POLITYKA PRYWATNOŚCI

 aplikacji mobilnej Medicover sp. z o. o. - Medicover OnLine

W poniższym dokumencie opisujemy, jak chronimy prywatność użytkowników aplikacji mobilnej Medicover Sp. z o.o. - Medicover OnLine (Dalej: „Aplikacja”).

Z Aplikacji można korzystać na urządzeniach mobilnych z systemami:

  • iOS
  • Android z usługami mobilnymi Google (GMS)
  • Android z usługami Huawei Mobile Services (HMS)

I. Jakie dane zbieramy i jak długo je przechowujemy?

Po pobraniu przez Ciebie Aplikacji i jej pierwszym uruchomieniu, otrzymujemy informację o zainstalowaniu i uruchomieniu Aplikacji. Na tym etapie nie przechowujemy żadnych danych na Twoim urządzeniu.

a) Informacje zapisywane na Twoim urządzeniu

Po zalogowaniu się na swoje konto Pacjenta w Aplikacji na urządzeniu może zostać zapisany Twój numer Karty, ale tylko wtedy, gdy wybierzesz opcję jego zapamiętania.

Dodatkowo w pliku wspierającym aplikację przechowywane są informacje dotyczące ustawień Aplikacji i Twoich preferencji w zakresie korzystania z Aplikacji np. język, z którego korzysta urządzenie, dane o zapoznaniu się z dokumentami w Aplikacji, znacznik czasowy dla zdarzeń z kalendarza, unikatowy identyfikator generowany do logowania za pomocą biometrii (tylko jeżeli zdecydujesz się na tę opcją), pięć ostatnio wybranych specjalizacji w wyszukiwarce specjalizacji.

Powyższe dane mogą zostać usunięte z Twojego urządzenia w momencie odinstalowania Aplikacji lub skorzystania z opcji wyczyszczenia danych Aplikacji z pamięci podręcznej urządzenia.

Oprócz tego za pośrednictwem Aplikacji możesz pobrać takie dane jak np.: wyniki badań, zalecenia czy też receptę.

Pobrane pliki zapisywane są domyślnie na Twoim urządzeniu. Ich czas przechowywania zależy od Twoich preferencji.

b) Informacje pozyskiwane przez nas podczas korzystania z Aplikacji

Do zbierania informacji o korzystaniu z Aplikacji wykorzystujemy narzędzie Firebase (usługa Firebase Crashlytics, Firebase Cloud Messaging) oraz Google Analytics, dostarczane przez Google LLC.

Zbieramy informacje dotyczące urządzenia i Twoich działań w Aplikacji, w tym: typ urządzenia i jego system operacyjny, wersję aplikacji mobilnej, język, z którego urządzenie korzysta, kliknięcia w elementy Aplikacji, rodzaje ekranów wyświetlanych w Aplikacji, frazy tekstowe wpisywane w formularzu wyszukiwarki specjalizacji, przybliżoną lokalizację.

Takie dane przechowujemy na serwerze przez 3 miesiące w szczególności w celu usprawnienia działania Aplikacji i wykrywania błędów. Wszystkie informacje są anonimowe i nie powiązane z użytkownikiem.

Więcej informacji o narzędziach dostarczanych przez Google LLC znajdziesz na stronach:

Firebase:
https://firebase.google.com/support/privacy

Informacje o gromadzeniu danych przez Firebase jest dostępnych na stronie:

https://support.google.com/firebase/answer/6318039?hl=en

Google Analytics:

https://marketingplatform.google.com/about/analytics/terms/pl/

https://support.google.com/firebase/answer/6318039?hl=en

II. Jakie zabezpieczenia stosujemy w Aplikacji?

W celu ochrony Twoich danych podczas korzystania z Aplikacji wdrożyliśmy mechanizmy szyfrujące zapewniające bezpieczeństwo danych przesyłanych pomiędzy naszymi systemami a Aplikacją.

Możesz również uruchomić dodatkowe zabezpieczenie tj. weryfikację dwuetapową (uwierzytelnianie dwuskładnikowe), aby wzmocnić bezpieczeństwo logowania do Aplikacji.

Pamiętaj, aby właściwie zabezpieczyć urządzenie, na którym instalujesz Aplikację oraz zachować w poufności swoje hasło do Aplikacji i nikomu go nie przekazywać.

III. Do jakich funkcji urządzenia ma dostęp Aplikacja?

Aplikacja, jeśli się na to zgodzisz, uzyska dostęp do określonych funkcji i Twojego urządzenia. Funkcje mogą się różnić w zależności od rodzaju systemu operacyjnego z którego korzystasz na swoim urządzeniu.

  • kalendarz (przypomnienia o umówionych wizytach zapisanych w kalendarzu),
  • notyfikacje i bluetooth (umożliwienie potwierdzenia umówionej wizyty, podczas pobytu w placówce przy wykorzystaniu technologii beacon),
  • biometria (w celu logowania, gdy wybierzesz taką opcję),
  • aparat, dostęp do zdjęć (do obsługi zmiany awatara, przesyłania zdjęć na czacie z lekarzem)
  • lokalizacja (do wskazania placówek znajdujących się w Twojej najbliższej lokalizacji)
  • kamera i mikrofon (w celu odbycia wideo-czatu z lekarzem),
  • funkcje związane z połączeniami telefonicznymi (gdy dzwonisz na infolinię Medicover lub do lekarza korzystając z funkcji "Zadzwoń teraz"),
  • pamięć (gdy udostępniasz dokumenty lub pobierasz dokumentację medyczną na swoje urządzenie).

IV. Blokowanie dostępu do funkcji urządzenia przez Aplikację?

W przypadku korzystania z Aplikacji poprzez urządzenie z system operacyjnym iOS, nie masz możliwości zablokowania dostępu do funkcji urządzenia. Jeżeli chcesz zablokować dostęp do funkcji Twojego urządzenia, konieczne będzie odinstalowanie Aplikacji.

W przypadku korzystania z Aplikacji poprzez urządzenie z system operacyjnym Android, dostęp do funkcji urządzenia możesz zablokować lub ponownie odblokować w każdym momencie z poziomu ustawień aplikacji w systemie Android.

V. Gdzie mogę znaleźć więcej informacji?

 Możesz się z nami skontaktować:

  • listownie na adres: Dział Obsługi Klienta, Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa
  • przez formularz kontaktowy na stronie www.medicover.pl
  • przez e-mail: dok@medicover.pl
  • telefonicznie: 500 900 500

Zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności, gdzie znajdziesz dodatkowe informacje w zakresie pozyskiwania i wykorzystywania przez nas danych Pacjentów i Klientów oraz szczegóły dotyczące przysługujących Ci praw w związku z przetwarzaniem danych osobowych: https://www.medicover.pl/polityka-prywatnosci/

VI. Jeśli nie zgadzasz się z powyższą polityką prywatności, możesz odinstalować Aplikację lub jej nie instalować.