Na tym stanowisku wymagana jest duża skrupulatność i dokładność, ponieważ od pracy specjalistów bezpośrednio zależy zdrowie naszych pacjentów.
Do zadań pracowników administracyjnych należy:
- zakładanie dokumentacji pacjentów,
- przygotowywanie wyników badań,
- czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów i ich kompletowanie.
W Centrach Medicover w całej Polsce pracujemy w trybie zmianowym 8-godzinnym, czyli od poniedziałku do piątku 8:00 – 20:00 i w soboty 8:00 – 14:00.
W Szpitalu Medicover na warszawskim Wilanowie możesz dołączyć do zespołu, który:
- jest kameralny i zgrany,
- wspierany jest przez doświadczonego Lidera i Ekspertów,
- pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–20:00 (zmiany 12-godzinne) oraz w soboty 8:00-16:00 (1-2 soboty w miesiącu).
Brzmi zachęcająco? Dołącz do nas!
Praca w Centrum Medycznym
Praca w Szpitalu