Nasza misja to wszystko dla Twojego zdrowia. Każdego dnia słuchamy naszych Pacjentów. To dzięki ich opiniom możemy doskonalić procesy i naszą ofertę oraz pracować nad tym, aby nasi Pacjenci byli jeszcze bardziej zadowoleni korzystając z naszych usług.

Średnia z ocen wystawionych przez pacjentów w ankiecie po wizycie u lekarza.

Pytania dotyczyły zadowolenia pacjenta z wizyty w Medicover, opinii o lekarzu i jego profesjonalizmie oraz podejściu do wykonywanej pracy.

Opinie Pacjentów zbieramy:

  1. Poprzez badania satysfakcji:
    1. po każdej wizycie wysyłamy Pacjentom ankiety, aby mogli wyrazić swoją opinię na temat lekarza i wizyty
    2. cyklicznie prowadzimy ogólne badania satysfakcji z usług Medicover
    3. realizujemy dedykowane ankiety badające satysfakcję z konkretnych nowych lub istniejących rozwiązań - czaty z lekarzem, nowy proces umawiania wizyty, aplikacja mobilna, wystrój wnętrz naszych centrów, itp.
  2. Poprzez formularze opinii dostępne na stronie www, w portalu Pacjenta Medicover Online i w aplikacji mobilnej Medicover nasi Pacjenci mogą zgłosić swoje sugestie i pomysły
  3. Poprzez naszych pracowników – nasi Pacjenci mogą zgłosić swoje opinie każdemu pracownikowi Medicover, który przekazuje uwagi do zespołu opinii
  4. Wysyłając wiadomość na adres dok@medicover.pl

Wyniki ankiet, opinie, sugestie i pomysły naszych Pacjentów cyklicznie analizujemy i planujemy działania, które mają być odpowiedzią na potrzeby, jakie zgłosili nam Pacjenci. Dzięki uwagom Pacjentów w ostatnim czasie wdrożyliśmy:

  • aplikację mobilną,
  • udostępniliśmy zarządzanie profilami dzieci z profilu rodzica w portalu Pacjenta Medicover Online,
  • szkolenia dedykowane dla lekarzy mające poprawić komunikację pacjent – lekarz
  • poprawiamy oznakowanie naszych centrów medycznych

Jeśli chcesz podzielić się z nami swoją opinią lub masz dla nas sugestie i pomysły możesz je zgłosić [tu]