Nowy Pacjent - wdrożenie do usług Medicover

Witaj w Medicover! Cieszymy się, że dołączyłeś do grona naszych Pacjentów. Wiemy, że na początku korzystania z usług mogą pojawić się liczne pytania i wątpliwości. Dla Twojej wygody przygotowaliśmy zestaw informacji niezbędnych do znalezienia rozwiązań oraz korzystania z możliwości, jakie udostępniamy naszym Pacjentom.

Na początku obejrzyj krótki przewodnik, który wskaże Ci jak korzystać z usług Medicover:

Poniżej znajdziesz informacje dla:


Dla Pacjentów korzystających z Centrów Medicover

Jak i gdzie umówić się na wizytę?rozwińzwiń
Jak mogę odwołać wizytę umówioną w Centrum Medicover?rozwińzwiń

Wizytę możesz odwołać:

  • korzystając z Portalu Pacjenta Medicover OnLine i Aplikacji Mobilnej Medicover (zakładka Wizyty i porady >> Odwołaj wizytę)
  • wysyłając SMS o treści: NIE na numer 500 100 808
  • odpowiadając na wiadomość e-mail z przypomnieniem o wizycie
  • dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500
Jak uzyskać pomoc w przypadku grypy i przeziębienia?rozwińzwiń

Przeziębienie, grypa? Wymioty, biegunka? Potrzebujesz pilnej wizyty? Skorzystaj z Medicover Express. Są to wizyty, które możesz umówić i odbyć nawet tego samego dnia.

Do czego można wykorzystać Portal Pacjenta Medicover OnLine i Aplikację Mobilną Medicover?rozwińzwiń

Jeśli cenisz sobie wygodę i chcesz mieć kontrolę nad swoim zdrowiem w zaciszu własnego domu, to Medicover OnLine jest właśnie dla Ciebie! 

Jeśli jesteś w ciągłym biegu i chcesz mieć możliwość zarządzania swoim zdrowiem gdziekolwiek jesteś, to aplikacja Medicover jest właśnie dla Ciebie! 

Portal Pacjenta Medicover OnLine i Aplikacja Mobilna Medicover oferują Ci:

  • umawianie i odwoływanie wizyt
  • uzyskiwanie porady telemedycznej (Telefoniczna Porada Medyczna)
  • zamawianie wizyt na stale przyjmowane leki
  • sprawdzanie wyników badań
  • przeglądanie skierować
  • sprawdzanie godzin pracy lekarzy
  • kontakt z pielęgniarką
  • informacje o placówkach
  • korzystanie z czatów z lekarzami
  • zamawianie dokumentacji medycznej
  • sprawdzanie zakresu abonamentu
Jak uzyskać pomoc w nagłych wypadkach?rozwińzwiń

W przypadku nagłego wypadku skontaktuj się z Hot Line Medicover

500 900 999

Hot Line Medicover - to całodobowa infolinia medyczna, której dyspozytorzy:

  • organizują pomoc doraźną wskazując najbliższą placówkę medyczną, w której pacjent otrzyma odpowiednią pomoc
  • organizują lokalną interwencję zespołu Pogotowia Ratunkowego w przypadkach nagłych zachorowań lub wypadków
  • kierują na konsultacje do lekarza pomocy doraźnej
  • organizują wizytę domową - wizyty lekarzy pomocy doraźnej internistycznej lub pediatrycznej oraz wizyty pielęgniarki związane z wykonaniem zabiegu pielęgniarskiego zleconego przez lekarza Centrum Medicover

Dyspozytorzy medyczni pozostają do dyspozycji pacjentów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Jak można skorzystać z wizyty bez wychodzenia z domu? – usługi telemedycznerozwińzwiń

W trakcie wizyt telemedycznych (przez telefon i internet) Pacjenci mogą otrzymać porady w przypadku:

  • przeziębienia, gorączki, kaszlu
  • bólów brzucha, wymiotów
  • infekcji układu moczowego
  • wysypki
  • profilaktyki zdrowia
  • innych problemów zdrowotnych
  • zlecenie badań i konsultacji dostępnych w Centrach Medicover pod warunkiem, że są ku temu wskazania medyczne
  • omówienie wyników badań
  • poradę dotyczącą przyjmowanych leków

E-wizyta

Czaty z lekarzami dostępne są w pełnej wersji Medicover OnLine.

Do wersji pełnej systemu możesz zalogować się podając numer karty Medicover oraz 8-cyfrowe indywidualne hasło (pobrane z recepcji dowolnego Centrum Medicover, jest ono zmieniane przez użytkownika po pierwszym logowaniu).

Przed pierwszą konsultacją należy zapoznać się z Regulaminem porad telemedycznych w Medicover i zaakceptować jego treść.

Godziny dostępności:

Pn-Pt: 7:00-24:00
Sb-Nd: 16:00-24:00

Telefoniczne Porady Medyczne

Porady telefoniczne są udzielane przez lekarzy rodzinnych (internista, pediatra, lekarz medycyny rodzinnej). Dostępne są codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-24:00, w soboty 14:00-24:00 i niedziele w godzinach 16:00 – 24:00.

Wystarczy, że zadzwonisz pod numer 500 900 510.

Jak sprawdzić zakres usług?rozwińzwiń

Zaloguj się do Medicover OnLine i z poziomego menu wybierz opcję Mój Profil, a następnie Zakres karty. Wprowadź nazwę usługi i sprawdź, czy występuje ona w Twoim pakiecie opieki. Jeżeli korzystasz z opieki medycznej z ramienia firmy, informacje o zakresie usług oraz ogólnych warunkach uzyskasz także u pracodawcy.

Jak umówić się na badania z zakresu Medycyny Pracy?rozwińzwiń

Po otrzymaniu skierowania od pracodawcy zadzwoń pod numer 500 900 700 i umów się na niezbędne badania i konsultacje. Podczas umawiania konsultant zapyta Cię o:

  • nazwę zakładu pracy
  • narażenia na stanowisku pracy
  • nazwę stanowiska
  • preferowany termin i miejsce wykonania badań

Pamiętaj, aby na umówioną wizytę przybyć punktualnie i zabrać ze sobą 3 egzemplarze oryginału skierowania.

Ważne telefonyrozwińzwiń

Dla Pacjentów korzystających z placówek współpracujących

Jak i gdzie umówić się na wizytę w placówce współpracującej?rozwińzwiń

Na wizytę i badania możesz umówić się bezpośrednio w placówce współpracującej: osobiście lub poprzez kontakt telefoniczny. Dane kontaktowe do placówek współpracujących dostępne są na stronie internetowej w zakładce Placówki i lekarze lub na infolinii Medicover – pod numerem tel. 500 900 500. Wizytę odwołasz poprzez bezpośredni kontakt z placówką współpracującą. 

Do czego można wykorzystać Portal Pacjenta Medicover OnLine i Aplikację Mobilną Medicover?rozwińzwiń

Dzięki dostępowi do Portalu Pacjenta Medicover OnLine o Aplikacji Mobilnej możesz skorzystać z e-wizyty oraz sprawdzić listę placówek współpracujących.

W trakcie e-wizyty pacjenci mogą otrzymać porady medyczne w przypadku:

  • przeziębienia, gorączki, kaszlu
  • bólów brzucha, wymiotów, gorączki
  • infekcji układu moczowego
  • wysypki
  • profilaktyki zdrowia
  • innych problemów zdrowotnych
  • poradę dotyczącą przyjmowanych leków

Jak zalogować się do pełnej wersji Portalu Pacjenta Medicover Online? To proste – pobierz indywidualne hasło.

Możesz to zrobić w następujący sposób:

  • Podpisz Regulamin w dowolnym Centrum lub
  • Pobierz Regulamin po zalogowaniu się do prostej wersji systemu, używając numeru karty i numeru PESEL. Podpisz wydrukowany Regulamin i wyślij go na adres Centrum Kontaktu z Klientem, Al. Solidarności 34, 25-323 Kielce

Po podpisaniu Regulaminu otrzymasz hasło umożliwiające zalogowanie się do pełnej wersji.

Jak można skorzystać z wizyty bez wychodzenia z domu?rozwińzwiń

E-wizyta

Czaty z lekarzami dostępne są w pełnej wersji Medicover OnLine.

Do wersji pełnej systemu możesz zalogować się podając numer karty Medicover oraz 8-cyfrowe indywidualne. Hasło otrzymasz po wysłaniu wydrukowanego regulaminu na adres: Centrum Kontaktu z Klientem, Al. Solidarności 34, 25-323 Kielce

Przed pierwszą konsultacją należy zapoznać się z Regulaminem porad telemedycznych w Medicover i zaakceptować jego treść.

Godziny dostępności:

Pn-Pt: 7.00-24.00
Sb-Nd: 16.00-24.00

Telefoniczne Porady Medyczne

Porady telefoniczne są udzielane przez lekarzy rodzinnych (internista, pediatra, lekarz medycyny rodzinnej). Dostępne są codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-24:00, w soboty 14:00-24:00 i niedzielę w godzinach 16:00–24:00.

Wystarczy, że zadzwonisz pod numer 500 900 510.

Jak uzyskać pomoc w nagłych wypadkach?rozwińzwiń

W przypadku nagłego wypadku skontaktuj się z Hot Line

500 900 999

Hot Line Medicover - to całodobowa infolinia medyczna, której dyspozytorzy:

  • organizują pomoc doraźną wskazując najbliższą placówkę medyczną, w której pacjent otrzyma odpowiednią pomoc
  • organizują lokalną interwencję zespołu Pogotowia Ratunkowego w przypadkach nagłych zachorowań lub wypadków
  • kierują na konsultacje do lekarza pomocy doraźnej
  • organizują wizytę domową - wizyty lekarzy pomocy doraźnej internistycznej lub pediatrycznej oraz wizyty pielęgniarki związane z wykonaniem zabiegu pielęgniarskiego zleconego przez lekarza Centrum Medicover

Dyspozytorzy medyczni pozostają do dyspozycji pacjentów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Jak sprawdzić zakres usług?rozwińzwiń

Zaloguj się do Medicover OnLine i z poziomego menu wybierz opcję Mój Profil, a następnie Zakres karty. Wprowadź nazwę usługi i sprawdź, czy występuje ona w Twoim pakiecie opieki. Jeżeli korzystasz z opieki medycznej z ramienia firmy informacje o zakresie usług oraz ogólnych warunkach uzyskasz także u pracodawcy.

Jak umówić się na badania z zakresu Medycyny Pracy?rozwińzwiń

Na wizytę i badania możesz umówić się bezpośrednio w placówce współpracującej: osobiście lub poprzez kontakt telefoniczny. Dane kontaktowe do placówek współpracujących dostępne są na stronie internetowej w zakładce Placówki i lekarze lub na infolinii Medicover – pod numerem tel. 500 900 500. Wizytę odwołasz poprzez bezpośredni kontakt z placówką współpracującą. 

Ważne telefonyrozwińzwiń