Wraz ze zmieniającą się sytuacją epidemiologiczną i nową rzeczywistością zmieniają się również potrzeby osób pracujących.

Stare problemy, nowa rzeczywistość

Konieczność innego niż dotychczas planowania diety i posiłków dla całej rodziny, praca z domu podczas gdy są w nim obecne dzieci i bliscy oraz stres i niepewność, wynikające ze zmian w strukturach zatrudnienia i niepokoju o własne zdrowie sprawiają, że pracownicy jeszcze mocniej niż dotychczas oczekują wsparcia i  edukacji w zakresie psychologii, dietetyki i fizjoterapii.

W czasie epidemii na dalszy plan schodzą potrzeby związane z inwestycjami, wyglądem, wakacyjnymi planami czy zakupami dla przyjemności. Priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo.

Sprawdź, jak zadbać o nie w nowej rzeczywistości, nie wychodząc z domu!

Napisz do nas i poznaj szczegóły

1. ROZEŚLIJ SWOIM PRACOWNIKOM WIDEO PORADNIK

Wideo poradniki Medicover mają formę krótkich nagrań z których Twoi pracownicy dowiedzą się jak zadbać o zdrowie psychiczne, dopasować żywienie do czasu epidemii i nie dopuścić do bólu pleców i stawów, który może dotyczyć osób pracujących w domu – z kanapy, przy kuchennym stole czy na leżąco.

  • Link do poradnika jest ważny przez 2 tygodnie, dzięki temu pracownicy mogą go obejrzeć w wybranym przez siebie czasie, nie dezorganizując codziennej pracy i nie musząc wybierać między edukacją a obowiązkami domowymi;
  • Poradniki są krótkie – to skondensowana dawka wiedzy, na wybrany temat;
  • Link możesz dystrybuować w wielu grupach pracowniczych, nie obawiając się o limit odtworzeni.

2. ZAPEWNIJ WSPARCIE NAWET PODCZAS PRACY Z DOMU - dla preferujących kontakt indywidualny

Poradnik w formie wideo nie zastąpi indywidualnego kontaktu ze specjalistą. Kilkunastominutowa rozmowa z psychologiem, fizjoterapeutą czy dietetykiem potrafi wiele wyjaśnić i sprawić, że sytuacja w której się znaleźli Pracownicy będzie łatwiejsza do zaakceptowania, a problemy, które się pojawiły zostaną rozwiązane nawet podczas pojedynczej konsultacji.

W czasie 5 godzinnego dyżuru specjalisty Twoi pracownicy mogą zadzwonić pod dedykowany numer telefonu i zadać nurtujące ich pytania czy zapytać o radę. Dzięki telefonicznej organizacji spotkania, nie muszą rezygnować z benefitu jakim jest dyżur specjalisty w siedzibie firmy, ani narażać się na kontakt z innymi osobami.

3. SPRAWDŹ NASZE SEMINARIA W CZASIE RZECZYWISTYM - dla chcących wiedzieć więcej!

Wszyscy Ci, którzy chcą zadbać nie tylko o kwestie związane z epidemią, ale przede wszystkim zapewnić pracownikom dawkę wiedzy na standardowo poruszane kwestie profilaktyczne mogą zorganizować dla swoich zespołów tradycyjne seminarium.

  • Łączymy się z Twoimi pracownikami za pomocą narzędzi, z których już korzystasz w swojej firmie. Zmniejsza to stres technologiczny i ryzyko, że ze względu na słabe łącze webinar będzie przerywany lub niezadawalającej jakości;
  • Uczestnicy mogą zadawać pytania i wchodzić w dyskusję, która jest namiastką atmosfery jaką znali z tradycyjnych szkoleń;
  • Podczas spotkania trenerzy proszą o aktywizację i proponują wykonanie prostych zadań i ćwiczeń, co ułatwia zapamiętywanie i pogłębianie wiedzy.

Edukacja zdrowotna i dbanie o profilaktykę są ważne zawsze. Teraz w czasie epidemii konieczne jest wdrożenie nowoczesnych, zdalnych rozwiązań,  które pozwalają edukować równie skutecznie, a wygodniej i łatwiej! Być może zaproponowane przez nas rozwiązania, na tyle spodobają się Twoim pracownikom, że zostaną z nami na dłużej. 

Szczegóły oferty poznasz kontaktując się z nami pod adresem sales@medicover.pl

Napisz do nas