Dostępność wizyt kwalifikacyjnych jest uzależniona od dostaw szczepionek. Z tego powodu mogą wystąpić ograniczenia w dostępności terminów wizyt. Prosimy o regularne sprawdzanie ich dostępności w portalu Medicover OnLine lub w aplikacji mobilnej.
Jednocześnie informujemy, że refundujemy szczepienia przeciwko grypie pacjentom zgłaszającym się z własnym preparatem, którzy posiadają usługę szczepienia w pakiecie. Receptę na szczepionkę można uzyskać podczas porady telefonicznej, na czacie lub w ramach wizyty stacjonarnej. Szczepionka powinna być przechowywana zgodnie z zaleceniami producenta, tj. w temperaturze od 2 do 8 st. C*. Aby ubiegać się o zwrot kosztów należy skorzystać z wniosku o refundację:
|
Pacjenci, którzy nie posiadają abonamentu Medicover mogą zostać zaszczepieni w centrum medycznym wyłącznie własnym preparatem.
* Dodatkowo, szczepionka powinna być transportowana w opakowaniu termoizolacyjnym, jeżeli transport będzie trwał dłużej niż 60 minut lub będzie odbywał się w temperaturze powietrza 25 stopni C lub wyższej.