FAQ

Oferta opieki - informacje na temat oferty Medicover

Jak mogę wykupić opiekę medyczną w Medicover?rozwińzwiń

Opiekę medyczną możesz wykupić:

Ile kosztuje opieka?rozwińzwiń

Z cenami pakietów indywidualnej opieki medycznej możesz się zapoznać:

Jak objąć opieką w Medicover swoją rodzinę?rozwińzwiń

Jeżeli posiadasz indywidualną opiekę medyczną i jesteś zainteresowany rozszerzeniem opieki na członków swojej rodziny, zadzwoń na numer 500 900 644, gdzie nasz Doradca pomoże Ci w wybraniu najlepszego pakietu.

Jeżeli opiekę medyczną w Medicover wykupuje dla Ciebie Twój pracodawca, w celu rozszerzenia opieki na członków Twojej rodziny skontaktuj się ze swoją firmą.

Czy mogę kontynuować korzystanie z usług Medicover po zakończeniu opieki medycznej?rozwińzwiń

Tak. Nawet jeżeli nie posiadasz już pakietu w Medicover, nadal możesz korzystać z prywatnych konsultacji i badań lub też wykupić samodzielnie pakiet opieki zdrowotnej. Możesz także wykupić pojedynczą prywatną usługę w sklepie internetowym www.medistore.com.pl lub zadzwonić do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500 w celu umówienia prywatnej wizyty.

Chcę kontynuować opiekę w Medicover indywidualnie, a do tej pory korzystałem przez pracodawcę, czy mam taką możliwość?rozwińzwiń

Tak. Możesz korzystać z prywatnych konsultacji i badań lub wykupić pakiet indywidualnej opieki medycznej. Opiekę medyczną możesz wykupić:

Obsługa - informacje o zasadach korzystania z usług w placówkach Medicover

Czy mogę prywatnie skorzystać z usług Medicover?rozwińzwiń

Tak. Nawet jeżeli nie posiadasz już pakietu w Medicover, nadal możesz korzystać z prywatnych konsultacji i badań. Możesz wykupić prywatną usługę w sklepie internetowym www.medistore.com.pl lub zadzwonić do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500 w celu umówienia prywatnej wizyty.

Jak mogę umówić wizytę?rozwińzwiń

Wizytę możesz umówić:

  • korzystając z aplikacji Medicover OnLine (zakładka Wizyty i porady>> umów wizytę),
  • dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500.
Jak mogę odwołać wizytę?rozwińzwiń

Wizytę możesz odwołać:

  • korzystając z aplikacji Medicover OnLine (zakładka Wizyty i porady>> odwołaj wizytę),
  • wysyłając SMS o treści: NIE na numer 500 100 808,
  • odpowiadając na wiadomość e-mail z przypomnieniem o wizycie,
  • dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500.
Czy mogę umówić wizytę przez Internet?rozwińzwiń

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover możesz skorzystać z wygodnej aplikacji Medicover OnLine dostępnej pod adresem mol.medicover.pl.

Jak mogę otrzymać pomoc w nagłej sytuacji?rozwińzwiń

Dla Pacjentów z opieką w Medicover dostępna jest całodobowa pomoc w nagłych przypadkach – Hot Line Medicover pod numerem 500 900 999.

Jak sprawdzić cennik usług w placówkach Medicover?rozwińzwiń

Cennik usług w Centrach Medicover sprawdzisz dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500.

Gdzie mogę sprawdzić grafik przyjęć lekarzy?rozwińzwiń

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover grafik lekarza możesz sprawdzić po zalogowaniu do aplikacji Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl. Z zakładki Wizyty i porady wybierz Godziny pracy lekarzy.

Jeżeli nie posiadasz opieki medycznej w Medicover grafik lekarza sprawdzisz dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500.

Jak sprawdzić zakres posiadanej opieki?rozwińzwiń

Zaloguj się do Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl i z poziomego menu wybierz opcję Mój Profil a następnie Zakres karty. Wprowadź nazwę usługi i sprawdź czy występuje ona w Twoim pakiecie opieki.

Jeżeli korzystasz z opieki medycznej z ramienia firmy informacje o zakresie usług oraz ogólnych warunkach uzyskasz także u pracodawcy.

Czy mogę skorzystać z usług, których nie obejmuje mój pakiet medyczny?rozwińzwiń

Tak. Jeżeli Twój pakiet nie obejmuje danej usługi, możesz z niej skorzystać odpłatnie. Płatności możesz dokonać przed wizytą w danej placówce Medicover.

W jaki sposób mogę zamówić wizytę domową internisty/pediatry?rozwińzwiń

Wizytę domową zamówisz dzwoniąc na całodobowy numer Pogotowia Hot Line Medicover 500 900 999

Gdzie znajdę informacje na temat przygotowania do badań?rozwińzwiń

Informacje na temat przygotowania do badań znajdziesz:

  • na stronie Medicover
  • po zalogowaniu się do aplikacji Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl. W zakładce Strefa Zdrowia wybierz Przygotowanie do badań
Jak zamówić dokumentację medyczną?rozwińzwiń

Dokumentację medyczną zamówisz na recepcji dowolnego Centrum Medicover lub dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500. Zapytaj Recepcjonistę lub Konsultanta o koszt dokumentacji.

Jak przenieść dokumentację medyczną od dotychczasowego dostawcy usług medycznych do Medicover?rozwińzwiń

Jeżeli posiadasz opiekę w Medicover wykupioną przez pracodawcę:

Jeżeli Twój pracodawca zmienia dostawcę usług medycznych na Medicover, nasi Pracownicy zajmą się przeniesieniem Twojej dokumentacji z badań wykonanych w ramach medycyny pracy. Pozostałą dokumentację możesz zamówić osobiście u dotychczasowego dostawcy usług medycznych i złożyć ją w dowolnej placówce Medicover.

Jeżeli samodzielnie wykupujesz indywidualny pakiet opieki medycznej w Medicover:

Dokumentację możesz zamówić osobiście u dotychczasowego dostawcy usług medycznych i złożyć ją w dowolnym Centru Medicover.

Czy inna osoba może odebrać dokumentację medyczną w imieniu pacjenta Medicover?rozwińzwiń

Osoba trzecia może odebrać dokumentację medyczną w imieniu Pacjenta Medicover.

Możesz upoważnić osobę trzecią do odbioru dokumentacji. Osoba upoważniona zgłasza się po odbiór dokumentacji medycznej wraz z dokumentem tożsamości. Aby osoba trzecia mogła odebrać dokumentację, możesz złożyć upoważnienie stałe lub jednorazowe:

  • stałe - wypisywane przez Pacjenta dla osoby trzeciej w obecności Pracownika recepcji Centrum Medicover na określonym druku Medicover

  • jednorazowe - wypisywane przez Pacjenta dla osoby trzeciej, które powinno zawierać:

    • dane osobowe Pacjenta i osoby przez niego upoważnianej
    • informację, jaka dokumentacja ma zostać wydana
    • numer telefonu kontaktowego Pacjenta, pod który dzwoni Pracownik recepcji, aby potwierdzić informacje zawarte w upoważnieniu.
Czy w przypadku spóźnienia na wizytę zostanę przyjęty?rozwińzwiń

Jeżeli przewidujesz spóźnienie na wizytę, zadzwoń do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500. Nasz Konsultant pomoże Ci w znalezieniu dogodnego rozwiązania.

Jakie dane są potrzebne do wystawienia zwolnienia lekarskiego?rozwińzwiń

Do wystawienia zwolnienia lekarskiego potrzebne są:

  •  Twoje imię, nazwisko, data urodzenia, PESEL
  •  Twoje dane adresowe z kodem pocztowym, zgodne z Twoim miejscem pobytu w czasie trwania zwolnienia lekarskiego
  •  dane dotyczące ubezpieczenia (czy jesteś ubezpieczony jest w ZUS czy KRUS)
  •  Twój NIP lub numer dowodu osobistego, ewentualnie numer paszportu
  •  NIP płatnika, czyli pracodawcy
  •  W przypadku zatrudnienia równoległego u dwóch pracodawców na ten sam okres, zwolnienia wystawiane są na dwóch drukach z dwoma różnymi numerami NIP
Czy lekarz może wystawić receptę bez obecności Pacjenta na konsultacji? rozwińzwiń

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover i od ostatniego wypisania leku na wizycie lekarskiej nie minęło 12 miesięcy, możesz złożyć zapotrzebowanie na receptę:

  • po zalogowaniu do aplikacji Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl. W zakładce Moje Zdrowie wybierz Leki i recepty
  • dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500
Jak mogę zmienić swoje dane zapisane w systemach Medicover?rozwińzwiń

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover możesz zmienić:

  • numer telefonu
  • adres e-mail
  • adres zamieszkania i korespondencyjny
  • po zalogowaniu się do aplikacji Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl

Powyższe dane możesz zmienić również na recepcji dowolnego Centrum Medicover po okazaniu dokumentu tożsamości ze zdjęciem.

Jak mogę zweryfikować informację o zgodach na przetwarzanie danych?rozwińzwiń

Zaloguj się do aplikacji Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl i z zakładki Mój Profil wybierz Twoje dane. W części Oświadczenia i zgody zweryfikujesz, jakie zgody zostały zaznaczone.

Placówki medyczne - informacje o placówkach Medicover

Czy z opieki medycznej mogę korzystać w dowolnym miejscu w Polsce i za granicą?rozwińzwiń

Polska:

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover możesz korzystać z placówek Medicover wyszczególnionych na naszej stronie Placówki i lekarze > Placówki medyczne

Poza Polską:

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover możesz korzystać również z Centrów Medicover zlokalizowanych poza granicami Polski. Uwaga: Pacjenci posiadający indywidualne ubezpieczenie medyczne oraz pakiety uprawniające wyłącznie do korzystania z placówek sieci medycznych nie są uprawnieni do korzystania z zagranicznych Centrów Medicover.

Dodatkowo, jeżeli Twój pakiet obejmuje Ubezpieczenie w Podróży możesz skorzystać z pomocy w nagłych przypadkach za granicą. Sprawdź szczegóły.

Jak zgłosić szkodę w ramach pakietu "Opieka w Podróży”?rozwińzwiń

Jeżeli posiadasz pakiet medyczny zawierający usługę "Opieka w Podróży" w razie wystąpienia nagłego zachorowania lub wypadku za granicą skontaktuj się z Travel Guard:+ 48 22 211 98 72 (zgłoszenia w języku polskim i angielskim).

W przypadku szkody refundacyjnej, która mogłaby być podstawą roszczenia objętego Polisą lub następstw nieszczęśliwych wypadków należy niezwłocznie zawiadomić w formie pisemnej Towarzystwo pod adresem:

AIG Europe Limited Oddział w Polsce

Dział Likwidacji Szkód Osobowych

ul. Marszałkowska 111

00-102 Warszawa, Saski Point

tel. 022/ 528 51 00, fax. 022/ 528 52 52

Wszelkie wymagane świadectwa i informacje powinny być sporządzone w formie wskazanej przez Towarzystwo, a koszty ich uzyskania i dostarczenia obciążają wnoszącego roszczenia.

Szczegółowe zakresy i sumy ubezpieczenia AIG dla posiadaczy kart: Niebieskiej Prestige, Srebrnej, Złotej i Platynowej oraz zakresu ubezpieczenia "Opieka w Podróży" znajdują się w aplikacji Medicover OnLine w zakładce "Zakres Opieki" oraz na naszej stronie www.medicover.pl/oferta-dla-firm/obsluga-firm/dokumenty/

Jeżeli masz pytania dotyczące zakresu pakietu „Opieka w Podróży” zadzwoń do Centrum Kontaktu z Klientem pod numerami: tel. kom. 500 900 500 lub wyślij e-mail na adres: dok@medicover.pl

Jak sprawdzić aktualny wykaz placówek medycznych?rozwińzwiń

Aktualny wykaz Centrów Medicover i placówek współpracujących znajdziesz na naszej stronie Placówki i lekarze > Placówki medyczne

Jak dojechać do placówki Medicover?rozwińzwiń

Aktualny wykaz Centrów Medicover i placówek współpracujących znajdziesz na naszej stronie stronie Placówki i lekarze > Placówki medyczne

Po wybraniu placówki kliknij na jej nazwę. Otworzy się podstrona z informacjami dotyczącymi każdej z placówek w tym z mapą dojazdową.

Jak skontaktować się bezpośrednio z wybranym Centrum Medicover?rozwińzwiń

Kontakt z Centrami Medicover możliwy jest za pośrednictwem Centrum Kontaktu z Klientem dostępnego pod numerem
500 900 500.

Godziny pracy Centrum Kontaktu z Klientem:

  •  pon.-pt. w godz. 7:00-21:00
  •  sob.-nd. i święta w godz. 8:00-18:00.

Jeżeli posiadasz opiekę medyczną w Medicover możesz skorzystać z wygodnej aplikacji Medicover OnLine pod adresem mol.medicover.pl .

W przypadku nagłego pogorszenia stanu zdrowia możesz kontaktować się z całodobowym Pogotowiem Hot Line Medicover pod numerem 500 900 999.

Jak można sprawdzić zakres usług oferowanych w Centrach Medicover i placówkach współpracujących?rozwińzwiń

Aktualny wykaz zakresu usług medycznych oferowanych w Centrach Medicover i placówkach sieci medycznej znajdziesz na naszej stronie Placówki i lekarze > Placówki medyczne

Po wybraniu placówki kliknij na jej nazwę. Otworzy się podstrona z informacjami dotyczącymi każdej z placówek.

Jaką pomoc mogę otrzymać poza godzinami pracy placówek Medicover?rozwińzwiń

W przypadku nagłego pogorszenia stanu zdrowia możesz kontaktować się z całodobowym Pogotowiem Hot Line Medicover pod numerem 500 900 999

Rozwiązania online - informacje o zasadach korzystania z aplikacji internetowych

Na jakie systemy jest dostępna aplikacja?rozwińzwiń

Aplikacja mobilna dostępna jest na smartfony z systemami Android, iOS oraz Windows Phone.

Skąd mogę pobrać aplikację? rozwińzwiń

Aplikację mobilną pobierzesz korzystając ze sklepu danego systemu operacyjnego:

Jak mogę się zalogować do aplikacji mobilnej? rozwińzwiń

Do aplikacji mobilnej zalogujesz się używając numeru karty Medicover oraz indywidualnego hasła.

Uwaga: aplikacja nie wspiera logowania z użyciem numeru PESEL.

Z kim mogę się kontaktować w przypadku problemów z aplikacją?rozwińzwiń

Jeżeli masz problem z aplikacją mobilną zaktualizuj ją do najnowszej dostępnej wersji.

Możesz napisać wiadomość na adres dok@medicover.pl lub zadzwonić do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500 – nasi Konsultanci pomogą w znalezieniu rozwiązania.

Jakie usługi są dostępne w aplikacji mobilnej?rozwińzwiń

Korzystając z aplikacji mobilnej możesz:

  •  umawiać, odwoływać, przeglądać odbyte wizyty
  •  dodać umówioną wizytę do kalendarza
  •  wyszukać placówkę
  •  sprawdzić najnowsze oferty specjalne

Czy Medicover posiada wersję mobilną strony Medicover On-Line?rozwińzwiń

Tak. Korzystając z przeglądarki internetowej na swoim telefonie możesz wejść na stronę mol.medicover.pl i korzystać z serwisu.

Nowa aplikacja mobilna

Na jakie systemy jest dostępna nowa aplikacja mobilna?rozwińzwiń

Aplikacja mobilna dostępna jest na smartfony oraz tablety z systemami Android, iOS, Windows 10 oraz BlackBerry.

Skąd mogę pobrać nową aplikację mobilną?rozwińzwiń

Aplikację mobilną pobierzesz korzystając ze sklepu danego systemu operacyjnego:

Skąd mogę pobrać hasło do nowej aplikacji mobilnej?rozwińzwiń

Do logowania w aplikacji mobilnej wykorzystywane jest to samo hasło, które służy do logowania się w Systemie Medicover OnLine. Jeżeli nie posiadasz jeszcze hasła, pobierz je w recepcji dowolnego Centrum Medicover.

Nie pamiętam hasła – jak mogę je odzyskać? Wcześniej musiałem logować się do Medicover OnLine, żeby przypomnieć hasło. Czy tak jest też w przypadku nowej aplikacji?rozwińzwiń

W nowej aplikacji również można skorzystać z opcji przypomnienia hasła. Jest ona dostępna na stronie logowania do aplikacji.

Dlaczego aplikacja nie zapamiętuje mojego hasła i za każdym razem muszę się do niej logować?rozwińzwiń

Nowa aplikacja mobilna, w przeciwieństwie do starej, zawiera funkcjonalności, które związane są z dokumentacją medyczną pacjenta, jak np. wyniki badań, wystawione skierowania, korespondencja z lekarzem. Naszym obowiązkiem jest jak najlepiej chronić te dane i dlatego system wymaga potwierdzenia tożsamości pacjenta, za każdym razem, gdy pacjent chce skorzystać z aplikacji. Wielu pacjentów zgłosiło sugestię, aby proces logowania został zmieniony, dlatego podjęliśmy już odpowiednie kroki, by go ułatwić. Gdy tylko aktualizacja dotycząca zmiany tej funkcjonalności będzie gotowa, nasi pacjenci dowiedzą się o tym jako pierwsi. 

Kto może korzystać z nowej aplikacji mobilnej?rozwińzwiń

Z nowej aplikacji mobilnej mogą korzystać wszyscy pacjenci posiadający kartę Medicover oraz dostęp do Medicover OnLine. Jeżeli nie posiadasz jeszcze hasła, pobierz je w recepcji dowolnego Centrum Medicover.

Jak i do kogo mogę zgłaszać uwagi dotyczące działania nowej aplikacji mobilnej Medicover?rozwińzwiń

Wszystkie opinie i uwagi dotyczące działania aplikacji można zgłaszać na adres mailowy: mobilna@medicover.pl.

Dlaczego nie mogę samodzielnie zmieniać zgód marketingowych w aplikacji?rozwińzwiń

W chwili obecnej zgody marketingowe można samodzielnie zmienić w Medicover OnLine. W aplikacji udostępniliśmy jedynie ich podgląd. 

Czy zmiany danych osobowych, numeru telefonu czy adresu e-mail są na bieżąco aktualizowane w systemie Medicover?rozwińzwiń

Tak, wszystkie zmiany dotyczące danych osobowych będą automatycznie widoczne w aplikacji.

Czy opcja e-wizyta będzie dostępna wewnątrz aplikacji?rozwińzwiń

W chwili obecnej nasi pacjenci mają możliwość korzystania z e-wizyty w aplikacji. Zostaną jednak przekierowani do responsywnej wersji Medicover OnLine i poproszeni o ponowne zalogowanie w celach bezpieczeństwa. Pracujemy jednak nad osadzeniem modułu e-wizyty w aplikacji. Gdy tylko rozwiązanie będzie gotowe, nasi pacjenci zostaną o tym poinformowani.

Dlaczego nie widzę wszystkich skierowań w aplikacji?rozwińzwiń

Jest to zupełnie nowa funkcjonalność, dlatego w nowej aplikacji są widoczne skierowania wystawione po 1 listopada 2015.

Co to znaczy skierowanie wewnętrzne / zewnętrzne?rozwińzwiń

Skierowanie wewnętrzne oznacza, że pacjent kierowany jest na badania lub konsultację w obrębie Centrów Medicover. Skierowanie zewnętrzne realizowane jest u poddostawców, z którymi Medicover ma podpisaną umowę. 

Do kogo trafia formularz Opinie i sugestie / Formularz kontaktowy? Po jakim czasie dostanę odpowiedź?rozwińzwiń

Wszystkie formularze trafiają bezpośrednio do Działu Obsługi Klienta Medicover. Czas otrzymanej odpowiedzi jest uzależniony od tematu zagadnienia.

Czy mogę włączyć powiadomienia o wizytach? Synchronizację z kalendarzem?rozwińzwiń

Nowa aplikacja oczywiście ma taką możliwość. Po jej zainstalowaniu i zalogowaniu, pojawi się komunikat z prośbą o dostęp do kalendarza. Wystarczy wybrać przycisk „Ok”, aby otrzymywać powiadomienia o zbliżającej się wizycie.

Dlaczego w aplikacji nie ma opcji zmiany języka?rozwińzwiń

Nowa aplikacja wykrywa automatycznie język telefonu i dostosowuje się do niego. Jeśli język operacyjny telefonu to polski, to aplikacja uruchomi się w tym języku. W każdym innym uruchomi się w języku angielskim.

E-sklep

Czy mogę kupić usługi Medicover przez Internet?rozwińzwiń

Tak. Pod adresem www.medistore.com.pl możesz kupić produkty Medicover.

Jakie usługi mogę wykupić w e-sklepie?rozwińzwiń

W sklepie internetowym Medicover kupisz:

  •  konsultacje lekarskie,
  •  badania diagnostyczne,
  •  pakiety diagnostyczne,
  •  przeglądy stanu zdrowia,
  •  pakiety opieki medycznej,
  •  karty rabatowe.
Ile będę czekał na aktywację produktu?rozwińzwiń

Aktywacja produktu w MediStore może trwać do 3 dni roboczych.

Ile czasu ważne są produkty z e-sklepu?rozwińzwiń

Produkty wykupione w MediStore są ważne 3 miesiące. Wyjątkiem są pakiety opieki medycznej ważne 12 miesięcy.

Czy mogę zapłacić za wybraną usługę w ratach?rozwińzwiń

Tak. Płatność ratalną możesz wybrać po przekierowaniu na stronę Przelewy24, która obsługuje płatności w sklepie internetowym MediStore

Czy mogę zadzwonić / wysłać e-mail z zapytaniem o produkt?rozwińzwiń

Jeżeli masz pytania dotyczące produktów dostępnych w sklepie MediStore możesz skontaktować się z Działem Obsługi MediStore:

  • telefonicznie pod numerem 500 900 550 w godzinach:
  • pon.-pt. w godz. 7:00-21:00

    sob.-nd. i święta w godz. 8:00-18:00.

  • pod adresem e-mail e-dok@medicover.pl

e-Member

Dla kogo przeznaczona jest aplikacja?rozwińzwiń

Aplikacja e-Member służy firmom, które wykupują opiekę medyczną w Medicover w wygodnym administrowaniu całością opieki.

Aplikacja jest dostępna pod adresem www.medicover.pl/oferta-dla-firm/obsluga-firm/portal-klienta-e-member/

Jakie funkcjonalności dostępne są w aplikacji?rozwińzwiń

Dzięki e-Member:

  • Osoby rejestrowane on-line będą automatycznie widoczne w systemach medycznych, co umożliwi im od razu korzystanie z usług Medicover w naszych placówkach;
  • masz bezpośredni dostęp do wszystkich danych administracyjnych, tj. listy osób uprawnionych, cen, e-faktury;możesz na bieżąco generować raporty dotyczące opieki medycznej Medicover;
  • możesz generować raporty z zakresu medycyny pracy: ważności zaświadczeń lekarskich, upływającym terminie ważności tych zaświadczeń, a także pokazujące rodzaj wykonywanych badań,możesz przygotować szablony najczęściej wystawianych skierowań na badania medycyny pracy,
  • możesz zapoznać się z najnowszym numerem Pulsu Medicover, bieżącą ofertą i promocjami Medicover,
  • sprawdzisz liczbę nieodwołanych wizyt przez pracowników w firmie.

Jak mogę uzyskać hasło do logowania?rozwińzwiń

W celu uzyskania dostępu do e-Member skontaktuj się z Opiekunem Administracyjnym firmy.

W jaki sposób można zgłosić Pracowników do opieki? Jak wypisać Pracownika z opieki?rozwińzwiń

Aby dodać lub wypisać Pracownika do/z opieki medycznej skorzystaj z odpowiedniej funkcji w zakładce Osoby objęte opieką:

  • aktywuj opiekę – aktywacja dostępu do usług medycznych dla nowego Pracownika
  • zakończ opiekę – zakończenie dostępu do usług medycznych dla Pracownika 
Jak pobrać fakturę?rozwińzwiń

W części e-Faktury możesz pobrać faktury za pakiety opieki medycznej wystawione przez Medicover

Jak odzyskać dane do logowania?rozwińzwiń

Jeśli nie pamiętasz hasła do aplikacji e-Member możesz samodzielnie wygenerować nowe. W tym celu na stronie logowania kliknij w Nie pamiętasz hasła?.

System poprosi o podanie Indywidualnego Numeru Klienta, adresu mailowego oraz o przepisanie kodu z obrazka w celu zachowania bezpieczeństwa.

Na wskazany wcześniej adres e-mailowy zostanie wysłana instrukcja w celu ustawienia nowego hasła do zalogowania się w aplikacji e-Member.

Kontakt z Medicover - informacje, jak można się z nami skontaktować

Jak złożyć opinię dotyczącą jakości usług świadczonych przez Medicover?rozwińzwiń

Opinię dotyczącą usług świadczonych przez Medicover możesz złożyć:

- elektronicznie

  • po zalogowaniu do Medicover OnLine wybierając ikonę „Twoje sugestie” (z prawej strony ekranu) – Medicover OnLine dostępne na naszej stronie internetowej www.medicover.pl
  • wypełniając ankietę elektroniczną na stronie www.medicover.pl zakładka: „Kontakt”, następnie „Podziel się z nami Twoimi sugestiami i opiniami”
  • wysyłając wiadomość e-mail na adres dok@medicover.pl

- pisemnie - przesyłając korespondencję do biura Medicover na adres: Medicover Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa

W treści zgłoszenia podaj:

  •  imię i nazwisko
  •  nr karty Medicover bądź numeru PESEL
  •  telefon lub adres e-mail, na który skontaktujemy się z wyjaśnieniami
  •  szczegółowego opisu zdarzenia

- osobiście - w recepcji Centrum Medicover

- telefonicznie - dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod numer 500 900 500

Rozpatrywanie zgłoszeń:

  •  Każde zgłoszenie, niezależnie od jego formy, jest niezwłocznie przekazywane do Działu Obsługi Klienta i tam rozpatrywane.
  •  Odpowiedzi staramy się udzielać średnio w ciągu 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia, chyba że do rozwiązania sprawy konieczne jest uzyskanie dodatkowych dokumentów.
W jaki sposób mogę skontaktować się z Medicover?rozwińzwiń

Skorzystaj z zakładki Kontakt

Obsługa Pacjenta prywatnego – informacje na temat obsługi pacjentów, którzy nie mają opieki w Medicover.

Jak umówić wizytę prywatną?rozwińzwiń

Prywatną wizytę na konsultację lub badanie wykupisz i umówisz bezpośrednio w naszym sklepie www.medistore.com.pl

W jaki sposób mogę sprawdzić ceny usług w placówkach Medicover?rozwińzwiń

Ceny pakietów medycznych sprawdzisz w naszym sklepie internetowym www.medistore.com.pl.

Ceny prywatnych konsultacji i badań możesz też poznać dzwoniąc do Działu Obsługi MediStore pod numer 500 900 550.

W jaki sposób mogę sprawdzić, jacy lekarze pracują w Medicover?rozwińzwiń

Listę lekarzy, którzy pracują w Medicover sprawdzisz w wyszukiwarce dostępnej na naszej stronie https://apps.medicover.pl/1655,nasi-lekarze.htm

Czy Medicover współpracuje z NFZ?rozwińzwiń

Medicover współpracuje z NFZ w zakresie:

Infolinia NFZ Szpitala Medicover jest dostępna pod numerem 500 900 543 w godzinach:

  • poniedziałek - czwartek: 8:00 - 16:00
  • piątek: 8:00 - 20:00
Jak sprawdzić aktualny wykaz placówek medycznych?rozwińzwiń

Aktualny wykaz Centrów Medicover i placówek współpracujących znajdziesz na naszej stronie Placówki i lekarze > Placówki medyczne

Jak dojechać do placówki Medicover?rozwińzwiń

Aktualny wykaz Centrów Medicover i placówek współpracujących znajdziesz na stronie Placówki i lekarze > Placówki medyczne

Po wybraniu placówki należy kliknąć na jej nazwę. Otworzy się podstrona z informacjami dotyczącymi każdej z placówek w tym z mapą dojazdową.

Jakie dane są potrzebne aby umówić się na wizytę?rozwińzwiń

Przed umówieniem swojej pierwszej wizyty w Centrum Kontaktu z Klientem przygotuj:

  • numer PESEL
  • numer telefonu i adres e-mail do kontaktu
  • adres zamieszkania i korespondencyjny

Stomatologia – informacje na temat usług stomatologicznych

Gdzie mogę znaleźć cennik stomatologiczny?rozwińzwiń

O cenach usług stomatologicznych dowiesz się dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500

Cennik ma charakter poglądowy – o finalnym koszcie wszystkich procedur poinformuje lekarz stomatolog w toku wizyty.

Ile można się spóźnić na wizytę stomatologiczną?rozwińzwiń

Jeżeli przewidujesz spóźnienie na wizytę, zadzwoń do Centrum Kontaktu z Klientem pod numer 500 900 500. Konsultant pomoże w znalezieniu rozwiązania.

Jakie usługi stomatologiczne można umówić w Medicover OnLine?rozwińzwiń

Za pośrednictwem Medicover OnLine, pod adresem mol.medicover.pl, umówisz wizytę do higienistki stomatologicznej. W wybranych miastach możesz również umówić wizytę na przegląd stomatologiczny lub bezpośrednio na leczenie stomatologiczne.

Jak umówić się na czyszczenie zębów?rozwińzwiń

Jeżeli korzystasz z aplikacji Medicover OnLine umów wizytę do higienistki stomatologicznej.

Jeżeli nie możesz znaleźć takiej specjalizacji skontaktuj się z Centrum Kontaktu z Klientem pod numerem 500 900 500 – Konsultant pomoże w umówieniu wizyty.

Jakie usługi może wykonać higienistka stomatologiczna na wizycie?rozwińzwiń

Higienistka podczas wizyty może wykonać:

  •  usuwanie złogów nazębnych (scaling)
  •  piaskowanie zębów
  •  lakierowanie zębów
Co to jest pogotowie stomatologiczne?rozwińzwiń

Pogotowie stomatologiczne to pomoc w zakresie stomatologii, świadczona w przypadku nagłego bólu lub nieszczęśliwego wypadku.

Jeżeli chcesz skorzystać z pogotowia stomatologicznego skontaktuj się z Centrum Kontaktu z Klientem pod numerem
500 900 500 – Konsultant sprawdzi zakres Twojego pakietu i zaproponuje rozwiązanie.

Medycyna pracy - informacje na temat badań medycyny pracy

Jak mogę umówić się na badania medycyny pracy?rozwińzwiń

Badania z zakresu medycyny pracy możesz umówić kontaktując się z infolinią Medycyny Pracy pod numerem 500 900 700 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -20:00.

Przed połączeniem przygotuj skierowania od pracodawcy, są one niezbędne aby umówić badania medycyny pracy.

Jakie dane muszę podać, by móc się umówić na badania poprzez Infolinię?rozwińzwiń

Przygotuj skierowania od pracodawcy, są one niezbędne aby umówić badania medycyny pracy. Do umówienia badań niezbędne będą również dane osobowe.

W jaki sposób mogę uzyskać druki skierowań na badania medycyny pracy?rozwińzwiń

Wzory skierowań na badania medycyny pracy możesz pracy możesz pobrać z naszej strony www.medicover.pl/oferta-dla-firm/obsluga-firm/medycyna-pracy/ lub logując się do aplikacji e-Member www.medicover.pl/oferta-dla-firm/obsluga-firm/portal-klienta-e-member/