Rozwiązania online - informacje o zasadach korzystania z aplikacji

Na jakie systemy jest dostępna aplikacja?

Aplikacja mobilna dostępna jest na smartfony z systemami Android i iOS.

Skąd mogę pobrać aplikację?

Aplikację mobilną pobierzesz ze sklepu dostawcy danego systemu operacyjnego:

Jak mogę się zalogować do aplikacji mobilnej?

Do aplikacji mobilnej zalogujesz się używając numeru karty Medicover oraz indywidualnego hasła. Hasło szybko, bezpiecznie i bez wychodzenia z domu odbierzesz przez swoją bankowość internetową. Usługa dostępna jest dla klientów PKO BP, Pekao SA i ING Banku Śląskiego. Już wkrótce także dla klientów innych, dużych banków.

Hasło możesz również odebrać w recepcji Centrum Medicover.

Uwaga: do aplikacji nie można zalogować się PESELem.

Z kim mogę się kontaktować w przypadku problemów z aplikacją?

Jeżeli masz problem z aplikacją mobilną zaktualizuj ją do najnowszej dostępnej wersji.

Możesz napisać wiadomość na adres dok@medicover.pl lub zadzwonić do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500 – nasi Konsultanci pomogą w znalezieniu rozwiązania.

Jakie usługi są dostępne w aplikacji mobilnej?

Korzystając z aplikacji mobilnej możesz:

  • Porozmawiać online z lekarzem, aby uzyskać natychmiastową poradę, a także skierowania na badania diagnostyczne przed zaplanowaną wizytą u specjalisty
  • Umówić wizytę - wybierz lekarza, dogodne Centrum Medicover oraz godzinę i datę wizyty - jednym kliknięciem!
  • Sprawdzić wyniki swoich badań, zobaczyć opinie i zalecenia lekarza
  • Zamówić ponownie e-Receptę
  • Przejrzeć swoje wcześniejsze wyniki badań, plan leczenia i zalecenia lekarskie

Czy Medicover posiada wersję mobilną strony Medicover On-Line?

Tak. Korzystając z przeglądarki internetowej na swoim telefonie możesz wejść na stronę mol.medicover.pl i korzystać z serwisu.