Do Twojej dyspozycji pozostaje dedykowany zespół w postaci Doradcy Biznesowego i Specjalisty ds. Administracji Klienta

Doradca Biznesowy
Doradca Biznesowy będzie z Tobą w stałym kontakcie i pomoże w:
- Wyborze najkorzystniejszych programów opieki dla Twoich pracowników,
- Przygotowaniu oferty na dodatkowe usługi (np.: szkolenia z pierwszej pomocy, akcje
profilaktyczne, przeglądy zdrowia, działania ergonomiczne), - Przygotowaniu aneksów do umowy, raportów, materiałów marketingowych dla pracowników
a także poinformuje o nowościach w obsłudze i ofercie Medicover.
Specjalista ds. Administracji Klienta
Specjalista ds. Administracji Klienta pomoże w:
- Korzystaniu z aplikacji e-Member,
- Obsłudze administracyjnej umowy,
- Wyjaśnieniu warunków umowy (faktury, ceny, podział kosztów, terminy i zasady współpracy)
a także wystawi faktury, korekty, specyfikacje oraz wyjaśni sprawy rozliczeń.