Masz inne ubezpieczenie

Posiadasz Prywatne Ubezpieczenie Zdrowotne bądź Polisę Zdrowotną ?

W ramach  ubezpieczenia możesz skorzystać w Szpitalu Medicover z bezgotówkowych świadczeń medycznych w ramach Hospitalizacji oraz Ambulatorium.

JAK TO DZIAŁA ?

W ramach Direct Billing masz możliwość bezgotówkowego korzystania z usług medycznych w naszym Szpitalu.

Po zaktualizowaniu Twojego profilu o informacje ubezpieczeniowe będziemy mogli skierować rachunek do Twojej firmy ubezpieczeniowej.

Należy pamiętać, że każdy plan ubezpieczeniowy może się różnić, dlatego mogą istnieć współpłatności lub dopłaty.

Czy będę musiał coś zapłacić?

Zapłacisz tylko część kosztów leczenia, której nie pokrywa firma ubezpieczeniowa, zgodnie z Twoim benefit planem.

Na przykład, jeśli masz pokrycie w wysokości 80% opłaty za wizytę w wysokości 475 złotych, zapłacisz 95 złotych, a Twój ubezpieczyciel pokryje pozostałe 380 złotych.

Kwoty płatności i refundacji zależą od indywidualnego zakresu polisy ubezpieczeniowej.

Skontaktuj się ze swoją firmą ubezpieczeniową, w której posiadasz polisę aby uzyskać szczegółowe informacje odnośnie wysokości refundacji.

Czy Szpital Medicover może sprawdzić czy mogę skorzystać z obsługi bezgotówkowej w ramach posiadanej polisy?

Szpital Medicover nie ma możliwości sprawdzania zakresu świadczeń oraz limitów. W celu uzyskania takich informacji, skontaktuj się ze swoim ubezpieczycielem bezpośrednio.

Czy mogę użyć jednej gwarancji płatności do przedpłaty za przyszłe wizyty/badania?

Nie, możemy wystawić rachunek tylko za świadczenia, które już miało miejsce i które zostało ściśle zdefiniowane na gwarancji płatności.

Dlaczego firmy ubezpieczeniowe zapewniają różną ochronę swoim członkom?

Każdy plan jest indywidualny. Firmy ubezpieczeniowe mogą mieć wiele różnych planów.

Co jeśli mój plan obejmuje 100%?

Nie musisz nic płacić

Czy otrzymam paragon za współpłatności?

Otrzymasz informację listem poleconym tylko za część, za którą płacisz. Na przykład, jeśli masz 100% pokrycia, nie otrzymasz paragonu. Jeśli masz 80% pokrycia, wyślemy informację o pozostałym 20% salda, które płacisz.

Przy pierwszej wizycie przyjedź 15 minut wcześniej, abyśmy mogli utworzyć Twój profil. Usprawni to proces i zminimalizuje oczekiwanie przy biurku przy kolejnych wizytach w naszym Szpitalu.


W Szpitalu Medicover oferujemy rozliczenia bezpośrednie następującym firmom ubezpieczeniowym:

W ramach ambulatorium honorujemy:

  • Ap Companies
  • Aetna MOFA
  • Bupa International
  • Bupa Latin America
  • Cigna International
  • International SOS
  • Tricare
  • MSH International
  • Henner
  • Emergency Assistance Japan
  • China SOS
  • VYV International

I wiele innych…

W ramach hospitalizacji oraz porodów przyjmujemy pacjentów z polisami następujących firm ubezpieczeniowych:

  • Allianz Worldwide Care
  • Axa PPP Healthcare
  • Ap Companies
  • Aetna
  • Aetna MOFA
  • Ihi Denmark
  • Bupa International
  • Bupa Latin America
  • International SOS
  • Tricare
  • Cigna International
  • CrossBorder Health Partners
  • MAI Medial Administrators International
  • Debeka
  • MetLife Alico
  • Europ Assistance
  • EuroAlarm Assistance Prague
  • Eurocross Assistance
  • Mobility Saint Honore
  • Mondial Assistance
  • European Union Joint Sickness Insurance Scheme
  • Previnter
  • MSH International
  • GMC Services
  • Henner
  • Emergency Assistance Japan
  • China SOS
  • VYV International

oraz wiele innych…


Agencji Ubezpieczeniowych:

  • WTW SERVICES

 

Na naszej liście nie ma Firmy Ubezpieczeniowej, w której posiadasz polisę? – skontaktuj się z nami i ze swoim ubezpieczycielem, tak abyśmy mogli zorganizować dla Ciebie bezgotówkową refundację kosztów.

 

Konsultacje i diagnostyka 

Umów wizytę u cenionego specjalisty lub badanie diagnostyczne w dogodnym terminie

  • Zadzwoń:500 900 900 – Nasi pracownicy z przyjemnością pomogą w rezerwacji wizyty i odpowiedzą na Twoje pytania
  • Napisz: hospitaldirectbilling@medicover.pl
  • Przyjdź: Recepcja Obsługi Pacjenta Międzynarodowego w Szpitalu Medicover

 

Posiadasz polisę jednej z powyższych firm i jesteś zainteresowany hospitalizacją?

  • Umów się na wizytę kwalifikacyjną do lekarza specjalisty +48 500 900 900. Poinformuj konsultanta, o chęci skorzystania ze świadczenia w ramach ubezpieczenia;

  • Prosimy o zabranie ze sobą karty ubezpieczenia/gwarancji płatności wydanej przez firmę ubezpieczeniową, ważnego dowodu osobistego (paszport lub prawo jazdy) i przybycie do Recepcji Obsługi Pacjenta Międzynarodowego na 15 minut przed zaplanowaną wizytą.

  • Jako gwarancji wymagamy zgody na udostępnianie danych medycznych firmie ubezpieczeniowych oraz zgody na obciążenie karty kredytowej. Formularze otrzymasz do uzupełnienia w Recepcji. Informacje podane w formularzu będą ściśle poufne.

  • Zrobimy kopię Twojej karty ubezpieczeniowej/Gwarancji Płatności i umieścimy ją w twojej dokumentacji medycznej wraz ze zgodą na udostępnianie danych medycznych firmie ubezpieczeniowej oraz zgody na obciążenie karty płatniczej;
  • Współpłatności będą ściągane z Twojej Karty płatniczej, po otrzymaniu informacji od Twojego Ubezpieczyciela;

  • W przypadku odrzucenia roszczenia przez firmę ubezpieczeniową, poinformujemy Cię o konieczności opłacenia zaległej kwoty;


Dział Obsługi Pacjenta Międzynarodowego

W ramach świadczeń bezgotówkowych otrzymujesz od nas indywidualną opiekę Specjalistów ds. obsługi Pacjenta Międzynarodowego, którzy pomogą Ci we wszystkich kwestiach administracyjnych związanych z konsultacjami oraz hospitalizacją.

        Diana Bukir

  • Arabski - Ojczysty
  • Polski - Ojczysty
  • Angielski -zaawansowany
  • Rosyjski - Zaawansowany

        Karolina Książek

  • Hiszpański - zaawansowany
  • Angielski - Zaawansowany
  • Włoski - podstawowy

Nasza Recepcja jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00;
Jesteśmy również dostępni pod adresem mailowym: hospitaldirectbilling@medicover.pl


Mieszkasz w UK? Nie czekaj w kolejce.

Firma Medrefund z siedzibą w Anglii pomoże Ci w uzyskaniu refundacji kosztów z NHS za zabiegi w naszym Szpitalu.