Nie możesz skorzystać z umówionej wizyty? Odwołaj ją!

02.12.2015
Żyjemy w ciągłym biegu i czasami zdarza się, że musimy zmienić wcześniejsze plany.
Nie możesz skorzystać z umówionej wizyty? Odwołaj ją!
Jeśli nasz nowy rozkład dnia będzie kolidował z wcześniej umówioną wizytą w Medicover, pamiętajmy o jej odwołaniu.

W ten sposób będzie mógł skorzystać z niej inny pacjent.

Jak odwołać wizytę?

Możesz to szybko zrobić za pośrednictwem jednego z kanałów kontaktu z nami:

  • logując się do swojego profilu pacjenta na Medicover OnLine
  • za pośrednictwem aplikacji mobilnej Medicover
  • odpowiadając na SMS z przypomnieniem o Twojej wizycie
  • telefonicznie, kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta (dzwoniąc na numer 500 900 500)

Dziękujemy!
Data dodania 02.12.2015
Data ostatniej aktualizacji 16.01.2019