Bieżąca obsługa pacjentów

15.03.2020
Drodzy Pacjenci, Klienci,
Informujemy, że na bieżąco monitorujemy rozwój sytuacji epidemicznej w naszym kraju oraz związane z tym zalecenia służb i instytucji państwowych.
Na tej podstawie podejmujemy decyzje o zmianach w dostarczaniu usług medycznych i funkcjonowaniu konkretnych Centrów Medicover i funkcjonowaniu Szpitala Medicover.

Podejmujemy te działania w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Pacjentów oraz personelu naszych placówek medycznych.

Ważne:

  • O ewentualnym odwołaniu wizyty, jak dotychczas, poinformujemy poprzez sms. Mimo to, przed przyjściem na umówioną wizytę do Centrum Medicover, uprzejmie prosimy o upewnienie się w aplikacji Medicover OnLine czy wizyta nie została odwołana.
  • Informacje o godzinach pracy naszych Centrów Medicover znajdą się na stronie: https://www.medicover.pl/placowki/. Na bieżąco umieszczamy tu informacje o zmianach.
  • W przypadku pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z Centrum Kontaktu z Klientem 500 900 500

Przepraszamy za niedogodności wynikające z wprowadzanych zmian. Liczymy na Państwa zrozumienie.

Data dodania 15.03.2020
Data ostatniej aktualizacji 06.10.2020