Głosowanie internautów w konkursie Raporty Społeczne odbywa się poprzez stronę: . Wyświetlają się tam wszystkie zgłoszone do plebiscytu raporty, zagłosować można na trzy z nich. Aby oddać ważny głos trzeba wpisać swój adres e-mail i kliknąć w odnośnik, który przysłany zostanie na podany adres poczty elektronicznej. To ważne, gdyż bez tego potwierdzenia głos nie będzie odnotowany. Głosowanie trwa od 16 sierpnia br. i potrwa do 17 września włącznie. Raport z najwyższą liczbą głosów otrzyma Nagrodę internautów.
Ogłoszenie zwycięzców w ramach Nagrody internautów, jak i w pozostałych kategoriach (Nagroda główna, Najlepszy debiut, Nagroda dziennikarzy, Nagroda Ministra Rozwoju, Wyróżnienia), odbędzie się na początku października br. Publikacje zgłoszone w Konkursie Raporty Społeczne, w kategoriach poza Nagrodą internautów, zostały przekazane do oceny jurorom. Zwycięskie opracowania będą miały ponadto szansę zmierzyć się w Deloitte Green Frog Awards (GFA) – plebiscycie na najlepsze raporty niefinansowe w Europie Środkowej.
Raport z działalności Fundacji Medicover, znalazł się w gronie 44 wydań, które biorą udział w tegorocznej odsłonie konkursu. Są wśród nich 2 raporty przygotowane przez fundacje korporacyjne, 40 opracowanych przez firmy i po jednym sporządzonym przez organizację pozarządową i instytucję publiczną.
Konkurs Raporty Społeczne odbywa się od 2007 roku. Organizowany jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Głównym celem inicjatywy jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania niefinansowego i wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Wyróżnia przedsiębiorstwa, które nie tylko potrafią prowadzić działalność biorąc pod uwagę interes społeczeństwa i środowiska, ale także potrafią w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny zaprezentować swoje dokonania w publikowanych raportach.
Zapraszamy do głosowania.