Warto z nami pracować Medicover w 2023 roku, znalazł się na 3. miejscu rankingu Forbesa w badaniu na Najlepszego Pracodawcę w Polsce 2022 w kategorii Ochrona Zdrowia i Opieka Społeczna. |
zdobycie doświadczenia w prestiżowej firmie medycznej
kompleksowe szkolenie i wdrożenie do pracy, również dla osób bez doświadczenia zawodowego
obsługę pacjenta poprzez odbieranie połączeń przychodzących (tak, to pacjenci dzwonią do nas)
możliwość rozwoju poprzez zdobywanie kolejnych szczebli w naszej ścieżce kariery lub udziale w rekrutacjach wewnętrznych
Już od pierwszego dnia swojej pracy możesz brać udział we wszystkich rekrutacjach, które są ogłaszane w naszej organizacji. Większość naszych liderów, koordynatorów, specjalistów ds. szkoleń i jakości czy zarządzania efektywnością to osoby, które rozpoczynały swoją pracę w Medicover jako asystent/ka ds. obsługi pacjentów.
„Praca w naszym Centrum Kontaktu z Klientem to świetny start w kierunku rozwoju umiejętności związanych z obsługą klienta. Prowadząc tak dużo rozmów każdego dnia, nasi pracownicy nabierają coraz większej pewności siebie w kontaktach interpersonalnych. Ćwiczą aktywne słuchanie oraz trenują dopasowanie odpowiedniego słownictwa. Niejednokrotnie szukają rozwiązań dla naszych pacjentów w trakcie rozmowy – pod presją czasu. Patrząc na współczesny rynek pracy i jego dynamiczny rozwój z pewnością są to umiejętności, które bardzo się przydadzą. Wielu z naszych pracowników, w tym ja, przyszło tutaj „na chwilę” a pracują i widzą sens wykonywanej pracy już kilka, a nawet kilkanaście lat.”
W naszej codziennej pracy kierujemy się najlepszymi praktykami, by nasz pacjent był zadowolony z obsługi i czuł się otoczony opieką. Przeczytaj jedną ze Złotych Historii – „Wakacje w Kołobrzegu”. Zobaczcie, jak Piotr Galas, obecnie Lider Zespołu w Kielcach, pomógł Pacjentce w trudnej sytuacji.
„Z zespołem Doradców VIP skontaktowała się pacjentka, która będąc na wakacjach w Kołobrzegu poczuła się źle. Pani miała wysoką temperaturę, duszności, bóle głowy. Dyspozytor HotLine uznał, że stan Pani kwalifikuje się do wezwania pogotowia. Wyzwaniem w tym dniu było zorganizowanie wizyty domowej w Kołobrzegu - współpracujący z nami lekarze mieli zajęte terminy. Nasz kolega skontaktował się z koordynatorem Działu Dostawców Usług Medycznych. W czasie, w którym trwały poszukiwania lekarza, nasz kolega, chcąc mieć pewność, czy stan pacjentki nie uległ pogorszeniu, skontaktował się z nią, aby dowiedzieć się jak się czuje i czy np. nie chce pojechać na wizytę stacjonarną taksówką. Pacjentka nadal czuła się źle i chciała zaczekać na lekarza w domu. Po około godzinie uzyskaliśmy wiadomość – do pacjentki pojedzie lekarz z Koszalina. Nasz kolega przekazał pacjentce tę informację i obiecał zadzwonić po wizycie, aby upewnić się, że wszystko przebiegło zgodnie z Pani oczekiwaniami. Pacjentka przyznała, że jest pod wrażeniem opieki Medicover i dziękowała za udzieloną pomoc."
Contact Center Medicover to nie tylko setki połączeń odbieranych każdego dnia. To też programy rozwojowe w ramach których mamy możliwość podnosić swoje kwalifikacje, rozwijać potrzebne umiejętności i wspinać po kolejnych szczeblach w organizacji. To także wydarzenia integracyjne, wspólne świętowanie, konkursy i po prostu dobra zabawa. A kiedy się zmęczymy, jest możliwość rozegrania partyjki w warcaby lub odpoczynku w Chill Roomie. Sami zobaczcie 😊
Nasze biura telefonicznej obsługi pacjenta zlokalizowane są w:
| W obu miastach pracujemy w nowoczesnych i dobrze |
Aby sprawnie obsługiwać pacjentów, regularnie prowadzimy rekrutację.
Jeśli chcesz do nas dołączyć, zobacz jak wygląda proces rekrutacji i aplikuj już dziś.
opowiedz o sobie i swoim doświadczeniu
bądź punktualny
daj znać, jeśli nie możesz przyjść
Do pracy przy telefonicznej obsłudze pacjenta poszukujemy osób bez wykształcenia medycznego. Jeśli więc chcesz nieść pomoc przy wyszukiwaniu terminów wizyt i zapisywaniu na nie, to ta oferta jest dla Ciebie. Masz już doświadczenie w obsłudze klienta/pacjenta? To świetnie! | Nie miałeś/aś okazji dotąd pracować w podobnym charakterze? Nie martw się, wszystkiego Cię nauczymy! Naszym celem, już od niemal 30 lat, jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. |