Rozwiązania online - informacje o zasadach korzystania z aplikacji

Na jakie systemy jest dostępna aplikacja?

Aplikacja mobilna dostępna jest na smartfony z systemami Android, iOS oraz Windows Phone.

Skąd mogę pobrać aplikację?

Aplikację mobilną pobierzesz korzystając ze sklepu danego systemu operacyjnego:

Jak mogę się zalogować do aplikacji mobilnej?

Do aplikacji mobilnej zalogujesz się używając numeru karty Medicover oraz indywidualnego hasła.

Uwaga: aplikacja nie wspiera logowania z użyciem numeru PESEL.

Z kim mogę się kontaktować w przypadku problemów z aplikacją?

Jeżeli masz problem z aplikacją mobilną zaktualizuj ją do najnowszej dostępnej wersji.

Możesz napisać wiadomość na adres dok@medicover.pl lub zadzwonić do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500 – nasi Konsultanci pomogą w znalezieniu rozwiązania.

Jakie usługi są dostępne w aplikacji mobilnej?

Korzystając z aplikacji mobilnej możesz:

  •  umawiać, odwoływać, przeglądać odbyte wizyty
  •  dodać umówioną wizytę do kalendarza
  •  wyszukać placówkę
  •  sprawdzić najnowsze oferty specjalne

Czy Medicover posiada wersję mobilną strony Medicover On-Line?

Tak. Korzystając z przeglądarki internetowej na swoim telefonie możesz wejść na stronę mol.medicover.pl i korzystać z serwisu.