Zmiany w regulaminie Medicover OnLine

W trosce o najwyższy standard opieki nad naszymi pacjentami oraz o bezpieczeństwo Państwa danych medycznych, dn. 1 października 2017 r. zmienimy Regulamin dostępu do Portalu Pacjenta Medicover OnLine.

Dlaczego zmieniamy regulamin?

Wciąż rozwijamy innowacyjne serwisy samoobsługowe dla Naszych Pacjentów: Portal Pacjenta Medicover OnLine oraz Aplikację Mobilną Medicover. Oprócz jednego wspólnego hasła do obu tych serwisów obowiązywać będzie również jeden, wspólny regulamin.

Nowy regulamin dotyczyć będzie teraz zarówno Portalu Pacjenta Medicover OnLine i Aplikacji Mobilnej Medicover. Prosimy, aby zapoznali się Państwo ze zmianami.

Nowy regulamin dostępny jest TUTAJ >>

Akceptacja zmian: Jeśli akceptują Państwo te zmiany, nie muszą Państwo nic robić.
Jeśli nie zgadzają się Państwo na zmiany, wymagane jest złożenie w dowolnym Centrum Medicover pisemnego sprzeciwu do 1 października 2017. Dostęp do pełnej wersji Portalu Pacjenta Medicover OnLine oraz Aplikacji Mobilnej Medicover nie będzie wtedy aktywny. Do Państwa dyspozycji pozostanie wówczas jedynie Portal Pacjenta z ograniczonymi funkcjonalnościami.