E-Receptę lekarz może wystawić na wizycie w Centrum Medicover, podczas porady telefonicznej lub czatu. Możesz ją również zamówić w aplikacji Medicover OnLine.

Jak zamówić i pobrać e-Receptę w aplikacji Medicover OnLine?

  • w aplikacji mobilnej Medicover OnLine:

  • na stronie mol.medicover.pl – e-Recepty są dostępne od razu po zalogowaniu, w Panelu Pacjenta

  1. Zaloguj się do aplikacji Medicover OnLine. Jeśli jeszcze nie posiadasz hasła do aplikacji, zrobisz to w kilku prostych krokach za pośrednictwem bezpiecznego systemu bankowości internetowej. Obecnie rozwiązanie dostępne dla klientów:
  • PKO Bank Polski S.A.,

  • ING Bank Śląski S.A.,

  • Bank Pekao S.A.,

  • mBank S.A.,

  • Bank Millennium S.A.,

  • Credit Agricole Bank Polska S.A.,

  • Alior Bank S.A.,

  • VeloBank S.A.,

  • Santander Bank Polska S.A.,

  • BNP Paribas Bank Polska S.A.,

  • Banki Spółdzielcze Grupy BPS – Banki Spółdzielcze zrzeszone i współpracujące z Bankiem BPS S.A.,

  • Banki Spółdzielcze Grupy SGB-Bank – Banki Spółdzielcze zrzeszone i współpracujące z SGB-Bank S.A.:

  • Bank Ochrony Środowiska;

  • Bank Spółdzielczy w Brodnicy (BS Brodnica),

  • SKOK im. Franciszka Stefczyka,

    lista banków jest cyklicznie rozszerzana.

  1. Wejdź na stronę medicover.pl i kliknij „Chcę odebrać hasło”.
  2. W zakładce „Moje zdrowie” wybierz pozycję „Leki i recepty” lub z menu bocznego wybierz „Leki i recepty”.
  3. Jeśli chcesz zamówić tę samą e-Receptę co dawniej, przejdź do zakładki „e-Recepty” i przy wybranej pozycji naciśnij „Zamów ponownie”. Jeśli chcesz zamówić e-Receptę na konkretny lek, kliknij przycisk „Nowe zamówienie” lub od razu przejdź do zakładki „Leki” i zaznacz interesujący Cię lek. Następnie naciśnij „Zamów e-Receptę”.
  4. Potwierdź informacje o zamówieniu oraz o swoim stanie zdrowia i naciśnij „Zamów e-Receptę”. Gdy lekarz wystawi Twoją e-Receptę, otrzymasz powiadomienie SMS.

Jak sprawdzić kod wystawionej e-Recepty?

  1. W aplikacji Medicover OnLine w wersji na komputer wystawione e-Recepty są widoczne od razu po zalogowaniu – na stronie głównej w Panelu Pacjenta.
  2. W aplikacji mobilnej kod e-Recepty sprawdzisz, wybierając w menu dolnym pozycję „Leki i e-Recepty”.
  3. W zakładce e-Recepty znajdziesz ostatnio wystawioną e-Receptę, a obok niej czterocyfrowy kod
  • poprzez Centrum Kontaktu z Klientem 500 900 500

Jeśli e-Recepta została zamówiona przez Centrum Kontaktu z Klientem:

  1. Oczekuj na sms potwierdzający wystawienie e-Recepty. SMS wysyłany jest od razu po wystawieniu przez lekarza e- Recepty i wysyłany na numer telefonu, który jest przypisany do pacjenta w bazie danych Medicover.
  2. Sprawdź 4-cyfrowy kod podany w SMS


E-Receptę możesz zrealizować w dowolnej aptece. Korzystając z e-Recepty nie musisz posiadać jej papierowej wersji. Wystarczy, że podczas wizyty w aptece podasz swój numer PESEL oraz 4-cyfrowy kod dostępu podany na e-Recepcie.

Jeśli posługujesz się paszportem i nie posiadasz numeru PESEL musisz odebrać wydruk e-Recepty w recepcji Centrum Medicover.