Przewodnik Pacjenta

Więcej niż wizyta

Celem Opieki Zdrowotnej Medicover jest zachowanie pacjentów w jak najlepszym zdrowiu. Oznacza to, że proponujemy im właściwe działania profilaktyczne, a w razie zachorowania udzielamy skoordynowanej i dostępnej na czas pomocy medycznej.

Proponujemy możliwość korzystania z unikatowych rozwiązań w zakresie opieki medycznej, m.in. konsultacje on-line z lekarzem oraz telefon.

Aby ułatwić korzystanie z naszych usług, przygotowaliśmy krótki przewodnik, dzięki któremu można dowiedzieć się jak postąpić w różnych sytuacjach oraz potrzebach zdrowotnych – tak, aby jak najszybciej uzyskać pomoc.

Porady medyczne

Sprawdź, jak możesz uzyskać pomoc w zależności od problemu zdrowotnego. Oferujemy Ci różne drogi uzyskania porady medycznej, zapewniające bezpieczeństwo zdrowotne i wygodę korzystania z usług.

Nagłe sytuacje zagrażające życiu np. utrata przytomności, duszność, drgawki, ostry ból za mostkiemrozwińzwiń

Medicover podpowiada! 

  • Dowiedz się więcej jak udzielać pierszej pomocy Dowiedz się więcej >>
  • Zadzwoń do Hot Line Medicover, tel. 500 900 999

Ważne! Dyspozytorzy Hot Line Medicover wskazują miejsce udzielenia pomocy doraźnej, decydują o interwencji pogotowia lub organizacji wizyty domowej. Hot Line Medicover jest do Twojej dyspozycji 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pamiętaj Wizyty domowe oraz interwencje Pogotowia Medicover realizowane są w obszarze udzielania świadczeń - sprawdź obszar.

Urazy i oparzeniarozwińzwiń

Medicover podpowiada!

  • Dowiedz się więcej jak udzielać pierwszej pomocy Dowiedz się więcej >>
  • Zadzwoń do Hot Line Medicover, tel. 500 900 999

Ważne! Dyspozytorzy Hot Line Medicover udzielają porad medycznych, wskazują miejsce udzielenia pomocy doraźnej, decydują o interwencji pogotowia lub organizacji wizyty domowej. Hot Line Medicover jest do Twojej dyspozycji 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pamiętaj Dzwoniąc do Hot Line Medicover umawiasz także wizyty domowe. Wizyty domowe oraz interwencje Pogotowia Medicover realizowane są w obszarze udzielania świadczeń - sprawdź obszar.

Przeziębienia i infekcje np. ból gardła, biegunka, zakażenie układu moczowegorozwińzwiń

Medicover podpowiada!

  • Domowe sposoby na przeziębienia Dowiedz się więcej >>
  • Skorzystaj z konsultacji on-line z lekarzem i uzyskaj poradę medyczną 
  • Umów on-line wizytę do lekarza opieki podstawowej lub lekarza prowadzącego Dowiedz się więcej >> 
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i umów wizytę 
  • Możesz również zadzwonić do centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i prosić o kontakt z pielęgniarką (koordynatorem opieki) lub lekarzem
  • W przypadku nagłego pogorszenia samopoczucia zadzwoń na Hot Line Medicover, tel. 500 900 999
Choroby przewlekłe i opieka specjalisty np. nadciśnienie i choroby serca, astma, alergia, choroby tarczycyrozwińzwiń

Medicover podpowiada!

  • Sprawdź informacje o chorobach tarczycy Choroby tarczycy >>
  • Umów on-line wizytę do swojego lekarza prowadzącego Dowiedz się więcej >> 
  • Zadaj pytanie swojemu lekarzowi prowadzącemu Jeśli Twój lekarz uzna, że istnieją wskazania medyczne, skieruje Cię na konsultację do właściwego specjalisty
  • Umów on-line wizytę do specjalisty, pod którego opieką pozostajesz Jeśli Twój stan zdrowia wymaga stałej opieki specjalistycznej, zapewniamy ciągłość leczenia u tego samego specjalisty Dowiedz się więcej >> 
  • Zadaj pytanie specjaliście, pod którego opieką pozostajesz
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i umów wizytę u lekarza prowadzącego lub lekarza specjalisty
  • Możesz również skorzystać z konsultacji on-line z lekarzem
  • Jeśli potrzebujesz recepty, zamów on-line receptę na stale przyjmowane leki
  • Możesz również zadzwonić do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i poprosić o kontakt z pielęgniarką (koordynatorem opieki) lub lekarzem
  • W przypadku nagłego pogorszenia samopoczucia zadzwoń ma Hot Line Medicover, tel. 500 900 999
Nowe objawy o nieustalonej przyczynie np. złe samopoczucie, bóle głowy, bóle brzucharozwińzwiń

Medicover podpowiada!

  • Jak radzić sobie z migreną Jak radzić sobie z migreną >>
  • Skorzystaj z konsultacji on-line z lekarzem, uzyskaj poradę medyczną oraz skierowania na ewentualne badania dodatkowe
  • Zadaj pytanie swojemu lekarzowi prowadzącemu i uzyskaj poradę medyczną i wskazówki na temat dalszego postępowania
  • Umów on-line wizytę do lekarza prowadzącego Umów wizytę >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i umów wizytę
  • Możesz również zadzwonić do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i poprosić o kontakt z pielęgniarką (koordynatorem opieki) lub lekarzem
  • W przypadku nagłego pogorszenia samopoczucia zadzwoń na Hot Line Medicover, tel. 500 900 999
Układ ruchu np. ból pleców, bóle mięśniowe i kostno-stawowe, zapalenia ścięgienrozwińzwiń

Medicover podpowiada!

  • Jak uniknąć bólu pleców Jak uniknąć bólu pleców >>
  • Skorzystaj z konsultacji on-line z lekarzem i uzyskaj poradę medyczną
  • W przypadku bólu pleców umów on-line wizytę do lekarza prowadzącego, który oceni przyczynę bólu i zaleci postępowanie Umów wizytę >>
  • W przypadku bólu nadgarstka, łokcia, barku, stawu skokowego, kolana oraz biodra umów on-line wizytę do Poradni Układu Ruchu Umów wizytę>>
  • W przypadku innych problemów układu ruchu umów wizytę on-line do lekarza ortopedy Umów wizytę >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i umów wizytę u lekarza prowadzącego lub ortopedy
  • W przypadku urazu lub silnego, nagłego bólu pleców zadzwoń na Hot Line Medicover, tel. 500 900 999
Opieka ginekologicznarozwińzwiń
  • Skorzystaj z konsultacji on-line z położną i uzyskaj poradę medyczną Uzyskaj poradę >>
  • Umów on-line wizytę u swojego ginekologa prowadzącego Umów wizytę >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i umów wizytę u swojego ginekologa prowadzącego
  • Zadaj pytanie swojemu ginekologowi prowadzącemu i uzyskaj poradę Zadaj pytanie >>
  • Możesz również zadzwonić do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i poprosić o kontakt z pielęgniarką (koordynatorem opieki) lub ginekologiem prowadzącym
  • W przypadku nagłego pogorszenia samopoczucia zadzwoń na Hot Line Medicover, tel. 500 900 999
Prowadzenie ciążyrozwińzwiń

Medicover podpowiada!

  • Jak prawidłowo odżywiać się w ciąży Dieta w ciąży >>
  • Umów on-line wizytę do swojego ginekologa prowadzącego. Wybierz specjalizację „ginekolog - prowadzenie ciąży” Umów wizytę >>
  • Możesz także zadać pytanie swojemu ginekologowi prowadzącemu Zadaj pytanie >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i umów wizytę u swojego ginekologa prowadzącego
  • Możesz również zadzwonić do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i poprosić o kontakt z pielęgniarką (koordynatorem opieki) lub ginekologiem prowadzącym
  • W przypadku nagłego pogorszenia samopoczucia zadzwoń na Hot Line Medicover, tel. 500 900 999
Choroby oczurozwińzwiń

Medicover podpowiada!

  • Jak radzić sobie z zapaleniem spojówek Zapalenie spojówek >>
  • Umów on-line wizytę do okulisty Umów wizytę >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i umów wizytę u okulisty
  • Możesz także zadać pytanie okuliście, u którego odbyłeś wizytę Zadaj pytanie >>
  • Jeśli lekarz zalecił badanie dna oka, zapisz się na wizytę „Badanie dna oka”. Badanie wymaga podania kropli, które na kilka godzin pogarszają ostrość widzenia i uniemożliwiają prowadzenie samochodu Umów wizytę >>
  • W przypadku nagłego pogorszenia samopoczucia zadzwoń na Hot Line Medicover, tel. 500 900 999
Choroby skóryrozwińzwiń

Medicover podpowiada!

  • Jak opalać się bezpiecznie Opalaj się bezpiecznie >>
  • Skorzystaj z konsultacji on-line z dermatologiem i uzyskaj poradę medyczną. Możesz przesłać lekarzowi zdjęcie zmiany skórnej, co ułatwi ustalenie postępowania Uzyskaj poradę >>
  • Umów on-line wizytę do dermatologa Umów wizytę >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i umów wizytę u dermatologa
  • Możesz także zadać pytanie dermatologowi, u którego odbyłeś wizytę Zadaj pytanie >>
  • W przypadku nagłego pogorszenia samopoczucia zadzwoń na Hot Line Medicover, tel. 500 900 999
Wizyty domowerozwińzwiń
  • Zadzwoń do Hot Line Medicover, tel. 500 900 999

Ważne! Dyspozytorzy Hot Line Medicover udzielają porad medycznych, wskazują miejsce udzielenia pomocy doraźnej, decydują o interwencji pogotowia lub organizacji wizyty domowej. Hot Line Medicover jest do Twojej dyspozycji 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pamiętaj Wizyty domowe oraz interwencje Pogotowia Medicover realizowane są w obszarze udzielania świadczeń - sprawdź obszar.

Profilaktyka i badania

Wizyta profilaktycznarozwińzwiń

Medicover podpowiada!

  • Sprawdź kalendarz badań profilaktycznych Dowiedz się więcej >>
  • Zadaj pytanie swojemu lekarzowi prowadzącemu. Skonsultuj z nim swoje potrzeby zdrowotne. W razie wskazań medycznych lekarz skieruje Cię na odpowiednie badania przed wizytą profilaktyczną Zadaj pytanie >>
  • Umów on-line wizytę u swojego lekarza prowadzącego Umów wizytę >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i umów wizytę u swojego lekarza prowadzącego
Szczepienia profilaktyczne - doroślirozwińzwiń

Medicover podpowiada!

  • Sprawdź kalendarz badań profilaktycznych Dowiedz się więcej >>
  • Umów on-line wizytę do swojego lekarza prowadzącego lub wybierz specjalizację "internista - szczepienie", "lekarza medycyny rodzinnej - szczepienie" Dowiedz się więcej >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i umów wizytę u swojego lekarza prowadzącego
Bilanse i szczepienia dziecirozwińzwiń

Medicover podpowiada!

  • Sprawdź kalendarz szczepień oraz bilansów dziecka Dowiedz się więcej >>
  • Umów on-line wizytę do lekarza prowadzącego swojego dziecka lub lekarza pediatry Umów wizytę >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i umów wizytę u lekarza prowadzącego swojego dziecka lub lekarza pediatry
Przygotowanie do badań / porady zdrowotnerozwińzwiń

Medicover podpowiada!

  • Sprawdź jak przygotować się do badań i skorzystaj z naszych poradników Dowiedz się więcej >>
  • Skorzystaj z konsultacji on-line i uzyskaj poradę medyczną Dowiedz się więcej >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i poproś o kontakt z pielęgniarką (koordynatorem opieki), która udzieli Ci niezbędnych informacji
Wyniki badań i ich opisrozwińzwiń

Ważne!

Wyniki udostępniane są w Medicover OnLine automatycznie, po godzinie 20.00, w dniu otrzymania wyników. Lekarz komentuje wyniki w pierwszym dniu swojej pracy. Oryginał wyników badań możesz odebrać w dowolnym Centrum Medicover. Zanim odbierzesz wyniki, zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta i potwierdź, że są już dostępne.

  • Wejdź w zakładkę "Wyniki badań" i zapoznaj się ze swoimi wynikami oraz komentarzem lekarza Wyniki badań >>
  • W razie dodatkowych pytań zadaj pytanie lekarzowi, który zlecił badanie Zadaj pytanie >>
  • Możesz także skorzystać z konsultacji on-line z lekarzem i poprosić o interpretację wyników Konsultacja on-line >>
  • Możesz także zadzwonić do Centrum Obsługi Klienta, tel. 500 900 500 i poprosić o kontakt z pielęgniarką (koordynatorem opieki), w celu konsultacji wyników

Skierowania, recepty, inne

Skierowania na badaniarozwińzwiń
  • Skorzystaj z konsultacji on-line z lekarzem i zapytaj o skierowanie Konsultacja on-line >>
  • Zadaj pytanie dotyczące skierowania swojemu lekarzowi prowadzącemu lub lekarzowi opieki podstawowej Zadaj pytanie >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i poproś o kontakt telefoniczny z pielęgniarką (koordynatorem opieki) lub lekarzem
  • Umów on-line wizytę u swojego lekarza prowadzącego lub lekarza opieki podstawowej Umów wizytę >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i umów wizytę
Receptyrozwińzwiń

Pamiętaj!

Recepta może być zamówiona na leki stale przyjmowane, przepisane przez lekarza na wizycie w ciągu ostatniego roku

  • Zamów receptę on-line Zamów receptę >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i poproś o wystawienie recepty
Dawkowanie leków/ objawy przy stosowaniurozwińzwiń
  • Skorzystaj z konsultacji on-line z lekarzem i zapytaj o dawkowanie lub objawy uboczne leków Konsultacja on-line >>
  • Zadaj pytanie lekarzowi, który przepisał leki i uzyskaj informację dotyczącą ich stosowania Zadaj pytanie >>
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i poproś o kontakt telefoniczny z pielęgniarką (koordynatorem opieki) lub lekarzem
Zaświadczenia lekarskierozwińzwiń
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 i umów wizytę u swojego lekarza prowadzącego lub lekarza opieki podstawowej Zadaj pytanie >>
  • Umów on-line wizytę do swojego lekarza prowadzącego lub lekarza opieki podstawowej Umów wizytę >>
Dokumentacja medycznarozwińzwiń
  • Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta tel. 500 900 500 lub zapytaj na recepcji Centrum Medicover o możliwość uzyskania swojej dokumentacji medycznej Sprawdź cennik >>