Nasze standardy obsługi

Aby zapewnić klientom bezpieczeństwo medyczne i komfort przez całą dobę, proponujemy dodatkowe korzyści.

Hot Line Medicover (500 900 999)

… to całodobowa infolinia medyczna, której operatorzy:

  • udzielają porad medycznych w razie wypadku lub nagłego zachorowania
  • organizują wizytę domową, a w razie konieczności wysyłają pogotowie ratunkowe
  • wskazują miejsce, w którym klient może uzyskać pomoc w nagłym wypadku
  • przekazują informacje o najbliższym szpitalu lub aptece pełniącej dyżur 

Medicover OnLine

… czyli innowacyjna aplikacja internetowa, umożliwiająca:

  • umawianie i odwoływanie wizyt
  • sprawdzanie wyników badań
  • zamawianie recept
  • kontakt z lekarzem po odbytej wizycie
  • sprawdzanie zakresu usług dostępnych w pakiecie
  • rozmowę z konsultantem za pomocą czat on-line

Centrum Obsługi Klienta Medicover (500 900 500)

... które obsługuje wiele równoległych połączeń i gwarantuje bezpieczeństwo przekazywanych informacji. Nasi konsultanci pomagają w:

  • umówieniu i odwołaniu wizyt
  • zamówieniu recepty
  • sprawdzeniu zakresu świadczeń dostępnych w pakiecie
  • kontakcie z lekarzem prowadzącym i koordynatorem opieki.