Umawianie i odwoływanie wizyt

Jak szybko umówić wizytę w Centrum Medicover?

  • skorzystaj z systemu  Medicover OnLine 
  • zadzwoń pod numer Centrum Obsługi Klienta: tel. kom. 500 900 500
  • skorzystaj z czatu z konsultantem

Przed wizytą pamiętaj o...

  • zabraniu ze sobą dowodu tożsamości ze zdjęciem - zostaniesz poproszony o okazanie go podczas rejestracji
  • odebraniu z recepcji hasła, który umożliwi Ci korzystanie z pełnej wersji systemu Medicover OnLine 

Jeśli nie będziesz mógł skorzystać z umówionej wizyty pamiętaj o jej odwołaniu.

Najczęściej zadawane pytania

Jak zarezerwować wizytę w Centrach Medicover?rozwińzwiń

Przez internet

Wizytę można umówić za pośrednictwem internetowej aplikacji Medicover OnLine, dostępnej w dwóch wersjach:

  • pełnej – dającej szeroki wachlarz usług (m.in. umawianie i odwoływanie wizyt, dostęp do zakresu świadczeń i wyników badań, możliwość zamawiania recept, kontakt z lekarzem online)
  • uproszczonej – umożliwiającej umawianie i odwoływanie wizyt oraz dostęp do zakresu świadczeń

Aby korzystać z pełnej wersji systemu należy pobrać login i hasło w recepcji dowolnego Centrum Medicover. Więcej informacji na temat aplikacji Medicover OnLine

Wizytę można również umówić korzystając z czatu z konsultantem. Czat dostępny jest po kliknięciu w ikonę "Konsultant Online" która jest wyświetlana obok logo Medicover ponad menu nawigacyjnym strony - brak ikony oznacza, że konsultanci aktualnie nie są dostępni.

Przez telefon

Wizytę można zarezerwować dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta Medicover (500 900 500) w godz. 7:00-21:00 w dni powszednie oraz w godz. 8:00-18.00 w soboty, niedziele i święta.
Umawiając wizytę dla pacjenta małoletniego, należy pamiętać, że dziecku w czasie wizyty powinien towarzyszyć opiekun prawny dziecka, który zgłaszając się na wizytę musi okazać swój dokument tożsamości ze zdjęciem.

Jak odwołać wizytę?rozwińzwiń

Pamiętaj, że wizytę możesz odwołać na 4 sposoby:

  • Medicover OnLine
  • Aplikacja mobilna Medicover
  • SMS (odpowiadając na wiadomość z przypomnieniem wizyty)
  • Centrum Obsługi Klienta (500 900 500)
Jak zarezerwować wizytę w placówce sieci medycznej?rozwińzwiń

Wizytę w placówce sieci medycznej można umówić kontaktując się telefonicznie bezpośrednio z daną placówką. Aktualna lista placówek wraz z danymi kontaktowymi dostępna jest na stronie www.medicover.pl w zakładce ‘Placówki Medyczne’.

Punkt pobrań - godziny pracyrozwińzwiń

Osoby dorosłe zgłaszają się na pobranie w godzinach pracy Punktu pobrań. W przypadku dzieci w części Centrów Medicover wymagane są zapisy na konkretną godzinę (umawianie wizyty poprzez Centrum Obsługi Klienta lub Medicover OnLine). Szczegółowe informacje dotyczące funkcjonowania punktu pobrań znajdują się w opisie każdej z lokalizacji na stronie Placówki medyczne

Wizyta w placówce poddostawcyrozwińzwiń

W przebiegu diagnostyki i leczenia pacjent pod opieką Centrum Medicover może wymagać konsultacji w placówce medycznej poza Medicover. W takiej sytuacji pacjent otrzymuje skierowanie od lekarza Medicover do realizacji we wskazanej placówce poddostawcy.

Jak umówić wizytę domową?rozwińzwiń

Uprawnienia do wizyt domowych:

Osoby, które w ramach programu opieki Medicover posiadają dostęp do usługi "opieka w miejscu zachorowania bez wskazań medycznych", mają prawo do wizyty domowej na życzenie.
W przypadku osób posiadających w ramach programu opieki Medicover dostęp do usługi "opieka w miejscu zachorowania ze wskazań medycznych", decyzję o realizacji wizyty domowej – na podstawie otrzymanych od pacjentów informacji - podejmuje dyspozytor medyczny Hot Line. W przypadku braku wskazań medycznych do realizacji wizyty domowej, lekarz dyżurny udzieli zaleceń i wskazówek dotyczących dalszego postępowania.

Umawianie wizyty domowej:

Aby umówić wizytę domową, należy zadzwonić pod numer Hot Line Medicover: 500 900 999 Dyspozytorzy medyczni pozostają do dyspozycji pacjentów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Obszar udzielania świadczeń:

Wizyty domowe realizujemy w następującym obszarze:

  • Warszawa - w promieniu 30 km od budynku Intraco, ul. Stawki 2
  • Łódź - w promieniu 30 km od budynku Galeria Łódzka, Al. Piłsudskiego 15/23
  • Kraków - w promieniu 30 km od budynku Sukiennice, Rynek Główny 1
  • Katowice, Gliwice - w promieniu 30 km od Ronda im. Gen. Jerzego Ziętka
  • Wrocław - w promieniu 30 km od Ratusza, Rynek - Ratusz 1
  • Poznań - w promieniu 30 km od budynku PFC, Pl. Andersa 5
  • Trójmiasto - w promieniu 30 km po lądzie od budynku Hala Oliwia, ul. Bażyńskiego 1
  • Lublin - w promieniu 30 km od Ratusza Miejskiego, Pl. Władysława Łokietka 1
  • Szczecin - w promieniu 30 km od budynku Centrum Pazim, Pl. Rodła 8
  • Bydgoszcz - w granicach administracyjnych miasta
  • Białystok - w granicach administracyjnych miasta

Dodatkowo, usługa "opieka w miejscu zachorowania ze wskazań medycznych" jest realizowana przez wybrane placówki współpracujące. Informacja o zakresie usług świadczonych przez placówki współpracujące podana jest na stronie internetowej Medicover w sekcji Placówki medyczne. Decyzję o realizacji wizyty domowej przez daną placówkę współpracującą, każdorazowo podejmuje lekarz tej placówki.

Jak skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta będąc za granicą?rozwińzwiń

Prosimy o kontakt telefoniczny z Centrum Obsługi Klienta Medicover nr tel. +48 500 900 500 w godzinach 7.00 - 21.00 w dni powszednie oraz w godzinach 8.00 - 18.00 w soboty, niedziele i święta.

Jak skontaktować się ze Szpitalem Medicover?rozwińzwiń

Kontakt ze Szpitalem Medicover jest możliwy poprzez Infolinię Szpitala (500 900 900). Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00. Szczegóły dotyczące oferty Szpitala Medicover można znaleźć na stronie https://www.medicover.pl/szpital/.

Jak umówić się na badania z zakresu medycyny pracy?rozwińzwiń

W celu umówienia badań medycyny pracy prosimy o kontakt z Infolinią Medycyny Pracy (500 900 700), czynną od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00. W celu zagwarantowania jak najwyższego poziomu obsługi i umówienia właściwych badań i konsultacji, prosimy o kontakt z infolinią dopiero po wystawieniu przez pracodawcę skierowania na badania medycyny pracy. Badania medycyny pracy prowadzimy tylko dla firm, które posiadają podpisaną umowę z Medicover na świadczenie usług w tym zakresie.

Czy w przypadku spóźnienia na wizytę zostanę przyjęty do lekarza?rozwińzwiń

W przypadku spóźnienia lekarz może zdecydować o skróceniu wizyty pacjenta, przesunięciu jej w czasie lub odwołaniu. O realizacji bądź braku realizacji wizyty decyduje lekarz, do którego pacjent był umówiony, ponieważ tylko on może stwierdzić, czy w skróconym czasie może wykonać wszystkie potrzebne czynności, gwarantujące odpowiednią jakość świadczenia medycznego.

Jak korzystać z systemu Quick Click?rozwińzwiń

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych pacjentów wdrożyliśmy w Centrach Medicover w Warszawie system Quick Click, dzięki któremu samodzielnie odznaczysz umówioną wizytę bez konieczności zgłaszania się na recepcję Centrum. 

Jak korzystać z systemu? 

Podejdź do wskazanych punktów w pobliżu recepcji Centrum Medicover i podaj swój nr karty Medicover lub nr PESEL. W ciągu kilku sekund Twoja wizyta zostanie potwierdzona. Zapraszamy do korzystania z systemu Quick Click!