W opiece medycznej kluczowe jest szybkie i skuteczne rozwiązanie problemu zdrowotnego czyli zapewnienie Pacjentowi konsultacji specjalisty oraz badań diagnostycznych we właściwym czasie, miejscu i w możliwie najwygodniejszy sposób.
W ramach programu „Gwarancja terminu” dajemy Pacjentom poczucie bezpieczeństwa, że konsultacje i badania medyczne odbędą się w czasie zgodnym z gwarantowanymi terminami dostarczenia usługi. Program jest dostępny dla firm obejmujących opieką minimum 500 pracowników, które ustaliły w ramach współpracy biznesowej korzystanie z niego przez pracowników i członków ich rodzin.
Jeżeli Pacjent nie znajdzie samodzielnie usługi w gwarantowanym terminie, dedykowany Zespół Gwarancji terminu pomoże zorganizować konsultację lub badanie diagnostyczne w Centrum Medicover lub w placówce współpracującej.
W przypadku, jeśli nie będziemy mogli zapewnić konsultacji lub badania w gwarantowanym terminie, Pacjent może je zrealizować odpłatnie w innych placówkach medycznych, a my zwrócimy poniesione wydatki zgodnie z cennikiem zwrotu ceny usługi.
HOT LINE
1. W przypadkach bezpośrednio zagrażających zdrowiu lub życiu, takich jak ciężkie urazy, poparzenia, krwotoki, utrata przytomności – Pacjent kontaktuje się z Hot Line Medicover pod numerem 500 900 999. Dyspozytor wskazuje Pacjentowi miejsce, w którym uzyska niezbędną pomoc medyczną w jak najszybszym terminie.
Gwarantowana planowa pomoc medyczna
2. Konsultacje lub badania nie wymagające natychmiastowej pomocy można umówić:
- w Centrach Medicover: telefonicznie, online lub osobiście w recepcji placówki
- w placówkach współpracujących: telefonicznie lub osobiście w recepcji placówki
3. Jeśli termin danej konsultacji lub badania jest dłuższy niż gwarantujemy, Pacjent może zadzwonić pod numer 500 900 745 do Zespołu Gwarancji terminu.
- Konsultant przyjmie zgłoszenie oraz rozpocznie działania mające na celu umówienie konsultacji lub badania, zgodnie z Gwarantowanym terminem dostępności w Centrum Medicover lub w placówce współpracującej.
- Konsultant oddzwoni do Pacjenta z propozycją terminu oraz informacją o miejscu, w którym może uzyskać usługę.
4. W przypadku, gdy konsultantowi Zespołu Gwarancji terminu nie uda się znaleźć usługi w gwarantowanym terminie, udzieli Pacjentowi jednorazowej autoryzacji na konsultację lub badanie umożliwiającej skorzystanie z danej usługi w dowolnej, innej placówce medycznej.
- Przy autoryzacji Pacjent otrzyma informację o maksymalnej rynkowej cenie usługi, do jakiej zwrócimy pieniądze. Informacja o kwotach zwrotu jest dostępna w cenniku dostępnym TUTAJ >>
- Od momentu autoryzacji Pacjent może zrealizować usługę w dowolnej placówce medycznej w ciągu 30 dni, płacąc za jej wykonanie na miejscu i pobierając fakturę imienną.
5. W celu uzyskania zwrotu ceny usługi wypełniony Wniosek wraz z fakturą imienną Pacjent przesyła na adres:
Zespół Kontroli Zobowiązań
Medicover Sp. z o. o.
ul. Malczewskiego 24
26-600 Radom
- W przypadku niekompletnych lub niepełnych danych, skontaktujemy się z Pacjentem w celu ich uzupełnienia.
- W ciągu 30 dni od otrzymania przez Medicover kompletu prawidłowych dokumentów, koszt usługi zwracany jest na konto bankowe Pacjenta podane we wniosku.
Materiały do pobrania: