W Szpitalu Medicover realizujemy usługi w ramach usług pełnopłatnych, kart Medicover, NFZ oraz polis medycznych innych ubezpieczycieli.
Poniżej znajdziesz informację o tym, które polisy ubezpieczeniowe są akceptowane w szpitalu. Dowiesz się również jak wygląda przyjęcie do szpitala.
Konsultacje i diagnostyka
Umów wizytę u cenionego specjalisty lub badanie diagnostyczne w dogodnym terminie
- Zadzwoń: 500 900 900 – pracownicy Infolinii z przyjemnością pomogą w rezerwacji wizyty i odpowiedzą na Twoje pytania
- Napisz: hospitaldirectbilling@medicover.pl
- Przyjdź: Recepcja Obsługi Pacjenta Międzynarodowego
Szpital Medicover akceptuje w ramach bezgotówkowego rozliczenia karty ubezpieczeniowe: Cigna, Bupa International, Bupa Latin America, Henner, Axa PPP, GBG, Aetna MOFA.
Prosimy poinformuj nas, iż życzysz sobie bezgotówkowego rozliczenia, zabierz ze sobą kartę ubezpieczenia i dowód tożsamości.
Hospitalizacja
Obecnie przyjmujemy pacjentów z polisami następujących firm ubezpieczeniowych:
- Allianz Worldwide Care
- Axa PPP Healthcare
- Ap Companies
- Aetna
- Aetna MOFA
- Ihi Denmark
- Bupa International
- Bupa Latin America
- International SOS
- Tricare
- Cigna International
- CrossBorder Health Partners
- MAI Medial Administrators International
- Debeka
- MetLife Alico
- Europ Assistance
- EuroAlarm Assistance Prague
- Eurocross Assistance
- Mobility Saint Honore
- Mondial Assistance
- European Union Joint Sickness Insurance Scheme
- Previnter
- MSH International
- GMC Services
- Henner
- Emergency Assistance Japan
- China SOS
- VYV International
Posiadasz polisę jednej z powyższych firm i jesteś zainteresowany hospitalizacją?
Przyjęcie do szpitala krok po kroku
- Umów się na wizytę kwalifikacyjną do wybranego specjalisty szpitala Medicover, pod numer tel.: 500 900 900.
- Zabierz ze sobą wcześniejsze wyniki badań oraz jeśli posiadasz, skierowanie na hospitalizację
- Podczas wizyty w Centrum Konsultacyjnym lekarz omówi stan Twojego zdrowia, poinformuje o metodach leczenia i ewentualnym ryzyku związanym z leczeniem. Wspólnie z Tobą podejmie decyzje o niezbędnych badaniach, zabiegach oraz przebiegu hospitalizacji. Jeśli zdecydujesz się na wykonanie zabiegu/operacji w naszym szpitalu lekarz wystawi Kartę kwalifikacyjną leczenia szpitalnego.
- Następnie umów się na spotkanie z lekarzem anestezjologiem. Celem tej wizyty jest przeprowadzenie krótkiego wywiadu, na podstawie którego lekarz wybierze odpowiedni sposób znieczulenie (rodzaje znieczuleń).
- Po wizycie kwalifikacyjnej zapraszamy do Specjalisty ds. Obsługi Pacjenta Międzynarodowego, który pobierze od Ciebie niezbędne dokumenty w celu zorganizowania Gwarancji Płatności na planowaną hospitalizację w ciągu 7 dni roboczych
- Kolejnym etapem jest podpisanie umowy: (umowa dziecko, umowa dorośli, umowa poród).
- Teraz pozostaje już tylko czekać na dzień operacji, który potwierdzi Twój Koordynator Opieki Szpitalnej.
- Przy wypisie ze szpitala następuje końcowe rozliczenie hospitalizacji, a faktura zostanie wysłana do Twojego ubezpieczyciela w celu jej opłacenia zgodnie z warunkami polisy.
- Po wypisie ze szpitala możesz skorzystać z jednej bezpłatnej wizyty kontrolnej dotyczącej Twojego zabiegi lub operacji. Hospitalizacje kontrolne nie dotyczą diagnostyki oraz leczenia zachowawczego w Klinice Chorób Wewnętrznych i Kardiologii.