Aplikacja mobilna dostępna jest na smartfony oraz tablety z systemami Android, iOS, Windows 10 oraz BlackBerry.
Nowa aplikacja mobilna

Na jakie systemy jest dostępna nowa aplikacja mobilna?
Skąd mogę pobrać nową aplikację mobilną?
Aplikację mobilną pobierzesz korzystając ze sklepu danego systemu operacyjnego:
Skąd mogę pobrać hasło do nowej aplikacji mobilnej?
Do logowania w aplikacji mobilnej wykorzystywane jest to samo hasło, które służy do logowania się w Systemie Medicover OnLine. Jeżeli nie posiadasz jeszcze hasła, pobierz je w recepcji dowolnego Centrum Medicover.
Nie pamiętam hasła – jak mogę je odzyskać? Wcześniej musiałem logować się do Medicover OnLine, żeby przypomnieć hasło. Czy tak jest też w przypadku nowej aplikacji?
W nowej aplikacji również można skorzystać z opcji przypomnienia hasła. Jest ona dostępna na stronie logowania do aplikacji.
Dlaczego aplikacja nie zapamiętuje mojego hasła i za każdym razem muszę się do niej logować?
Nowa aplikacja mobilna, w przeciwieństwie do starej, zawiera funkcjonalności, które związane są z dokumentacją medyczną pacjenta, jak np. wyniki badań, wystawione skierowania, korespondencja z lekarzem. Naszym obowiązkiem jest jak najlepiej chronić te dane i dlatego system wymaga potwierdzenia tożsamości pacjenta, za każdym razem, gdy pacjent chce skorzystać z aplikacji. Wielu pacjentów zgłosiło sugestię, aby proces logowania został zmieniony, dlatego podjęliśmy już odpowiednie kroki, by go ułatwić. Gdy tylko aktualizacja dotycząca zmiany tej funkcjonalności będzie gotowa, nasi pacjenci dowiedzą się o tym jako pierwsi.
Kto może korzystać z nowej aplikacji mobilnej?
Z nowej aplikacji mobilnej mogą korzystać wszyscy pacjenci posiadający kartę Medicover oraz dostęp do Medicover OnLine. Jeżeli nie posiadasz jeszcze hasła, pobierz je w recepcji dowolnego Centrum Medicover.
Jak i do kogo mogę zgłaszać uwagi dotyczące działania nowej aplikacji mobilnej Medicover?
Wszystkie opinie i uwagi dotyczące działania aplikacji można zgłaszać na adres mailowy: mobilna@medicover.pl.
Dlaczego nie mogę samodzielnie zmieniać zgód marketingowych w aplikacji?
W chwili obecnej zgody marketingowe można samodzielnie zmienić w Medicover OnLine. W aplikacji udostępniliśmy jedynie ich podgląd.
Czy zmiany danych osobowych, numeru telefonu czy adresu e-mail są na bieżąco aktualizowane w systemie Medicover?
Tak, wszystkie zmiany dotyczące danych osobowych będą automatycznie widoczne w aplikacji.
Czy opcja e-wizyta będzie dostępna wewnątrz aplikacji?
W chwili obecnej nasi pacjenci mają możliwość korzystania z e-wizyty w aplikacji. Zostaną jednak przekierowani do responsywnej wersji Medicover OnLine i poproszeni o ponowne zalogowanie w celach bezpieczeństwa. Pracujemy jednak nad osadzeniem modułu e-wizyty w aplikacji. Gdy tylko rozwiązanie będzie gotowe, nasi pacjenci zostaną o tym poinformowani.
Dlaczego nie widzę wszystkich skierowań w aplikacji?
Jest to zupełnie nowa funkcjonalność, dlatego w nowej aplikacji są widoczne skierowania wystawione po 1 listopada 2015.
Co to znaczy skierowanie wewnętrzne / zewnętrzne?
Skierowanie wewnętrzne oznacza, że pacjent kierowany jest na badania lub konsultację w obrębie Centrów Medicover. Skierowanie zewnętrzne realizowane jest u poddostawców, z którymi Medicover ma podpisaną umowę.
Do kogo trafia formularz Opinie i sugestie / Formularz kontaktowy? Po jakim czasie dostanę odpowiedź?
Wszystkie formularze trafiają bezpośrednio do Działu Obsługi Klienta Medicover. Czas otrzymanej odpowiedzi jest uzależniony od tematu zagadnienia.