie zachęcają pracowników do proponowania i wprowadzania pozytywnych zmian w firmie.
  • Nasi menadżerowie doceniają pracowników za innowacyjną i efektywną pracę.

SAMODZIELNE PODEJMOWANIE DECYZJI

  • Każdy pracownik ma poczucie, że jego działanie ma znaczenie i wpływ na sukces organizacji.
  • Akceptujemy naszą odpowiedzialność za rezultaty działań i znamy jej zakres.
  • Jesteśmy uczciwi.
  • Uczymy się na popełnianych błędach.
  • Jesteśmy lojalni w stosunku do siebie, firmy i naszych klientów.
  • Podejmujemy wyważone ryzyko.
  • Jesteśmy zaangażowani w pracę i angażujemy innych.
  • Doceniamy i wspieramy decyzje zespołowe.
  • Wierzymy w możliwości pracowników, udzielamy im wsparcia.
  • Motywujemy się wzajemnie.
  • Utrzymujemy dialog z naszymi koleżankami, kolegami, przełożonymi.
  • Nasi menażerowie z najwyższym profesjonalizmem zachęcają pracowników do samodzielności i decyzyjności oraz wzmacniają samodzielność i decyzyjność pracowników w swoich zespołach.

PRACA ZESPOŁOWA

  • Współpracujemy, aby realizować zadania w najwyższej jakości.
  • Słuchamy się nawzajem.
  • Rozumiemy się i swoje punktu widzenia.
  • Jesteśmy zgodni.
  • Razem wprowadzamy zmiany i oceniamy ich efektywność.
  • Szanujemy się nawzajem i doceniamy wspólny udział w realizacji zadań.
  • Wspieramy się poprzez dzielenie się naszą wiedzą i doświadczeniami.
  • Pomagamy sobie nawzajem w codziennej pracy.
  • Współpracujemy ze sobą i rozumiemy nasze wspólne cele.
  • Tworzymy pozytywną atmosferę.
  • Zadania realizujemy z dbałością o jakość, efektywność i terminowość.
  • Rozumiemy nasz wpływ na firmę i jej wynik finansowy.
  • Staramy się, bo firma jest dla nas ważna.
  • Nasi menadżerowie uosabiają w swoim postępowaniu ideę pracy zespołowej, promują ją i stale zachęcają pracowników do współdziałania.