Dla pacjentów korzystających z placówek współpracujących

Witaj w Medicover!

Cieszymy się, że dołączyłeś do grona naszych Pacjentów. Wiemy, że na początku korzystania z usług mogą pojawić się liczne pytania i wątpliwości. Dla Twojej wygody przygotowaliśmy zestaw informacji niezbędnych do znalezienia rozwiązań oraz korzystania z możliwości, jakie udostępniamy naszym Pacjentom.

Jak i gdzie umówić się na wizytę w placówce współpracującej?

Na wizytę i badania możesz umówić się bezpośrednio w placówce współpracującej: osobiście lub poprzez kontakt telefoniczny. Dane kontaktowe do placówek współpracujących dostępne są na stronie internetowej w zakładce Placówki i lekarze lub na infolinii Medicover – pod numerem tel. 500 900 500. Wizytę odwołasz poprzez bezpośredni kontakt z placówką współpracującą.

Do czego można wykorzystać Medicover Online

Dzięki dostępowi do Portalu Pacjenta Medicover OnLine możesz skorzystać z e-wizyty oraz sprawdzić listę placówek współpracujących.

W trakcie e-wizyty pacjenci mogą otrzymać porady medyczne w przypadku:

  • przeziębienia, gorączki, kaszlu
  • bólów brzucha, wymiotów, gorączki
  • infekcji układu moczowego
  • wysypki
  • profilaktyki zdrowia
  • innych problemów zdrowotnych
  • poradę dotyczącą przyjmowanych leków

Jak zalogować się do pełnej wersji Portalu Pacjenta Medicover Online? To proste – pobierz indywidualne hasło.

Teraz hasło do Medicover OnLine szybko, bezpiecznie i bez wychodzenia z domu odbierzesz korzystając z bezpiecznej autoryzacji poprzez bankowość internetową. Usługa dostępna jest dla klientów PKO BP, Pekao SA i ING Banku Śląskiego. Już wkrótce także dla klientów innych, dużych banków*

Jak pobrać hasło przez bankowość internetową?

  • Wejdź na stronę mol.medicover.pl i kliknij „Chcę odebrać hasło”. Przygotuj numer karty Medicover i numer PESEL.
  • Postępuj zgodnie z instrukcjami - zaakceptuj Regulamin
  • Wybierz swój bank
  • Gdy znajdziesz się na stronie swojego banku, przejdź przez proces potwierdzania tożsamości
  • Utwórz hasło i zaloguj się do Medicover OnLine na mol.medicover.pl.

Dla swojej wygody możesz pobrać aplikację na swój telefon ze sklepów: Google Play (https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.looksoft.medicover) lub App Store (https://apps.apple.com/pl/app/medicover-znajd%C5%BA-lekarza/id1179379823?l=pl)

Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek problemy z uzyskaniem hasła do Medicover OnLine, skontaktuj się z nami pod numerem 500 900 500 (infolinia dostępna w dni robocze 7:00-21: 00, w soboty i święta 8:00-18: 00). Pomożemy Ci - Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza.

Hasła do Medicover OnLine możesz również odebrać w recepcji Centrum Medicover. Ze względu na bezpieczeństwo danych medycznych nie jest możliwe odebranie hasła dla swoich bliskich. Hasła nie są udostępniane osobom trzecim, nawet jeśli posiadają upoważnienie.

*usługa dostępna w j. polskim

Jak można skorzystać z wizyty bez wychodzenia z domu?

E-wizyta:

Czaty z lekarzami dostępne są w pełnej wersji Medicover OnLine.

Przed pierwszą konsultacją należy zapoznać się z Regulaminem porad telemedycznych w Medicover i zaakceptować jego treść.

Godziny dostępności:

Pn-Pt: 7.00-24.00

Sb-Nd: 16.00-24.00

Telefoniczne Porady Medyczne

Porady telefoniczne są udzielane przez lekarzy rodzinnych (internista, pediatra, lekarz medycyny rodzinnej). Dostępne są codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-24:00, w soboty 14:00-24:00 i niedzielę w godzinach 16:00 – 24:00.

Wystarczy, że zadzwonisz pod numer 500 900 510.

Jak uzyskać pomoc w nagłych wypadkach?

Jak najszybciej uzyskać pomoc w różnych potrzebach zdrowotnych?

W przypadku nagłego wypadku skontaktuj się z Hot Line

500 900 999

Hot Line Medicover - to całodobowa infolinia medyczna, której dyspozytorzy:

  • organizują pomoc doraźną wskazując najbliższą placówkę medyczną, w której pacjent otrzyma odpowiednią pomoc
  • organizują lokalną interwencję zespołu Pogotowia Ratunkowego w przypadkach nagłych zachorowań lub wypadków
  • kierują na konsultacje do lekarza pomocy doraźnej
  • organizują wizytę domową - wizyty lekarzy pomocy doraźnej internistycznej lub pediatrycznej 

Dyspozytorzy medyczni pozostają do dyspozycji pacjentów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Jak sprawdzić zakres usług?

Zaloguj się do Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl i z poziomego menu wybierz opcję Mój Profil, a następnie Zakres karty. Wprowadź nazwę usługi i sprawdź, czy występuje ona w Twoim pakiecie opieki. Jeżeli korzystasz z opieki medycznej z ramienia firmy informacje o zakresie usług oraz ogólnych warunkach uzyskasz także u pracodawcy. Usługi medyczne, dostępne w zakresach usług, są wykonywane wyłącznie ze wskazań medycznych.

Jak umówić się na badania z zakresu Medycyny Pracy?

Na wizytę i badania możesz umówić się bezpośrednio w placówce współpracującej: osobiście lub poprzez kontakt telefoniczny. Dane kontaktowe do placówek współpracujących dostępne są na stronie internetowej w zakładce Placówki i lekarze lub na infolinii Medicover – pod numerem tel. 500 900 500. Wizytę odwołasz poprzez bezpośredni kontakt z placówką współpracującą.

Ważne telefony

500 900 510 – Telefoniczna Porada Medyczna

500 900 999 – Pilna pomoc medyczna (Hot Line Medicover)

500 900 500 – Centrum Kontaktu z Klientem

500 900 700 – Infolinia Medycyny Pracy