Witaj w Medicover!

Cieszymy się, że dołączyłeś do grona naszych Pacjentów. Wiemy, że na początku korzystania z usług mogą pojawić się liczne pytania i wątpliwości. Dla Twojej wygody przygotowaliśmy zestaw informacji niezbędnych do znalezienia rozwiązań oraz korzystania z możliwości, jakie udostępniamy naszym Pacjentom.

Jak i gdzie umówić się na wizytę w placówce współpracującej?

Na wizytę i badania możesz umówić się bezpośrednio w placówce współpracującej: osobiście lub poprzez kontakt telefoniczny. Dane kontaktowe do placówek współpracujących dostępne są na stronie internetowej w zakładce Placówki i lekarze lub na infolinii Medicover – pod numerem tel.
500 900 500. Wizytę odwołasz poprzez bezpośredni kontakt z placówką współpracującą.

Do czego można wykorzystać Medicover OnLine

Dzięki dostępowi do aplikacji Medicover OnLine możesz skorzystać z e-wizyty oraz sprawdzić listę placówek współpracujących.

W trakcie e-wizyty pacjenci mogą otrzymać porady medyczne w przypadku:

  • przeziębienia, gorączki, kaszlu
  • bólów brzucha, wymiotów, gorączki
  • infekcji układu moczowego
  • wysypki
  • profilaktyki zdrowia
  • innych problemów zdrowotnych
  • poradę dotyczącą przyjmowanych leków

Jak zalogować się do pełnej wersji Medicover OnLine? To proste – pobierz indywidualne hasło.

Teraz hasło do Medicover OnLine szybko, bezpiecznie i bez wychodzenia z domu odbierzesz korzystając z bezpiecznej autoryzacji poprzez bankowość internetową.

Usługa dostępna jest dla klientów:

  • PKO Bank Polski S.A.,
  • ING Bank Śląski S.A.,
  • Bank Pekao S.A.,
  • mBank S.A.,
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.,
  • Alior Bank S.A.,
  • Santander Bank Polska S.A.,
  • Getin Noble Bank S.A.,
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.,
  • Banki Spółdzielcze Grupy BPS – Banki Spółdzielcze zrzeszone i współpracujące z Bankiem BPS S.A.,
  • Banki Spółdzielcze Grupy SGB-Bank – Banki Spółdzielcze zrzeszone i współpracujące z SGB-Bank S.A.,
  • Bank Ochrony Środowiska, Bank Spółdzielczy w Brodnicy (BS Brodnica).

Już wkrótce także dla klientów innych banków.*

Jak pobrać hasło przez bankowość internetową?

  • Wejdź na stronę mol.medicover.pl i kliknij „Chcę odebrać hasło”. Przygotuj numer karty Medicover i numer PESEL.
  • Postępuj zgodnie z instrukcjami - zaakceptuj Regulamin
  • Wybierz swój bank
  • Gdy znajdziesz się na stronie swojego banku, przejdź przez proces potwierdzania tożsamości
  • Utwórz hasło i zaloguj się do Medicover OnLine na mol.medicover.pl.

Dla swojej wygody możesz pobrać aplikację na swój telefon ze sklepów:

Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek problemy z uzyskaniem hasła do Medicover OnLine, skontaktuj się z nami pod numerem 500 900 500 (infolinia dostępna w dni robocze 7:00-21: 00, w soboty i święta 8:00-18: 00). Pomożemy Ci - Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza.

Hasła do Medicover OnLine możesz również odebrać w recepcji Centrum Medicover. Ze względu na bezpieczeństwo danych medycznych nie jest możliwe odebranie hasła dla swoich bliskich. Hasła nie są udostępniane osobom trzecim, nawet jeśli posiadają upoważnienie. Wyjątkiem jest odebranie hasła dla swojego dziecka do 18 r.ż.

*usługa dostępna w języku polskim

Jak można skorzystać z wizyty bez wychodzenia z domu?

E-wizyta:

Czaty z lekarzami dostępne są w pełnej wersji Medicover OnLine.

Przed pierwszą konsultacją należy zapoznać się z Regulaminem porad telemedycznych w Medicover i zaakceptować jego treść.

Godziny dostępności:

Pon.-Pt.: 7:00-24:00

Sob.-Niedz.: 16:00-24:00

Telefoniczne Porady Medyczne

Porady telefoniczne są udzielane przez lekarzy rodzinnych (internista, pediatra, lekarz medycyny rodzinnej). Dostępne są 7 dni w tygodniu 7:00-24:00.

Wystarczy, że zadzwonisz pod numer 500 900 510.

Jak uzyskać pomoc w nagłych wypadkach?

Jak najszybciej uzyskać pomoc w różnych potrzebach zdrowotnych?

W przypadku nagłego wypadku skontaktuj się z Hot Line

500 900 999

Hot Line Medicover - to całodobowa infolinia medyczna, której dyspozytorzy:

  • organizują pomoc doraźną wskazując najbliższą placówkę medyczną, w której pacjent otrzyma odpowiednią pomoc
  • organizują lokalną interwencję zespołu Pogotowia Ratunkowego w przypadkach nagłych zachorowań lub wypadków
  • kierują na konsultacje do lekarza pomocy doraźnej
  • organizują wizytę domową - wizyty lekarzy pomocy doraźnej internistycznej lub pediatrycznej 

Dyspozytorzy medyczni pozostają do dyspozycji pacjentów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Jak sprawdzić zakres usług?

Zaloguj się do Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl i z poziomego menu wybierz opcję Mój Profil, a następnie Zakres karty. Wprowadź nazwę usługi i sprawdź, czy występuje ona w Twoim pakiecie opieki. Jeżeli korzystasz z opieki medycznej z ramienia firmy informacje o zakresie usług oraz ogólnych warunkach uzyskasz także u pracodawcy. Usługi medyczne, dostępne w zakresach usług, są wykonywane wyłącznie ze wskazań medycznych.

Jak umówić się na badania z zakresu Medycyny Pracy?

Na wizytę i badania możesz umówić się bezpośrednio w placówce współpracującej: osobiście lub poprzez kontakt telefoniczny. Dane kontaktowe do placówek współpracujących dostępne są na stronie internetowej w zakładce Placówki i lekarze lub na infolinii Medicover – pod numerem tel. 500 900 500. Wizytę odwołasz poprzez bezpośredni kontakt z placówką współpracującą.

Ważne telefony

500 900 510 – Telefoniczna Porada Medyczna

500 900 999 – Pilna pomoc medyczna (Hot Line Medicover)

500 900 500 – Centrum Kontaktu z Klientem

500 900 700 – Infolinia Medycyny Pracy