Do Twojej dyspozycji pozostaje dedykowany zespół w postaci Doradcy Biznesowego i Specjalisty ds. Administracji Klienta

Doradca Biznesowy

Doradca Biznesowy będzie z Tobą w stałym kontakcie i pomoże w:

  • Wyborze najkorzystniejszych programów opieki dla Twoich pracowników,
  • Przygotowaniu oferty na dodatkowe usługi (np.: szkolenia z pierwszej pomocy, akcje
    profilaktyczne, przeglądy zdrowia, działania ergonomiczne),
  • Przygotowaniu aneksów do umowy, raportów, materiałów marketingowych dla pracowników
    a także poinformuje o nowościach w obsłudze i ofercie Medicover.

Specjalista ds. Administracji Klienta

Specjalista ds. Administracji Klienta pomoże w:

  • Korzystaniu z aplikacji e-Member,
  • Obsłudze administracyjnej umowy,
  • Wyjaśnieniu warunków umowy (faktury, ceny, podział kosztów, terminy i zasady współpracy)
    a także wystawi faktury, korekty, specyfikacje oraz wyjaśni sprawy rozliczeń.