Ćwiczenia z wykorzystaniem taśmy TRX

Ćwiczenia z wykorzystaniem taśm TRX są bardzo atrakcyjną formą ćwiczeń, a na dodatek można je wykonywać praktycznie wszędzie – w domu, na dworze czy podczas wyjazdu. Taśmy są bardzo łatwe w montażu, lekkie i nie zajmują wiele miejsca.
Taśma TRX ćwiczenia

Trening z taśmami TRX to doskonała forma wzmocnienia mięśni głębokich (body core – rdzeń ciała), czyli najważniejszych mięśni naszego ciała, często pomijanych podczas tradycyjnego treningu. Są one odpowiedzialne za prawidłową postawę i koordynację ruchową, a ich ćwiczenie koryguje wiele wad postawy i poprawia równowagę. Wzmocnienie tych mięśni daje doskonałe efekty w wielu dyscyplinach sportowych, a dodatkowo pomaga osiągnąć zadowalający wygląd sylwetki.

Taśmy TRX dają możliwość wykonywania ćwiczeń na różne grupy mięśniowe, często również jednocześnie pracuje kilka partii mięśni. Z ich wykorzystaniem można tworzyć własne zestawy ćwiczeń (łatwiejsze, trudniejsze) i eksperymentować z ruchem (ćwiczenia statyczne, dynamiczne, z utrzymaniem stabilizacji danej części ciała). Przedstawiamy przykładowe ćwiczenia na wykorzystanie taśm TRX.

Przed rozpoczęciem ćwiczeń pamiętaj o rozgrzewce i dokładnym zamontowaniu taśmy! 

Przeczytaj także: Ćwiczenia ogólnowzmacniające z wykorzystaniem elastycznej taśmy

Prezentowanych informacji o charakterze medycznym nie należy traktować jako wytycznych postępowania medycznego w stosunku do każdego pacjenta. O postępowaniu medycznym, w tym o zakresie i częstotliwości badań diagnostycznych i/lub procedur terapeutycznych decyduje lekarz indywidualnie, zgodnie ze wskazaniami medycznymi, które ustala po zapoznaniu się ze stanem pacjenta. Lekarz podejmuje decyzję w porozumieniu z pacjentem. W przypadku chęci realizacji badań nieobjętych wskazaniami lekarskimi, pacjent ma możliwość ich odpłatnego wykonania.
Data dodania 04.06.2021
Data ostatniej aktualizacji 04.06.2021