Aplikacja e-Member

Aplikacja e-Member to system obsługi Klientów Korporacyjnych, który pozwala na zarządzanie opieką medyczną dla pracowników Twojej firmy.

Raporty Medycyny Pracy

Korzystając z platformy e-Member, w każdej chwili możesz pobrać m.in. raporty Orzeczenia Medycyny Pracy z Upływającym Terminem Ważności i raport Orzeczenia Medycyny Pracy - ważne. Dzięki temu na bieżąco możesz sprawdzać terminy ważności orzeczeń.

Generowanie raportów jest bardzo wygodne i proste.

  1. Zaloguj się do platformy e-member.medicover.pl
  2. Wejdź w zakładkę Raporty
  3. Przy raporcie #5 Orzeczenia Medycyny Pracy z Upływającym Terminem Ważności lub przy raporcie #7 Orzeczenia Medycyny Pracy – ważne kliknij „Idź do raportu”
  4. Wybierz interesujący Cię okres i kliknij „Pobierz w formacie .xls”

Pobierz szczegółową instrukcję generowania raportów >>

Zasady zgłaszania nowych osób oraz dokonywania zmian w członkostwie

Zgłaszanie nowej osoby do opieki medycznej oraz zmiana programu opieki jest możliwa w każdym dowolnym dniu miesiąca – w przypadku, gdy zgłoszenie odbędzie się w innym dniu niż 1 dzień miesiąca opłata jest naliczana proporcjonalnie do ilości dni objętych opieką medyczną. Zamknięcie opieki medycznej jest możliwe wyłącznie ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca

Dostęp do aplikacji

Medicover Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klientów Korporacyjnych
Al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa

  • Jeżeli posiadasz już dostęp do aplikacji e-Member, możesz zalogować się klikając tutaj.

Dostęp do modułu e-skierowanie

Funkcjonalność umożliwia wystawienie elektronicznego skierowania (e-skierowania) na badania z zakresu Medycyny Pracy (wstępne, okresowe, kontrolne) poprzez system e-Member. E-skierowanie jest przesyłane bezpośrednio do systemów informatycznych Medicover.

Aby uzyskać dostęp do modułu Medycyny Pracy konieczne jest podpisanie Umowy przekazania/powierzenia danych osobowych. W tym celu prosimy o kontakt z Doradcą Biznesowym.

Jeżeli chcesz wystawiać skierowania na badania Medycyny pracy w formie elektronicznej (e-skierowania) niezbędne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Zarządzanie i zakup podpisu leży po stronie Klienta.

Kwalifikowanymi Dostawcami usług zaufania w Polsce są:

  • Szafir  – Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.
  • Certum – Asseco Data Systems S.A.
  • Eurocert -  Eurocert Sp. z o.o.
  • PWPW - Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA
  • CenCert - Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o.