Nagrody i wyróżnienia

W każdej kategorii prowadzony jest plebiscyt na grupie min. 800 respondentów.

TYTUŁ “Superbrands 2016/2017” i “Superbrands Created in Poland 2016/2017”

Medicover znalazł się pośród 500 marek, które przeszły trzy etapy certyfikacji i zostały laureatami tytułu Superbrands 2016 / 2017. Firma została wyróżniona jako jedna z najlepszych polskich marek w kategorii opieka medyczna. Wyniki przygotowane zostały w oparciu o ocenę ekspertów oraz opinię konsumentów na temat firmy. Laureaci tytułu Superbrands wyróżniają się nie tylko wysoką jakością świadczonych usług, ale również dużym zaufaniem wśród konsumentów.

WYRÓŻNIENIE „Najlepszy produkt dla MSP 2017”

W maju 2017 r. oferta Medicover dla małych i średnich przedsiębiorstw została ponownie wyróżniona w konkursie „Najlepsze Produkty dla MSP” ogłoszonym w raporcie Gazety Finansowej „Turbiny Polskiej Gospodarki”.

WYRÓŻNIENIE „Najlepszy produkt dla MSP 2016”

W maju 2016r. oferta Medicover dla małych i średnich przedsiębiorstw została wyróżniona w konkursie „Najlepsze Produkty dla MSP” ogłoszonym w raporcie Gazety Finansowej „Turbiny Polskiej Gospodarki”.

GODŁO "Inwestor w Kapitał Ludzki 2012" 

Z ogromną przyjemnością informujemy, że Medicover znalazł się w gronie laureatów prestiżowego Godła „Inwestor w Kapitał Ludzki 2012” dla firm wiodących w zakresie zarządzania i inwestowania w kapitał ludzki.

TYTUŁ "LAUR KLIENTA 2011"

Z przyjemnością informujemy, że Medicover  zdobył złoty ‘Laur Klienta’ w kolejnej edycji ogólnopolskiego plebiscytu ‘Laur Klienta 2011’, w kategorii ‘Usługi medyczne’. ‘Laur Klienta’ to największy w Polsce projekt konsumencki, w ramach którego co roku wyłaniane są najpopularniejsze produkty i usługi w swoich kategoriach. Wyróżnienia te mają dla zwycięzców szczególne znaczenie, bo o ich przyznaniu decydują sami konsumenci. 

GODŁO "JAKOŚĆ OBSŁUGI 2011"

Miło nam poinformować, że Medicover otrzymał Godło „Jakość Obsługi 2011” w kategorii ‘przychodnie i gabinety lekarskie, firmy medyczne’. Tym samym, po raz czwarty znaleźliśmy się w elitarnym gronie „TOP 100 Najbardziej Przyjaznych Firm w Polsce 2011” - firm wskazanych przez konsumentów jako najbardziej przyjaznych klientom i prezentujących najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi. Program „Jakość Obsługi” jest organizowany od kilku lat przez portal opinii społeczności konsumentów www.jakoscobslugi.pl. Unikalność rankingu wynika z faktu, że w skład kapituły decydującej corocznie o przyznaniu Godła „Jakość Obsługi” mogą wejść wszyscy konsumenci w Polsce. 

TYTUŁ "ODPOWIEDZIALNY PRACODAWCA 2011"

Medicover otrzymał tytuł ‘Odpowiedzialny Pracodawca 2011’ w programie organizowanym przez dodatek do „Dziennika Gazety Prawnej” – magazyn „Strefa Biznesu”. To ogólnopolski program, którego celem jest upowszechniane i propagowanie właściwych wzorców oraz strategii w zakresie integracji spraw personalnych ze sprawami biznesowymi. Zasadniczą część programu stanowi wyłonienie odpowiedzialnych pracodawców w poszczególnych regionach Polski, którzy wykazują się dbałością o rozwój pracowników i warunki pracy. Głównym kryterium wyboru laureatów jest szeroko rozumiana jakość zatrudnienia, uwzględniająca m.in. takie aspekty jak: przestrzeganie prawa i przepisów BHP, reputacja podmiotu gospodarczego, możliwość podnoszenia kwalifikacji pracowników, dynamika rozwoju kadry, działania na rzecz lokalnej społeczności. 

TYTUŁ LAUR KLIENTA 2010

Medicover Sp. z o.o. zdobył I miejsce w piątej edycji programu „LAUR KLIENTA 2010” w dwóch kategoriach: „Usługi medyczne - klient indywidualny” i „Usługi medyczne - klient biznesowy”, zdobywając tym samym złote godło „LAUR KLIENTA 2010”. Zwycięzców tegorocznej edycji konkursu wyłoniono na podstawie wyników ogólnopolskiego sondażu popularności produktów i usług na polskim rynku oraz w drodze głosowania czytelników dodatku do dziennika „Rzeczpospolita” - „Rzecz o Biznesie”. Wyróżnienia przyznawane corocznie przez organizatora konkursu „LAUR KLIENTA”, największego programu konsumenckiego w kraju, mają dla zwycięzców szczególne znaczenie. W rzeczywistości są bowiem nagrodą polskich konsumentów, którzy wybierają produkty, marki i usługi najwyżej cenione przez siebie w kilkuset kategoriach. „LAUR KLIENTA” jest więc wyrazem uznania i potwierdzeniem wysokiej opinii Polaków o danej marce, produkcie lub usłudze.

LAUREAT GODŁA JAKOŚCI OBSŁUGI 2009

Medicover został laureatem „Godła Jakości Obsługi 2009” i tym samym znalazł się w elitarnym gronie „TOP 100 Najbardziej Przyjaznych Firm w Polsce 2009”. Laureaci to firmy wskazane przez 200-tysięczną społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom i prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi. Patronem medialnym konkursu był dziennik „Rzeczpospolita”. Wyniki rankingu zostały opublikowane w specjalnym dodatku do „Rzeczpospolitej”, wydanym z okazji „Międzynarodowego Dnia Konsumenta”.

Program Jakości Obsługi jest organizowany przez portal opinii społeczności konsumentów www.jakoscobsługi.pl. Unikalność i popularność rankingu wynika z faktu, że w skład Kapituły decydującej corocznie o przyznaniu „Godła Jakości Obsługi” mogą wejść wszyscy konsumenci w Polsce.

NAGRODA MEDIA TRENDY

Przyznana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej

Nagroda w konkursie „Media Trendy” w kategorii "Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy odbiorców" została przyznana Medicover w 2008 r. za przeprowadzenie kampanii "Raport o zdrowiu pracowników". Konkurs „Media Trendy”, na który agencje reklamowe zgłaszają kampanie przeprowadzane dla swoich klientów, jest organizowany przez środowisko mediów oraz reklamy i stanowi jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży marketingowej. Kampanie oceniane są pod względem kreatywności, oddziaływania medialnego, komunikacji marki i produktów, dotarcia do grupy docelowej oraz wyników. Medicover przeprowadził w 2008 r. miesięczną kampanię komunikacyjną w TVN24, Radio TOK FM i PIN i portalu internetowym Onet.pl, której celem było pokazanie jak pracownicy oceniają swój stan zdrowia oraz przedstawienie korzyści płynących z zapewnienia im kompleksowej opieki medycznej.

WYRÓŻNIENIE NAJLEPSZE PRODUKTY DLA BIZNESU 2008-2009

Przyznane przez Gazetę Finansową

W plebiscycie „Najlepsze Produkty dla Biznesu 2008-2009” redakcja Gazety Finansowej nagrodziła w 2009 r. firmy oferujące najlepsze produkty skierowane do biznesu, wyróżniające się bogatą ofertą i innowacyjnymi rozwiązaniami. W kategorii „Medycyna” wyróżnienie otrzymały dwie firmy, obie wchodzące w skład Grupy kapitałowej Medicover: Medicover Sp. z o.o. oraz Centrum Medyczne Damiana. O przyznaniu nagród decydowało kolegium redakcyjne, które na podstawie wnikliwej analizy ofert, opinii klientów i partnerów biznesowych, wybrało najlepsze produkty.

TYTUŁ LAUR KLIENTA 2008

Przyznany przez Gazetę Prawną, Rzeczpospolitą oraz Przegląd Gospodarczy

Ten prestiżowy tytuł, przyznawany wspólnie przez „Gazetę Prawną”, „Rzeczpospolitą” oraz „Przegląd Gospodarczy”, Medicover otrzymał w 2008 r. w oparciu o wyniki badania popularności produktów i usług na polskim rynku, przeprowadzonego wśród Polaków. W badaniach wzięto pod uwagę rozpoznawalność oraz wizerunek marki. Wpływ na ostateczny wynik miało również głosowanie czytelników. Medicover jest jedyną firmą w kategorii „usług medycznych”, która otrzymała to wyróżnienie.

TYTUŁ MARKA WYSOKIEJ REPUTACJI
Przyznany przez miesięcznik Forbes, Dom Badawczy Maison, MTM Management, na podstawie wyników badania Premium Brand zrealizowanego przez TNS OBOP

Medicover jako jedyna firma z branży prywatnych usług medycznych otrzymała w 2007 r. tytuł „Marki Wysokiej Reputacji”. W badaniu Premium Brand przeanalizowano opinie mieszkańców z obszarów całej Polski, uwzględniając przy tym określone grupy konsumenckie, społeczności oraz wyselekcjonowaną grupę ekspertów-menedżerów. Wśród kryteriów, które podlegały ocenie w badaniu znalazły się: zaufanie, referencje dawane marce, postrzeganie firmy jako pracodawcy, pamiętane medialne „wpadki”, wiedza na temat społecznego zaangażowania marki i jej reputacja jako partnera biznesowego.