Dla pacjentów korzystających z Centrów Medicover

Witaj w Medicover!

Cieszymy się, że dołączyłeś do grona naszych Pacjentów. Wiemy, że na początku korzystania z usług mogą pojawić się liczne pytania i wątpliwości. Dla Twojej wygody przygotowaliśmy zestaw informacji niezbędnych do znalezienia rozwiązań oraz korzystania z możliwości, jakie udostępniamy naszym Pacjentom.

Na początku obejrzyj krótki przewodnik, który wskaże Ci jak korzystać z usług Medicover

Jak i gdzie umówić się na wizytę?

Aby umówić wizytę w Centrum Medicover:

  • Skorzystaj z systemu Medicover Online – sprawdź 
  • Zadzwoń pod numer Centrum Obsługi Klienta: 500 900 500

 Jeśli chcesz sprawdzić listę dostępnych Centrów Medicover oraz placówek współpracujących wraz z adresem, godzinami pracy oraz zakresem usług – wejdź tu

Jak mogę odwołać wizytę umówioną w Centrum Medicover?

Wizytę możesz odwołać:

  • korzystając z aplikacji Medicover OnLine (zakładka Wizyty i porady>> odwołaj wizytę),
  • wysyłając SMS o treści: NIE na numer 500 100 808,
  • odpowiadając na wiadomość e-mail z przypomnieniem o wizycie
  • dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500

Jak uzyskać pomoc w przypadku grypy i przeziębienia?

Przeziębienie, grypa? Wymioty, biegunka? Potrzebujesz pilnej wizyty? Skorzystaj z Medicover Express. Są to wizyty, które możesz umówić i odbyć nawet tego samego dnia.

Dowiedz się więcej:

Jak skorzystać z wizyty?

To najszybszy sposób uzyskania porady – wizytę możesz umówić i odbyć tego samego dnia. Jak to działa?

Umówienie wizyty

Jeśli masz opiekę medyczną w Medicover: wizytę umówisz przez Medicover OnLine, aplikację mobilną lub telefonicznie – 500 900 500.
Jeśli nie masz opieki medycznej w Medicover: zakupisz wizytę w MediStore.

Wizyta w wybranym Centrum Medicover

Aktualną listę Centrów, w których dostępny jest Medicover Express znajdziesz poniżej.

Wywiad z pielęgniarką

Do gabinetu zaprosi Cię pielęgniarka i przeprowadzi z Tobą wywiad.

Badanie lekarskie

Po wywiadzie lekarz zbada Cię i zaleci leczenie.

 

Do czego można wykorzystać Portal Pacjenta Medicover Online i Aplikację Mobilną Medicover?

 

Aplikacja mobilna Medicover


 

 

Jak uzyskać pomoc w nagłych wypadkach?

 Jak najszybciej uzyskać pomoc w różnych potrzebach zdrowotnych?

Zobacz infografikę i dowiedz się jak postępować w różnych problemach ze zdrowiem.

W przypadku nagłego wypadku skontaktuj się z Hot Line

500 900 999 

 Hot Line Medicover - to całodobowa infolinia medyczna, której dyspozytorzy:

  • organizują pomoc doraźną wskazując najbliższą placówkę medyczną, w której pacjent otrzyma odpowiednią pomoc
  • organizują lokalną interwencję zespołu Pogotowia Ratunkowego w przypadkach nagłych zachorowań lub wypadków
  • kierują na konsultacje do lekarza pomocy doraźnej
  • organizują wizytę domową - wizyty lekarzy pomocy doraźnej internistycznej lub pediatrycznej oraz wizyty pielęgniarki związane z wykonaniem zabiegu pielęgniarskiego zleconego przez lekarza Centrum Medicover

Dyspozytorzy medyczni pozostają do dyspozycji pacjentów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Jak można skorzystać z wizyty bez wychodzenia z domu? – usługi telemedyczne

W trakcie wizyt telemedycznych (przez telefon i internet) Pacjenci mogą otrzymać porady w przypadku:

  • przeziębienia, gorączki, kaszlu
  • bólów brzucha, wymiotów, gorączki
  • infekcji układu moczowego
  • wysypki
  • profilaktyki zdrowia
  • innych problemów zdrowotnych
  • zlecenie badań i konsultacji dostępnych w Centrach Medicover pod warunkiem że są ku temu wskazania medyczne
  • omówienie wyników badań
  • poradę dotyczącą przyjmowanych leków

Jak sprawdzić zakres usług?

Zaloguj się do Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl i z poziomego menu wybierz opcję Mój Profil, a następnie Zakres karty. Wprowadź nazwę usługi i sprawdź, czy występuje ona w Twoim pakiecie opieki. Jeżeli korzystasz z opieki medycznej z ramienia firmy informacje o zakresie usług oraz ogólnych warunkach uzyskasz także u pracodawcy. Usługi medyczne, dostępne w zakresach usług, są wykonywane wyłącznie ze wskazań medycznych.

Jak umówić się na badania z zakresu Medycyny Pracy?

Po otrzymaniu skierowania od pracowdawcy zadzwoń pod numer 500 900 700 i umów się na niezbędne badania i konsultacje. Podczas umawiania konsultant zapyta Cię o:

  • Nazwę zakładu pracy
  • Narażenia na stanowisku pracy
  • Nazwę stanowiska
  • Preferowany termin i miejsce wykonania badań

Pamiętaj, aby na umówioną wizytę przybyć punktualnie i zabrać ze sobą 3 egzemplarze oryginału skierowania.

Ważne telefony

500 900 510 – Telefoniczna Porada Medyczna

500 900 999 – Pilna pomoc medyczna (Hot Line Medicover)

500 900 500 – Centrum Kontaktu z Klientem

500 900 700 – Infolinia Medycyny Pracy