KONTROLNA WIZYTA U GINEKOLOGA |
Kontrolną wizytę u lekarza ginekologa możesz zrealizować zgodnie z ustalonym planem. Nasze Centra Medicover w większości pracują normalnie. Przed wizytą sprawdź na stronie www.medicover.pl/placowki aktualne informacje o godzinach pracy i zakresie dostępnych usług.
Czując się odpowiedzialni za zdrowie Twoje i dziecka zachęcamy Cię - zostań w domu i skorzystaj z porady telefonicznej z lekarzem.
Zachęcamy Cię do zamiany wizyty stacjonarnej na poradę telefoniczną z lekarzem. Taką poradę możesz umówić szybko i wygodnie w aplikacji Medicover OnLine. Umów poradę na konkretny dzień i godzinę, a lekarz do Ciebie zadzwoni.
W trakcie rozmowy lekarz przeprowadzi wywiad, wyda zalecenia, może wystawić e-Receptę oraz
e-Zwolnienie lekarskie. A jeśli Twój stan zdrowia będzie wymagał konsultacji w placówce, otrzymasz wymagane e-Skierowanie na tę wizytę.
Jeśli zdecydujesz się przyjść na wizytę do Centrum pamiętaj o ważnych zasadach profilaktycznych
|
Z uwagi na zamknięte szkoły i przedszkola wielu naszych lekarzy musi zaopiekować się swoimi dziećmi. Dlatego może się zdarzyć, że będziemy musieli odwołać Twoją wizytę. Jeśli tak się stanie, zadzwonimy do Ciebie, aby zaproponować nowy termin konsultacji lub zaproponujemy poradę telefoniczną z lekarzem.
BADANIA KONTROLNE |
Badania kontrolne możesz zrealizować zgodnie z zaleceniami Twojego lekarza. Punkty pobrań w naszych placówkach pracują normalnie. Przed wizytą sprawdź na stronie www.medicover.pl/placowki aktualne godziny pracy bo mogły one ulec zmianie.
Jeżeli chcesz poczekać z wykonaniem badań, zapytaj o to swojego lekarza. Skorzystaj z opcji „Wyślij wiadomość do lekarza” w aplikacji Medicover OnLine (mol.medicover.pl)
Przychodząc na wizytę do placówki pamiętaj o ważnych zasadach profilaktycznych, o których piszemy w punkcie „Kontrolne wizyty u ginekologa”.
BADANIE USG |
Badanie USG możesz wykonać zgodnie z planem. Jeżeli masz wątpliwości czy możesz przełożyć je na później, skontaktuj się ze swoim lekarzem przez opcję „Wyślij wiadomość do lekarza” dostępną w aplikacji Medicover OnLine (mol.medicover.pl)
WYSOKI STANDARD BEZPIECZEŃSTWA |
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pacjentów, a także ochronę naszego personelu w placówkach medycznych wdrożyliśmy działania mające na celu zminimalizowanie ryzyka rozprzestrzeniania się zakażenia koronawirusem.
Podczas wizyty w Centrum Medicover możesz czuć się bezpiecznie.
Dla naszego wspólnego bezpieczeństwa podwyższyliśmy standardy bezpieczeństwa w naszych placówkach medycznych.
- W recepcjach Centrów Medicover wprowadziliśmy pomiar temperatury i dodatkowy wywiad medyczny. Pacjent z podwyższoną temperaturą lub objawami infekcji jest od razu izolowany i diagnozowany przez lekarza w specjalnie przeznaczonym do tego pomieszczeniu.
- Wszyscy nasi pracownicy medyczni, niemedyczni oraz personel realizujący wizyty domowe przed przystąpieniem do pracy poddawani są obowiązkowemu pomiarowi temperatury. W przypadku wystąpienia podwyższonej temperatury pracownik nie przystępuje do pracy. Jest izolowany i opuszcza placówkę medyczną.
- W recepcji zamontowaliśmy specjalne przesłony ochronne.
- We wszystkich recepcjach i poczekalniach udostępniliśmy dla pacjentów specjalny płyn do dezynfekcji rąk.
Wdrożyliśmy „strefę bezpiecznej odległości” w obszarze recepcji. Edukujemy pacjentów, aby zachowali odstęp 1- 1,5 metra od pracownika recepcji i od innych pacjentów przebywających w poczekalni.