Masz inne ubezpieczenie

W Szpitalu Medicover realizujemy usługi w ramach usług pełnopłatnych, kart Medicover, NFZ oraz polis medycznych innych ubezpieczycieli. 

Poniżej znajdziesz informację o tym, które polisy ubezpieczeniowe są akceptowane w szpitalu. Dowiesz się również jak wygląda przyjęcie do szpitala.

Konsultacje i diagnostyka 

Umów wizytę u cenionego specjalisty lub badanie diagnostyczne w dogodnym terminie

  • Zadzwoń: 500 900 900 – pracownicy Infolinii z przyjemnością pomogą w rezerwacji wizyty i odpowiedzą na Twoje pytania
  • Napisz: hospitaldirectbilling@medicover.pl
  • Przyjdź: Recepcja Obsługi Pacjenta Międzynarodowego

Szpital Medicover akceptuje w ramach bezgotówkowego rozliczenia karty ubezpieczeniowe: Cigna, Bupa International, Bupa Latin America, Henner, Axa PPP, GBG, Aetna MOFA.

Prosimy poinformuj nas, iż życzysz sobie bezgotówkowego rozliczenia, zabierz ze sobą kartę ubezpieczenia i dowód tożsamości.

Hospitalizacja

Obecnie przyjmujemy pacjentów z polisami następujących firm ubezpieczeniowych:

  • Allianz Worldwide Care
  • Axa PPP Healthcare
  • Ap Companies
  • Aetna
  • Aetna MOFA
  • Ihi Denmark
  • Bupa International
  • Bupa Latin America
  • International SOS
  • Tricare
  • Cigna International
  • CrossBorder Health Partners
  • MAI Medial Administrators International
  • Debeka
  • MetLife Alico
  • Europ Assistance
  • EuroAlarm Assistance Prague
  • Eurocross Assistance
  • Mobility Saint Honore
  • Mondial Assistance
  • European Union Joint Sickness Insurance Scheme
  • Previnter
  • MSH International
  • GMC Services
  • Henner
  • Emergency Assistance Japan
  • China SOS

Posiadasz polisę jednej z powyższych firm i jesteś zainteresowany hospitalizacją? 

Przyjęcie do szpitala krok po kroku

  • Umów się na wizytę kwalifikacyjną do wybranego specjalisty szpitala Medicover, pod numer tel.: 500 900 900.
  • Zabierz ze sobą wcześniejsze wyniki badań oraz jeśli posiadasz, skierowanie na hospitalizację
  • Podczas wizyty w Centrum Konsultacyjnym lekarz omówi stan Twojego zdrowia, poinformuje o metodach leczenia i ewentualnym ryzyku związanym z leczeniem. Wspólnie z Tobą podejmie decyzje o niezbędnych badaniach, zabiegach oraz przebiegu hospitalizacji. Jeśli zdecydujesz się na wykonanie zabiegu/operacji w naszym szpitalu lekarz wystawi Kartę kwalifikacyjną leczenia szpitalnego.
  • Następnie umów się na spotkanie z lekarzem anestezjologiem. Celem tej wizyty jest przeprowadzenie krótkiego wywiadu, na podstawie którego lekarz wybierze odpowiedni sposób znieczulenie (rodzaje znieczuleń).
  • Po wizycie kwalifikacyjnej zapraszamy do Specjalisty ds. Obsługi Pacjenta Międzynarodowego, który pobierze od Ciebie niezbędne dokumenty w celu zorganizowania Gwarancji Płatności na planowaną hospitalizację w ciągu 7 dni roboczych
  • Kolejnym etapem jest podpisanie umowy: (umowa dzieckoumowa dorośliumowa poród).
  • Teraz pozostaje już tylko czekać na dzień operacji, który potwierdzi Twój Koordynator Opieki Szpitalnej.
  • Przy wypisie ze szpitala następuje końcowe rozliczenie hospitalizacji, a faktura zostanie wysłana do Twojego ubezpieczyciela w celu jej opłacenia zgodnie z warunkami polisy.
  • Po wypisie ze szpitala możesz skorzystać z jednej bezpłatnej wizyty kontrolnej dotyczącej Twojego zabiegi lub operacji. Hospitalizacje kontrolne nie dotyczą diagnostyki oraz leczenia zachowawczego w Klinice Chorób Wewnętrznych i Kardiologii.