Nowa aplikacja mobilna

Na jakie systemy jest dostępna nowa aplikacja mobilna?

Aplikacja mobilna dostępna jest na smartfony oraz tablety z systemami Android, iOS, Windows 10 oraz BlackBerry.

Skąd mogę pobrać nową aplikację mobilną?

Aplikację mobilną pobierzesz korzystając ze sklepu danego systemu operacyjnego:

Skąd mogę pobrać hasło do nowej aplikacji mobilnej?

Do logowania w aplikacji mobilnej wykorzystywane jest to samo hasło, które służy do logowania się w Systemie Medicover OnLine. Jeżeli nie posiadasz jeszcze hasła, pobierz je w recepcji dowolnego Centrum Medicover.

Nie pamiętam hasła – jak mogę je odzyskać? Wcześniej musiałem logować się do Medicover OnLine, żeby przypomnieć hasło. Czy tak jest też w przypadku nowej aplikacji?

W nowej aplikacji również można skorzystać z opcji przypomnienia hasła. Jest ona dostępna na stronie logowania do aplikacji.

Dlaczego aplikacja nie zapamiętuje mojego hasła i za każdym razem muszę się do niej logować?

Nowa aplikacja mobilna, w przeciwieństwie do starej, zawiera funkcjonalności, które związane są z dokumentacją medyczną pacjenta, jak np. wyniki badań, wystawione skierowania, korespondencja z lekarzem. Naszym obowiązkiem jest jak najlepiej chronić te dane i dlatego system wymaga potwierdzenia tożsamości pacjenta, za każdym razem, gdy pacjent chce skorzystać z aplikacji. Wielu pacjentów zgłosiło sugestię, aby proces logowania został zmieniony, dlatego podjęliśmy już odpowiednie kroki, by go ułatwić. Gdy tylko aktualizacja dotycząca zmiany tej funkcjonalności będzie gotowa, nasi pacjenci dowiedzą się o tym jako pierwsi. 

Kto może korzystać z nowej aplikacji mobilnej?

Z nowej aplikacji mobilnej mogą korzystać wszyscy pacjenci posiadający kartę Medicover oraz dostęp do Medicover OnLine. Jeżeli nie posiadasz jeszcze hasła, pobierz je w recepcji dowolnego Centrum Medicover.

Jak i do kogo mogę zgłaszać uwagi dotyczące działania nowej aplikacji mobilnej Medicover?

Wszystkie opinie i uwagi dotyczące działania aplikacji można zgłaszać na adres mailowy: mobilna@medicover.pl.

Dlaczego nie mogę samodzielnie zmieniać zgód marketingowych w aplikacji?

W chwili obecnej zgody marketingowe można samodzielnie zmienić w Medicover OnLine. W aplikacji udostępniliśmy jedynie ich podgląd. 

Czy zmiany danych osobowych, numeru telefonu czy adresu e-mail są na bieżąco aktualizowane w systemie Medicover?

Tak, wszystkie zmiany dotyczące danych osobowych będą automatycznie widoczne w aplikacji.

Czy opcja e-wizyta będzie dostępna wewnątrz aplikacji?

W chwili obecnej nasi pacjenci mają możliwość korzystania z e-wizyty w aplikacji. Zostaną jednak przekierowani do responsywnej wersji Medicover OnLine i poproszeni o ponowne zalogowanie w celach bezpieczeństwa. Pracujemy jednak nad osadzeniem modułu e-wizyty w aplikacji. Gdy tylko rozwiązanie będzie gotowe, nasi pacjenci zostaną o tym poinformowani.

Dlaczego nie widzę wszystkich skierowań w aplikacji?

Jest to zupełnie nowa funkcjonalność, dlatego w nowej aplikacji są widoczne skierowania wystawione po 1 listopada 2015.

Co to znaczy skierowanie wewnętrzne / zewnętrzne?

Skierowanie wewnętrzne oznacza, że pacjent kierowany jest na badania lub konsultację w obrębie Centrów Medicover. Skierowanie zewnętrzne realizowane jest u poddostawców, z którymi Medicover ma podpisaną umowę. 

Do kogo trafia formularz Opinie i sugestie / Formularz kontaktowy? Po jakim czasie dostanę odpowiedź?

Wszystkie formularze trafiają bezpośrednio do Działu Obsługi Klienta Medicover. Czas otrzymanej odpowiedzi jest uzależniony od tematu zagadnienia.

Czy mogę włączyć powiadomienia o wizytach? Synchronizację z kalendarzem?

Nowa aplikacja oczywiście ma taką możliwość. Po jej zainstalowaniu i zalogowaniu, pojawi się komunikat z prośbą o dostęp do kalendarza. Wystarczy wybrać przycisk „Ok”, aby otrzymywać powiadomienia o zbliżającej się wizycie.

Dlaczego w aplikacji nie ma opcji zmiany języka?

Nowa aplikacja wykrywa automatycznie język telefonu i dostosowuje się do niego. Jeśli język operacyjny telefonu to polski, to aplikacja uruchomi się w tym języku. W każdym innym uruchomi się w języku angielskim.